
Navštíveno 6658x

Zdravím všechny a měl bych dotaz ohledně uvedeného vozidla, rok si nejsem úplně jistý, ale je to 5-dv a ostatní také ještě nevím. Mám na něj možná zajímavou nabídku a tak by mne zajímaly zkušenosti s tímto vozem, na co trpí, na co si dát pozor atp. Děkuji za jakékoliv informace.
fiat trpi snad na vsechno koroze, motor ,napravy na co si jen vzpomenes

02.11.2006, 12:43 |
SEKIN Mám jednoho 2,0L 90, rezne mi akorát na zadních blatníkách, ale to snad všechny. Každopádně furt problémy s elektrikou, ale většinou stačí očistit jenom zakysaný konektory. Olej teče u takhle starej aut běžně, u mě tak litr na 3000 - 5000 tis. Mrnki určitě na stav brzdovejch trubek, Jsou z nějaký šufánkový oceli, já je měl úplně shnilý a pak jsem jednou šlápl do prázdna.
na co trpí- motor mechanicky nezničitelnej, pokud místo oleje nenaliješ vodu
motorová elektronika- zlobí čidlo teploty nasávanýho vzduchu, občas zpuchřelý a děravý podtlakový hadičky, lambda..kvůli tady tomu občas nechce moc jet a žere , pak snímač otáček, kterej se projevuje tím že za studena nastartuješ a jedeš,dokud se to neohřeje po ohřátí chcípne a pak to za tepla nenatočíš... všechny tyhle díly jdou v pohodě vyměnit... údajně je pár dílů schodnejch s jendobod feldou
elektrika obecně- občas zloběj zámky centrálu, jinak většinou veškerý problémy s elektrikou jsou způsobený uklepaným/prodřeným, nebo přetrženým drátem..hodně trpí svazek jdoucí do zadních 5tých dveří kde se to celkem často láme
pokud tě někdo bude odrazovat od digitálu- tak je blb.. je to elektricky stejný jako analog , dá se vyměnit štít analog-digitál
koroze- pokud nenatrefíš na bouračku tak nosný části by neměli bejt rezavý - nebo minimálně , dál zadní blatníčky, všechny neorigoš karosářský díly, příčka pod chladičem a vzpěry předních blatníků, který jsou jen nastříkaný
pak klasika na podvozku jako koroze přední a zadní nápravnice- přední většinou rezne díky tomu že od vejfuku se vypálí barva na nápravnici a ta začne pomalu reznout
na podlaze- pokud není poškozenej ochranej nástřik a nejeví známky toho že ho někdo opravoval neměl by bejt problém
- pokud jeví známky poškození - odření třeba od kamenů atd tak v tom místě kde to je prodřený tak s velkou pravděpodobností tam bude rez
- pokud je opravovanej, tak už se o to auto někdo staral a pokoušel se zamezit korozi.
Většinou podlaha rezne na lemu kam se dává origo zvedák , pak u rezervy + zadní podběhy když jsou chycený tak jsou chycený vetšinou od šroubu uchycení pásů
jinak všechno ostatní je dá se říct spotřebka- tj ramena, vejfuk...tlumiče atd...
ještě doplním k těm brzdám.. trubky jsme už taky měnil- jdou dopasovat z favorit.. původní maj ochranej plastovej nástřik, kterej když poškodíš tak to začne rezivět..ale u m to vydrželo hodně dlouho
osobně mam 2.0 s klimou a kůžej
Já znám jednu paní a ta má přesně tohle auto v takovým stavu, že cokoli tady kdo píše, je irelevantní. Jezdí s ním jen na chatu a zpátky 35+35 km, a to jen v létě za hezkého počasí, nakupovat jezdí na kole. Bohužel ho neprodá, protože takhle jí bude sloužit až do smrti :o)
RedBaron
se nediv pak jednou vyjede v zime a shnije to to je normos ale i u ostatnich aut