
Navštíveno 2355x


14.12.2007, 14:23 |
OMEGA Jde o moji S8, hledam cloveka co si to propocita, namontuje poradnej regulator popr. 2 aby me to na plnej neprestalo jet apod....OT typu rychly auto, tam nema bejt plyn pls nepiste, zacal jsem zase jezdit a 20k za benzin mesicne me fakt jebe...a ropaka uz proste nechci. Samozrejme chci vse ofiko. Predem diky za dobrej tip!
asi to nejde najít, ale nejlepší je z filmu Dumb & Dumber (Blbý a blbější) :-))))))))))))))))))))))) Sorry za _OT, ale to nešlo, když vidím slovo plynař :-)))
jako HT, jen jsem nechtel psat OT :-)
jinak potvrzuju, ze najit cloveka, kterej je schopnej a hlavne ochotnej vnest vlastni invenci, je fakt peklo. namontovat do bezneho auta hotovou sadu za 3petky, to se muzou pretrhnout, ale kdyz je treba resit nejakej zadrhel, tak ruce pryc.
sice mam taky jenom OT, ale na kolik to z těch 20K měsíčně klesne po instalaci LPG?
LPG je 16,50/l, N95 cca 31
to jsou myslim snadne pocty
Luke: melo by to teoreticky klesnout na cca 55%, coz uz je zajimavy u takovyhle spotreby :)
o 45% spíš, lpg to sežere víc než benzínu a cena je dejme tomu poloviční oproti naturalu, zkušenost když sem měl sonatu, každopádně je to citelný ušetření
Hightower, jestlize klesne o 45% jak udavas Ty, tak bude na 55% coz udavam ja, to je v poradku, ne? :-D
Není to o regulátoru, je to o vhodné a adekvátní volbě systému a komponent, což bývá většinou v rozporu s pořizovací cenou přestavby, aneb mezi 90% lidí, zvažujících konverzi na LPG stále převládá deformovaný názor chtít co nejlevnější LPG systém, aby "přece ušetřili". Že to pak nefunguje a následně na to nadávají kudy chodí je logický vývoj těch situací, ovšem při tom nadávání zapomínají takoví lidé říkat, že si za to můžou sami. Zbývajících 10% (sorry za to dělění, ale pozoruji to mnoho let a procenta jsou nejméně "konfliktní" jednotkou) lidí uvažujících konverzi pak před přímými náklady upřednostňuje kvalitu a je si vědoma specifik, které nestandardní přestavby přináší, takže s takovými lidmi se vždy dobereme funkčního a spolehlivého výsledku. To jen na okraj....
Chtělo by to uvést motorizaci a r.v. té S8, každá firma má lidi specializované/ znalé fines a specifik pro určité motory, rozumné firmy spolu spolupracují, zejména při řešení nestandardních stavů, když je to tu napsáno takhle příliš obecně, těžko někoho přímo radit, či Ti tu "drze" psát, že to zbouchám za víkend sám, tahle všeobecně se to fakt nedělá....
Luksino: no jo, to víš, mám po pařbě a nevšiml sem si, že na a ne o :-D

18.12.2007, 21:48 |
OMEGA no ono jde o to...ze temhle motorum moc nechutna N95, ale N98 a vyse, treba takova verva od benziny nebo vpower racing ma audinka rada :) A to pak dela nejakych 6 kc na kilak a to se musim krotit celkem dost. A jelikoz ma kamarad LPG pumpu a budu to mit za opravdu dobry peniz, tak jsem rozhodnutej to udelat....s tim ze torzni nadrz nechci, chci poradnu stovku a vic napric...v kufru nic nevozim tak si udelam prepazku a na tech par bas plzne porad misto zbyde :) Pocitam s investici kolem 40-50 k a zaklady mam zjisteny, jen potrebuju nekoho kdo to zrealizuje...jde hlavne o max momentalni odber, aby se to nedusilo. Dopurucuju si na youtube zadat s8 lpg je tam tusim par videi ze to jde. Ve vysledku budu jezdit levneji nez auto co zere 10 benzinu pricemz takova auta budto nejedou, nebo je to pro trpasliky...a to me laka laka laka laka oooo
Samozřejmě že to jde, kamarád plynař amatérsky závodí do vrchu s autem na LPG v soutěžích, kde není pohonná látka omezována pravidly, čímž nebetyčně vytáčí soupeře s benzínovými motory, laděnými a tuněnými za statisíce... :-D