Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > 2,5 nebo 1.9tdi?

 o Navštíveno 54x o
o 19.10.2005, 15:11 | Milhauzz
Chci se poptat jake mate zkusenosti s temito motory. Mam trochu horkou hlavu ze se zbavim VeBe a pujdu do A4 s automatem. Tak povidejte, prehanejte, co byste zvolili. Diky za objektivni nazory.


o 19.10.2005, 15:13 | MarauderZ28
2,5 prostě čím víc tím líp :o)
o 19.10.2005, 15:14 | Milhauzz
To me taky napadlo, 6 valcu je vic jak 4 :)
o 19.10.2005, 15:14 | unregistered001
TDi 81Kw
o 19.10.2005, 15:21 | Milhauzz
jasne ... ale proc? to chci vedet, kolik ma jakej motor si muzu zjistit taky.
o 19.10.2005, 15:40 | MarauderZ28
tak já nevím čím větší objem tím víc krouťáku víc výkonu, míň ten motor "utaháš" ale to je jen velice obecně, nevím jaký ty motory maj hodnoty ...
o 19.10.2005, 15:40 | Luke-Jeep
ja mam to co rika Kuba a spokojenost... k tomu chip na 135 koni...

dvouapula weekonejsi, ale vyssi spotreba.
o 19.10.2005, 15:42 | Milhauzz
Hm, tak diky no :) uvidime ...
o 19.10.2005, 15:48 | H-Honza (M) | Upraveno: 2005-10-19 16:02:20
mno tak nevim, kdyz jsme kupovali superba byli jsme od 2,5Tdi zrazeni prodejcem ze to jsou nejhorsi motory co koncern udelal a ze 1,9Tdi je mnohem lepsi, a po svezeni s 1,9Tdi 130k a 2,5Tdi 160k byla volba jasna. Ta devatenactka je takova zivejsi.
Navic 2,5lka neni nic novyho, 1,9TDi je PD takze o krok dal, bych rekl ja.
Superba jsme dali pryc brzy, A6tku s 2,5Tdi jsme meli asi dva roky a co si pamatuju bylo to docela s problemama.
o 19.10.2005, 16:00 | Luke-Jeep
no v podstate Honza shrnul co sem se ted chystal napsat kdyz sem se dostal ke komplu uz konecne v klidu ;-)
o 19.10.2005, 16:01 | Milhauzz
Jeste abych to upresnil, silham ne po novym, ale tak rok 2000-2002.
o 19.10.2005, 16:07 | ACEMajky
Co jsem tak vypozoroval, tak 2,5ky motory jsou na trhu uz dlouho bez nejakych vetsich zmen, kdesto u 1,9TDi jde vyvoj kupredu a ty 2,5ky dost bastej, an to o kolik to vice jede (nejede), takze ja bych to spise videl na 1,9TDi
o 19.10.2005, 16:16 | Luke_288
je pravda, ze uz jsem taky slysel, ze tyhle 2,5ky jsou jedny z nejhorsich motoru co koncern udelal. vzal bych 1,9ku, sam mam chiply to 105konovy PD a je to jizdnima vykonama srovnatelny s tatikovo A6 2,5. ale jemu to zere o dva tri litry vic.
sice pisu, ze bych vzal tu 1,9, ale stejne kdybych to kupoval, urcite bych vzal 2,5, protoze jak pise Mar, vic valcu, jinej prubeh vykonu a kroutaku, navic chipem jses zas uplne jinde. ty 2,5ky treba vubec nezerou olej, me ta 1,9 zere tak, ze co 5tis km dolejvam skoro litr oleje, i kdyz ted jak uz mam vic najeto, tak jakoby si ten motor "seda" a dolejvam tak po 6-7tis. ale tatik uz ma 30tis a dolejval az ted. tot osobni zkusenosti.
o 19.10.2005, 17:05 | jenicek
525 tds :-)
o 19.10.2005, 18:53 | Kislik
do A4ky bych vzal 1,9 130 koni. ja mam v allroadu 2,5 180k a je to malo, ale na A4ku bude ta 1,9 akorat bych rekl, ta 2,5 je sice silnejsi ale taky tezsi
o 19.10.2005, 19:04 | Luke_288 | Upraveno: 2005-10-19 19:08:37
ta 180ka jede spatne?
o 19.10.2005, 19:09 | Milhauzz | Upraveno: 2005-10-19 19:10:20
Ale tak Allroad bude o hodne tezsi nez A4, ne?
o 19.10.2005, 21:03 | M.Á.R.A.
v A4 určitě 1.9 TDI PD 130 koňí,levnější opravy,menší spotřeba,větší spolehlivost,u 2,5TDi jsou například strašně drahý rozvody,leje se tam víc oleje,motor je těžší a víc žere,takže do A4 doporučuju 1.9-ku.
o 19.10.2005, 21:53 | Milhauzz
Tak o ten olej ani moc nejde. Ale jak pise Mara, s tema nahradnima dilama - na tom asi neco bude...

o 19.10.2005, 21:55 | ACEMajky
jenom napisu co me tuhle dostalo, trochu ot-normalne novy mondea uz nemaji rozvodak, ale retez-cool
o 20.10.2005, 02:03 | MarauderZ28
mno to maj US auta už asi 60 let a nikdo z toho žádnou vědu nedělá :o)
o 20.10.2005, 08:53 | Scream
Milhauz: jen pro příklad. Olej filtr na 1,9 stojí 130Kč a na 2,5 stojí 480kč. to jen pro příklad. na ten V6 je vsechno drazsí. jako samozrejme, že 2,5 není uplne spatná volba, ale 1,9 hlavně mín zere a 2,5 zase líp pojede to je jasny.
o 20.10.2005, 09:36 | Martyn
Koukni na tipcars je tam clanek o 2,5tdi motorech... Kdyby se ti to nechtelo cist tak ve vysledku vychazi ze jsou na prd, 1,9 je pry lepsi
o 20.10.2005, 10:15 | Scream
no je lepsí, spolehlivejsí ale 2,5 zase neni nejaka klekanice jako treba 2,5TDS BMW to ani nahodou. akorat to víc žere, spolehlivost je porad oproti jinejm znackam dobra a vsechno na to víc stojí. je sice jasny, ze v pomeru k objemu se da z 1,9 dostat vetsí kroutak a kone nez z 2,5, ale objem nenahradís a ciplá 2,5 180PS na 200+ musí letet jako krava. kdyby se mi to vlezlo do golfu, uz by to tam bylo misto 1,9
o 20.10.2005, 14:49 | clown
bodejd by vic 2.5 tdi nestalo, kdyz ho nemontujou v polsku a madarsku jako 1.9 .. :o))

ja bych volil V6 ... aspon pri setkani na dalnici dokaze drzet krok a neuchrochta se ..
o 20.10.2005, 23:05 | Luke_288
věčnej spor, dneska jsem jel Plzen- Praha, se svoji uchrochtanou 1.9kou, se mnou jel B6 passat s taky uchrochtanou 1.9kou, 130konovou, oba dva jsme v ramci moznosti drzeli celou cestu rychlost mezi 180-200 a ani jedna 1.9ka se neuchrochtala.
ale samozrejme, mit na vyber, taky jdu do 2.5 V6
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3363 sekund.