
Navštíveno 216x

Fiat Scudo, Peugeot Expert, Citroen Jumpy, snad i Fiat Ulysee - do tohohle všeho se kolem roku 2001 dal pořídit benzínový motor 2.0 16V už se čtyřbodovým vstřikem (MPi). Tady v ČR to moc rozšířené není (i registr vozidel tu zná Scudo nejvíce s motory 1.6), tady lidi dávali přednost vždycky ropákům, ale kolegovi se jedno pěkné zachovalé Scudo podařilo velmi "rozumně" sehnat. Jedinný jeho problém je provozem drtivě na LPG a následným delším stáním v bazaru spálené vinutí benzínového čerpdla (čerpadlo v nádrži, běželo asi 10 min za poměrně šílených zvuků, až konec). Je tu někdo, kdo by dokázal tohle čerpadlo za rozumný peníz sehnat? Nemusí být nové, budoucí provoz bude opět LPG, jenže místo dosavadního podtlakového primitivního systému tam bude vstřikování LPG, které ovšem ke svému chodu vyžaduje funkční benzínový systém....Díky
je to ten motor od fiatu co ma 140 koni???
..jestli jo tak je resenim pumpa z nejakyho tipa 1.4jestli bude pasovat do nadrze , ktera dava tlak 00 prd oproti tomu co tam ma bejt,takze auto nepojede tak jak ma a bude mit mizernej prechod z volnobehu do cca 3000otacek a bude cukat (v servisu mi to tak udelali a ja pak badal proc totohle delalo kdyz to nikdy nedelalo- pak sme zjistil ze ta pumpa dava isto 5b sotva 0.5b..) , na plyn by to nemelo vadit....normalne me pumpa stala asi 8tisic.
jinak mam doma rozebranou pumpu z z tipa 2.0 8v ie,ale jeji kovovej obal neprezil rozebirani....
Já nevím, jestli je to zrovna 140HP, ale asi jo (já si ty kW nepamatuju, ale myslím 103 kW), prý byly do roku 2000 s řízením Marelli a skupinovým vstřikováním, a od roku 2001 s řízením BOSCH a klasickým čtyřbodovým vstřikem. To je on. V té dodávce ten motor vypadá obrovskej.....Cukat právě nesmí, poněvazdž u vstřiku LPG je pro přechod na LPG systém potřeba mít alespoň trošičku ohřátou vodu (30 st.C) a pravidelné otáčky motoru nad 1600 rpm, jinak přepnutí nedojde. Plynová stříkačka prostě studená startuje vždycky na benzín a až za splnění těhle podmínek se sama přepne.....Je to k vzteku, "in-line" čerpadel do hadic pod auto mám několik a různě výkonných, a tenhle vehikl musí mít zrovna pumpu v nádrži /jo, ten plechový obal jejího motoru je od koroze skoro sežraný, nevím proč ti předchozí exoti nemohli občas natankovat a vozit alespoň 1/2 nádrže.../
zkus najit z toho cerpadla nejaky cisla a neco vymyslime urcite.
Já u toho vyndavání nebyl, ale z telefonického dotazování jsem zjistil, že je to prý tak ožrané korozí, olezlé špínou a humusem, že nic nejde rozluštit....zítra to zkusí očistit a luštit, moc šancí mi nedávají. Mám to od sebe 160 km a dostanu se tam "na vlastní oči" až v neděli.....
Jo, zatím mi kluci tady od vedle zjistili číslo dílu Fiat, ale to těžko pomůže, co.... "7750715 - fuel pump - Ulysee - 2.0 16V, 1994 and next"....