
Navštíveno 146x

vcera jsem tu mel dva zastupce firmy, vyrabejici baterie, ktere ma mozna par lidi tady v autech s tim ze si hodne pomohli.
Vedli jsme debatu o bateriich a podobne, kde jsem se dostal prave ke calcium bateriich, kde mi bylo receno ze u vetsiny z nich nejsou pri prodeji poskytnuty zakaznikum zakladni informace, jako treba to, ze tyhle baterie potrebuji k nabijeni 14,2 - 14,8V, jinak jsou dlouhodobe --- nedostatecne nabijene nebo jak to oznacit, a nedostahuji pak parametru, jakych by mely dosahnout...
Snazil jsem se polemizovat nad vyznamem tech baterii, protoze z jejich ust znely veci jako "seridit nabijeni" a pod. coz si myslim ze je vec ktera u modernich aut asi neni dost dobre mozna??
Jj, tohle jsem u jednoho prodejce v Liberci taky slysel, ze by tyhle baterie mely byt nabijeny 14,2-14,8V - presne neco pro Pepina.Hondu do jeho vysokonapetovi hondice:o)

15.09.2005, 13:29 |
FSAL ACE: bejt tebou, tak rychle vyuziju moznosti editovani prispevku 8-))))

15.09.2005, 13:40 |
choze ACE - ty perlíš woe :o))))))))))))))))

15.09.2005, 13:42 |
JR :-))))))
Ty woe - to jsem fakt napsal!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ja to o sobe vim, ze kdyz pisu a na neco myslim, tak ty y a i a jine preklepy tam jsou, ale tohle bylo i na me moc..... (kdyz jsem to cetl)