Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > Su-27 vs Mig-29

 o Navštíveno 2262x o
o 02.11.2005, 13:26 | MarauderZ28
Rozumíte tomu někdo ? Jakej je mezi nima rozdíl dle foto mi přijdou stejný, vím, že Su je skoro dvakrát těžší, ale vzhledově mi přijdou shodný ...


o 02.11.2005, 13:29 | Only_One | Upraveno: 2005-11-02 13:33:14
motory, a Mig 29 se neumí dostat z ploché vývrtky. Jediný letadlo na světě to umí a to SU27, mají jinou výbavu, dolet... a i ta koncepce je trochu jiná,
o 02.11.2005, 13:30 | TROY
Klasická konkurence ruská.Mig 29 je zastaralejší.Su je novější a dokázali se prosadit.proč se vůbec ptáš? To hraješ LOCK ON? :o)
o 02.11.2005, 13:32 | TROY
Jinak toji otázku už řešili už jinde :)
[ Link ]
o 02.11.2005, 13:33 | MarauderZ28
nene jen sem včera koukal v noci na jeden film tak sem se teď koukal co vlastně rusáci udělali jako nej. Osobně se mi nejvíc líbí F15 Eagle ...
o 02.11.2005, 13:34 | Only_One
hmm na plnou forsáž to sežere 800litrů za minutu :D :D není nad ekonomický provoz :)
o 02.11.2005, 13:37 | Lucni.konik
hm, to tam ruští permoníci házej po barelech................fíha.
o 02.11.2005, 13:38 | TROY
čoveče stíhačky mě ani neberou,ale líbí se mi tohle letadýlko OV-10 bronco - hrubý letadýlko protipovstalecký

foto k příspěvku  od TROY

o 02.11.2005, 13:38 | dolph999
moj favorit je F-14 Tomcat, stary ale nadherny...

foto k příspěvku  od dolph999

o 02.11.2005, 13:45 | Only_One
Tomcat je ale oproti ruským letadlum o dost horší.. ale neslyšel sem o žádném přímím bitevním porovníní F15 VS Mig29 vs SU27
o 02.11.2005, 13:50 | dolph999
specialista vzduch-zem s decentnym kanonem 30mm a rychlostou palby 4.200/min = 70/sekunda
Rad by som to vyskusal :-)

foto k příspěvku  od dolph999

o 02.11.2005, 13:51 | MarauderZ28
Thunderbolt to je masox :o)
o 02.11.2005, 13:56 | Rimmer
Su 27 je letoun, pro získání vzdušné nadvlády. Je větší, novější ,modernější a neustále modernizovaná (někdy až do extrému- Su 47 Berkut, který má negativní šípovitost křídel)
Ta F-15 je reakce na Mig 29.
Pro mě je nej 27, už jste někdo viděl, jak taková těžká mrcha startuje z letadlové lodě, bez katapultu? Je to Su 33.
o 02.11.2005, 13:56 | TROY
Dolph si mi připoměl AC130 gunship :o)) zajímavý dopravní letadlo :))))))))

foto k příspěvku  od TROY

o 02.11.2005, 14:05 | MarauderZ28
nebyla náhodou Mig 29 až po F-15 ?
o 02.11.2005, 14:07 | MarauderZ28
V roce 1969 byl v SSSR vyhlášen konkurz na nový bojový letoun PFI - Perspektivnyj frontovoj istrebitěl, který by byl rovnoceným soupeřem vyvíjeného amerického stíhače F-15. Projekty předložily konstrukční kanceláře MiG, Suchoj a Jakovlev
o 02.11.2005, 14:08 | FXS
já bych řekl že Su 27 je spíš stíhací bombardér, proto je těžší a i trochu větší než Mig 29, která by se taky dal zařadit do kategorie stíhacích bobardérů, ale je více orientován jako stíhač oproti Su, jinak liší se výkonech motoru, potom co se vzhledu týče, tak hlavně ocasní část je rozdílná a sání motoru je trochu jinný

Mig29, Su27 jsou výkonama a letovejma parametrama trochu jinde než F14,F15

dolph999 : jj A10 tankobijec je masakr, ustřelíš tomu jeden motor a půl křídla a pořád to letí, navíc 30mm rychlopalnej kanon s patronama s uranem, který dokážou tank zvednou skoro metr nad zem


o 02.11.2005, 14:09 | MarauderZ28
je nějakej nástupce vlastně F-15 ?
o 02.11.2005, 14:22 | Only_One
mno přímo F15 nepokračuje.. ale společně se vyvíjelo to EUROfighter nebo jak se to jmenuje ..
o 02.11.2005, 14:43 | Conan
Pokud si dobře pamatuju, tak F15 je reakcí na MIG 23.

Jinak mam tušení, že MIG 29 nemá přední "kachní" křídla oproti SU 27.

