
Navštíveno 54x

Chci se poptat jake mate zkusenosti s temito motory. Mam trochu horkou hlavu ze se zbavim VeBe a pujdu do A4 s automatem. Tak povidejte, prehanejte, co byste zvolili. Diky za objektivni nazory.
2,5 prostě čím víc tím líp :o)
To me taky napadlo, 6 valcu je vic jak 4 :)
jasne ... ale proc? to chci vedet, kolik ma jakej motor si muzu zjistit taky.
tak já nevím čím větší objem tím víc krouťáku víc výkonu, míň ten motor "utaháš" ale to je jen velice obecně, nevím jaký ty motory maj hodnoty ...
ja mam to co rika Kuba a spokojenost... k tomu chip na 135 koni...
dvouapula weekonejsi, ale vyssi spotreba.
Hm, tak diky no :) uvidime ...

19.10.2005, 15:48 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2005-10-19 16:02:20
mno tak nevim, kdyz jsme kupovali superba byli jsme od 2,5Tdi zrazeni prodejcem ze to jsou nejhorsi motory co koncern udelal a ze 1,9Tdi je mnohem lepsi, a po svezeni s 1,9Tdi 130k a 2,5Tdi 160k byla volba jasna. Ta devatenactka je takova zivejsi.
Navic 2,5lka neni nic novyho, 1,9TDi je PD takze o krok dal, bych rekl ja.
Superba jsme dali pryc brzy, A6tku s 2,5Tdi jsme meli asi dva roky a co si pamatuju bylo to docela s problemama.
no v podstate Honza shrnul co sem se ted chystal napsat kdyz sem se dostal ke komplu uz konecne v klidu ;-)
Jeste abych to upresnil, silham ne po novym, ale tak rok 2000-2002.
Co jsem tak vypozoroval, tak 2,5ky motory jsou na trhu uz dlouho bez nejakych vetsich zmen, kdesto u 1,9TDi jde vyvoj kupredu a ty 2,5ky dost bastej, an to o kolik to vice jede (nejede), takze ja bych to spise videl na 1,9TDi
je pravda, ze uz jsem taky slysel, ze tyhle 2,5ky jsou jedny z nejhorsich motoru co koncern udelal. vzal bych 1,9ku, sam mam chiply to 105konovy PD a je to jizdnima vykonama srovnatelny s tatikovo A6 2,5. ale jemu to zere o dva tri litry vic.
sice pisu, ze bych vzal tu 1,9, ale stejne kdybych to kupoval, urcite bych vzal 2,5, protoze jak pise Mar, vic valcu, jinej prubeh vykonu a kroutaku, navic chipem jses zas uplne jinde. ty 2,5ky treba vubec nezerou olej, me ta 1,9 zere tak, ze co 5tis km dolejvam skoro litr oleje, i kdyz ted jak uz mam vic najeto, tak jakoby si ten motor "seda" a dolejvam tak po 6-7tis. ale tatik uz ma 30tis a dolejval az ted. tot osobni zkusenosti.
do A4ky bych vzal 1,9 130 koni. ja mam v allroadu 2,5 180k a je to malo, ale na A4ku bude ta 1,9 akorat bych rekl, ta 2,5 je sice silnejsi ale taky tezsi

19.10.2005, 19:04 |
Luke_288 | Upraveno: 2005-10-19 19:08:37
ta 180ka jede spatne?

19.10.2005, 19:09 |
Milhauzz | Upraveno: 2005-10-19 19:10:20
Ale tak Allroad bude o hodne tezsi nez A4, ne?
v A4 určitě 1.9 TDI PD 130 koňí,levnější opravy,menší spotřeba,větší spolehlivost,u 2,5TDi jsou například strašně drahý rozvody,leje se tam víc oleje,motor je těžší a víc žere,takže do A4 doporučuju 1.9-ku.
Tak o ten olej ani moc nejde. Ale jak pise Mara, s tema nahradnima dilama - na tom asi neco bude...
jenom napisu co me tuhle dostalo, trochu ot-normalne novy mondea uz nemaji rozvodak, ale retez-cool
mno to maj US auta už asi 60 let a nikdo z toho žádnou vědu nedělá :o)
Milhauz: jen pro příklad. Olej filtr na 1,9 stojí 130Kč a na 2,5 stojí 480kč. to jen pro příklad. na ten V6 je vsechno drazsí. jako samozrejme, že 2,5 není uplne spatná volba, ale 1,9 hlavně mín zere a 2,5 zase líp pojede to je jasny.
Koukni na tipcars je tam clanek o 2,5tdi motorech... Kdyby se ti to nechtelo cist tak ve vysledku vychazi ze jsou na prd, 1,9 je pry lepsi
no je lepsí, spolehlivejsí ale 2,5 zase neni nejaka klekanice jako treba 2,5TDS BMW to ani nahodou. akorat to víc žere, spolehlivost je porad oproti jinejm znackam dobra a vsechno na to víc stojí. je sice jasny, ze v pomeru k objemu se da z 1,9 dostat vetsí kroutak a kone nez z 2,5, ale objem nenahradís a ciplá 2,5 180PS na 200+ musí letet jako krava. kdyby se mi to vlezlo do golfu, uz by to tam bylo misto 1,9

20.10.2005, 14:49 |
clown bodejd by vic 2.5 tdi nestalo, kdyz ho nemontujou v polsku a madarsku jako 1.9 .. :o))
ja bych volil V6 ... aspon pri setkani na dalnici dokaze drzet krok a neuchrochta se ..
věčnej spor, dneska jsem jel Plzen- Praha, se svoji uchrochtanou 1.9kou, se mnou jel B6 passat s taky uchrochtanou 1.9kou, 130konovou, oba dva jsme v ramci moznosti drzeli celou cestu rychlost mezi 180-200 a ani jedna 1.9ka se neuchrochtala.
ale samozrejme, mit na vyber, taky jdu do 2.5 V6