
Navštíveno 859x


19.10.2006, 13:26 |
Newman | Upraveno: 2006-10-19 13:26:23
kdo by si troufnul (na profesionalni urovni za pouziti delicky)
jsou to plech-Mangels-Chrom
ze 4x130 na 4x108
a není lepší změnit to na nábojích to jde vcelku OK a nebo podložky, ale to asi nechceš
eee radeji bych ty kola
podlozky mam -daruji ! :-) je to hrozny a hlavne hrozne tezky
newman: a jak si to predstavujes? chces do tech kol vyvrtat jeste 4diry o kus pootoceny?nebude to vypadat blbe kdyz tam budou dvoje diry? neni problem, delicku mam, jen mam dojem ze v plechacich sou ty diry vyztuzene tim ze je v miste diry prolis...... klidne vyvrtam i do naboje, pripadne muzem zkusit odlehcit podlozky.....
sem kousek od pribrami, pres tyden praha.... dej vedet na mejl...blbne mi telefon a na druhej mam nabijecku v praci
podložky z duralu jsou těžký ? :o)
nemuzou byt z duralu pac by se tomu vyrval zavit v podlozce - muselo by to mit ocelovy pouzdra
tohle jsou komplet ocelovy
a pokud budem precizni tak ta podlozka neni 100% presne vyvazena a je to proste nahowno . . .
assassin - presne jak rikas o kousek pootocit - hodil bych to do praglu nekdy v tydnu o.k. ?
newman: byl sem ted delsi dobu mimo - nemoc, tel je 606207173
jinak z duralu urcite zavity nevytrhnes.... ono se prodava jako dural obyc automatovej hlinik... sice se to hezky obrabi, ale je to hnus....
jinak podle strojariny ma plnou unosnost sroubu zavit v oceli delka prumeru sroubu, v litine 1,5 x delka sroubu a v hliniku 2x delka sroubu..... co jsem mel u nas na katerdre letadel moznost byt u trhacich zkousek tak v superduralu pouzivanem v letectvi je to srovnatelny s oceli.... takze toho bych se nebal....
staticky je vyvazit taky neni problem.....
jinak teda podlozky taky nesnasim
ok zavolam
a hodil bych to na Pragl
s touhle navstevou je spojena i Darylovska navsteva