
Navštíveno 577x

co se stane kdyz sezenu a namontuju intercooler a spojim ho se sanim na primo (rekneme, ze nekde v ceste je filtr, takze cistotu resit nemusime) spis vykon a teoreticky studenejsi vzduch ? je to blbost ci ne ? help ?!
ne, turbo tam neni !

28.06.2006, 16:59 |
Kapka (M)
no podle me je to zbytecne...protože jestli mas dobře udelaný privod studeneho vzduchu k tomu filtru napr.nejakou hadici ze spodu auta a nebude to polykat rozpalenej vzduch od motoru,tak se budes snazit ochlazovat vzduch který ma např dneska 25 st naporovým vzduchem 25 st...což asi fungovat nebude co :-))) a dalsi vec je odpor protekajiciho vzduchu pres intercooler...docela hodne ho zbrzdis,ato neni take dobre na motor...asi tak nejak..snad jsem to sesmolil spravne...

28.06.2006, 17:50 |
Pagoš Intercoller má ten účel, že schlazuje vzduch, který se ohřeje po stlačení turbem. Takže jako Kapka
Bude to horsi, teplota stejna, ale odpor vetsi.
jako Radek...
jinak Pagosu...ten vzduch se ohreje spis o housing, nez stlacenim :-)
no housing ma urcite svuj podil, ale stavova rovnice plynu plati i pro auta s turbem p * V = n* R * T, takze se to pomerne znacne ohriva samotnym stlacenim....
Lukaash: to je blbost na n/tou, je to obracene, housing ma malou plochu na to aby pri tak velkem prutoku vzduchu ho stacil ohrat, proc ma asi IC tak velkou plochu?

29.06.2006, 17:05 |
Lukaash | Upraveno: 2006-06-29 17:05:56
ze by se ohral o nekolik desitek stupnu jen stlacenim o 0,1MPa (napriklad)?
stlačením .... to IC bys musel něčím ostřikovat aspoň vodou aby to fungovalo ....
to uz je jednodussi stavacici filtr oblozit schrankou se suchym ledem..na ten sprint