
Navštíveno 655x

zajímalo by mě docela detailně jak zajet SPRÁVNĚ motor, Vaše názory a zkušenosti. Konkrétně se jedná o Hondu CRX ED9 1,6 DOHC 130 kon bez kat.
no popíšu ti jak sem zajížděl motor já,první co sem udělal je že sem auto vzal na lano za další auto a projel se kousek po okolí se zařazenym rychlostnim stupňem už nevim jakym,ale jeli sme pomalu,aby se olej dostal do všech mazacích kanálků apod.Pak sem auto dopma nastartoval nechal ho běžet půl hodiny a zkontroloval ůnik kapalin a oleje,pokud je vše ok,tak můžeš začít jezdit,já jezdil prvních asi 1000 km do poloviny maximálních otáček na všechny rychlostní stupně,no a pak sem to zvyšoval a půl na půl sem tomu dával kouř a jezdil normálně a mám najeto 5000 a motor šlape v pohodě a zdravě.

09.10.2005, 21:13 |
Dr.T btw, jak se jede na lane se zarazenym kvaltem? a az pak nastartoval? si delas asi prdel ne? nebo hondy maj nejaky special zajizdeci rezim v jednotce?
firma co dela rallye motory a dava si na ne majzla normalne nastartuje a necha na volnobeh bezet klidne nekolik hodin, obcas vypnout nechat vychladnout, kontrola kapalin a hadic, pak znovu dokola, az prestane klepat to slysis, zkouset pomalu projizdet a pak skutecne ten rezim tech 1000, po 5000 km klidne tocit max
jak na lane s rychlosti? :-)
hehe dr.T byl rychlejsi :-)

09.10.2005, 21:17 |
Dr.T | Upraveno: 2005-10-09 21:20:58
bohuzel nemame fiaty s turbinou, ty maj vse jinak krali :-) proto asi neporadime, jenom se divime
ne prdel si nedělám,navíc auto mi nešlo nastartovat tak sme to roztáhly lanem a myslim to tak, jak to píšu nevim co je na tom k nepochopení, normálně se vzalo uno na lano jelo se na neutrál pak sem myslim dal trojku a a pustil spojku, takže motor byl v záběru,tim pádem se dostal všude olej páč běželo olejový čerpadlo, který je hnaný rozvodama.Příčina že to nešlo nastartovat normálně byla tim že sem dal rozdělavač o 180 stupňů sem to po tom půl roce co to bylo rozebraný zapoměl jak příjde no:o)))

09.10.2005, 22:09 |
Dr.T cece, nevim jestli bych si to lajzl, tos byl kandidat na repete generalky, dle mne prasarna velika
bud to vydrží nebo ne :o)))) Jinak předtim sem samo ještě točil motorem že sem dojebal už tak starou baterku,takže nějakej olej už tam byl nebo co myslíte že se mohlo stát???
stat se nic nemohlo a kdo nejede aspon dvacet metru se zarazenou rychlosti a vyplym zapalovani kdyz je auto zazimovany tak je hazarder. Tohle se normlane u GO motoru dela, kort u turbomotoru kde jsou hodne tepelne namahany casti - turbo....stacilo by 5 sekund bez oleje a turbo je v prdeli i kdyz jedes na neutral..Proto nejdriv dopredu a dozadu pres lano par metru a az pak natocit - 30sec bezet a pak zas chcipnout. takhle to udelat parkrat a pak pomalu vyjet - zezacatku tak 2000otacek max, po 10kilometrech zkontrolovat, pak do 3000 a podle toho jestli to jsou treba jen krouzky a lagry tak po 1000 uz se muze honit nebo kompletni GO (novy pisty, vlozky, udelany sedla ventilu, atd..) tak po 3000km, mozna driv, zalezi na tom jak to je spasovany.Ale hned nastartovat a jet neni podle me to nejlepsi reseni.