Rusové jako první dokázali (teď nevim jestlu i MIG 29 nebo SU 27) vytvořit zaměřování přímo do helmy (nevím jak se to odpborně nazývá). Takže se stačí kouknout kolem sebe, zahlídnout cíl a říct "Vypuskáju pjérvuju rakétu" :-)))
To mi připomíná, že teď maj dávat v televizi (nebo už dávali) FireFox s Clintem Eastwoodem :-)
o 02.11.2005, 14:51 | TROY
eurofighter je čistě EU záležitost - američani ted vsázej na F22
o 02.11.2005, 15:12 | JA
SUchoj je myslim nějakej bombardér a 29 je stíhací.......
o 02.11.2005, 15:13 | Rimmer
Taky jsem hovád, jsem to napsal opačně. Samo, že 29 je reakce na F 15.
Marauder má pravdu.
to Conan.: klasická SU 27 kachní křídla taky nemá. Ty maj novější verze 33,35,37, 47- je jich hafo.
No a myslím, že nástupce F-15 má bejt Raptor.
o 02.11.2005, 15:24 | Conan
Rimmer. jj, ty starší SU 27 to neměly ...
o 02.11.2005, 18:04 | Rustapha-659
Není nad A-10 :o) tu když uvidí osádka tanku,tak nejlepší je vyskákat ven a utéct(teda když to stihnou..) strašlivý letadýlko :oD
o 02.11.2005, 18:16 | doronel
Na počátku 60. let (oficiálně 1962) byl započat vývoj MIGu 25 (série od 1971, ve službě od 1972), který měl být schopen odchytit špionážní letoun Lockheed A12. V roce 1965 vypracovalo USAF požadavky na letoun, který by se měl MIGu 25 vyrovnat. Páteří amerického letectva byl v té dobš F4 Phantom II. Po tříletém vývoji zavedli do služby F15 v roce 1972.
V 72. roce ale začal v SSSR vývoj nové generace letounů, které měli předčit jak F15 (pro získání vzušné nadvlády) taka pozdější F16 (Lehký a obratný stíhač - vývoj od 1971). Z toho vzniklo několik návrhů ve dvouch hlavních směrech.
1) PFI - stíač s dlouhým doletem pro doprovod bombardérů a schopný porazit i budoucí stíhačky západu. Protiklad F 15. Z toho vyšel SU 27.
2) PLMI (později LPFI) lehký stíhač, který se dá vyrábět ve velkém počtu a se schopností operovat i z polních letišť a který by byl schopen podporovat pozemní jednotky. Protiklad F16. Z toho vyšel MIG 29.
Ze Su-27 vznikli později verze Su-30/32/33/35/37, které měli částečně speciální zaměření.
V roce 1999 začal oficiálně program LFI, ve kterém byla hledána náhrada za MIG 29. Možnou náhradou budou MIG I-2000 nebo Suchoj Su 55. Není však známo nic blyžšího.

Možná podoba Su 55

foto k příspěvku  od doronel

o 02.11.2005, 18:26 | Cabajka
Su to koncepcne uplne odlisne lietadla.

MiG 29 je klasicka frontova stihacka, ktora je mala, lahka a bez zbytocnej elektroniky s nie velmi velkym doletom. Je to asi naj lietadlo, ktore lieta bez Fly-by-wire. Je schopne startu a pristatia na skoro hocakej ploche, lebo ma prepinatelne nasavanie vzduchu z hornej strany kridla aby nesalo bordel z drahy.

Su 27 (a jeho nastupcovia) su niekde uplne inde. Je to lietadlo s asi najlepsimi letovymi vlastnostami v sucasnosti. Podla toho, co mi je zname, ziadne ine bojove lietadlo nema stupavost nad Mach 1 (vertikalna zlozka rychlosti). O obratnosti ani nehovorim. Palebna avionika je dosahom skoro na urovni AWACS, akurat lepsie vyriesena. Dokaze kolmo stupat na jeden motor !!!
o 02.11.2005, 18:57 | MarauderZ28 | Upraveno: 2005-11-02 19:15:18
jo co se mi taky dřív strašně líbilo byl BlackBird SR-71 tuším, že se jmenovalo

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 02.11.2005, 19:34 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 02.11.2005, 22:13 | Pivson
černej pták je exkluzivní.
Dodnes nejsou o něm všechny informace venku. A to byl projektován cca od pulky 50 let jestli dobře pamatuju.
o 02.11.2005, 22:16 | Pivson
Je fakt že amíci dřív měli docela sevřenou prdel ze stíhaček SSSR. Rusáci měli dost kvalitní stroje, který dokazali přelčit USA.
o 02.11.2005, 22:21 | MarauderZ28
jj četl jsem článek, že uváděná max rychlost je 3,2 mach, ale údajně jsou informace, že attakoval 4 machy
o 02.11.2005, 22:22 | MarauderZ28
každopádně třeba odledně Migu 25 prej to byl jen strašák a vcelku nedodělaný letadlo s malým doletem a hrozným zpracováním, ale to sem jen někde četl a mám dojem, že někdo jim s tím uletěl do Japonska ne ?
o 03.11.2005, 10:22 | Cabajka
Info mas spravne. Uletel, pristal v JPN, pilot dostal v USA dostal pobyt. MiG 25 bola po rozobrati a zlozeni vratena rusom.

To lietadlo bolo ciste ucelovo urobene. Ziadne vychytavky. Proste start, maximalka, chytit narusitela, vypalit tu strasnu raketu co nieslo a potom sa dej co chces. Motory mali zivotnost jeden krat naplno, potom sa menili. Bolo to lacnejsie ako vyvoj supermaterialov. Zralo to jak svina, ale to bolo vedlajsie. Ropy bolo dost.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3503 sekund.