Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > Neznáte?-prodejce PIO-dovoz-nové modely...

 o Navštíveno 2289x o
o 16.12.2007, 23:18 | wattman
Nechci nikomu narušovat podnikatelské aktivity...Ale tato věc mne docela zaujala a trošku vic nakrkla...
Jedná se o to,že jsem se setkal s prodejem typu Deh 2000Mp,který oficiálně bude až poslední týden v prosinci...
Konkurence ho prodávala na kamenném krámě...
Nemám co kecat do toho,co kdo a jak prodává...ale tento člověk,který nabízí rádia Pioneer-dle informací které mám bere případné reklamace na sebe a spoléhá na to,že Pio prostě problémy nemá..:-)Taky jeho věc..Ale proč mám poslouchat,že někdo to rádio má a já ho neumím...on ho neumí zatím žádný prodejce z ČR...-spíše mi jde o princip..:-)
Tento člověk má být někdo z "Vratislavské" ulice v Praze...
Klidně se za ten Basys postavím..Lidi ať si nechají posílat odkud co chtějí...Ale dávat do objehu rádia bez záruky...klamat tím zákazníky a ještě škodit zastoupení..!?
Divím se malinko člověku co má krám a od něj to bere..ale taktéž-ať si dělá co chce...

Jedná se mi jen o to,zda někdo netuší dle výše popsaného o koho jde..??

Asi se dočkám příspěvku typu-proč to vlastně řeším a dělám..ať si to Basys pořeší sám...:-)
Nechci nikoho kárat a práskat-taktěž mu ničit jeho obchody...když tak klidně vyjádření do mailu...
Jinak dík za(snad)pochopení..:-)


o 16.12.2007, 23:22 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
je v zaruce u neho takze OK, kdyz se neco pokazi tak to muze nechat na sve naklady opravit a nebo to proste reklamuje kde to koupi

to same s blaupunktem, taky se prodavaji za nizsi ceny nez je koupis v CZ velkoobchode a je to tim ze jde o dovozy a pritom se uznavaji evropske zaruky

o 16.12.2007, 23:24 | Yawor
OT: Vratislavská nebo Vratislavova ? ;o)
o 17.12.2007, 09:05 | clown
vitejte v EU ..,
btw .. jestli je to pan M. z Vratislavovi, aneb autoradia.biz, tak to je clovek co to nakupuje v DE .. a proc ne ? Je platce dane, coz u sedych importu nebejva, da ti zaruku 2 roky ... ,

To ze je Basys pomalej a drahej vi vsichni ..
o 17.12.2007, 09:51 | Creams
asi jako clown .... nedělá nic co by....
o 17.12.2007, 10:00 | clown
kuwa hrubka :o)) ale to bylo mazanim puvodniho textu :o))
o 19.12.2007, 04:06 | MarauderZ28
Basys = dementi prvního stupně takže pokud jim někdo ukrajuje chleba tak mu tleskám ... Jinak se mi líbí jakým stylem je napsanej ten první post .. ne že bych udávala, ale hlásit se to musí .... Hlavně mi přijde postavený na hlavu proč si někdo myslí, že když koupí autorádio dovezený z D, že nemá záruku ? to je kokotina
o 19.12.2007, 09:51 | Tuner#2
MarauderZ28: Protože jí skutečně nemá. Zkus reklamovat u Eurostaru Denona dovezeného z D. Budeš koukat jak s Tebou vyběhnou a opravu Ti udělají, ale za peníze. Už jsem to párkrát řešil, když se na mě co autorizovaného prodejce obrátil zákazník, že ta firma (net) už neexistuje a zda mu to vezmu na záruku. Proč by jako český dovozce měl dělat záruku na něco co nikdy neprodal? Mimochodem, teď je u většiny těhdle lepších firem nastaveno, to, že pokud někdo z D prodá zboží do čech, tak v D končí jako autorizovaný prodejce a už si neškrtne. To zavedlo to letos hodně firem a např. Bowers Wilkins to má už roky... To by pak ta značka nemusela mít v ČR dovozce a mohl by to sem tahat kdejakej jouda a kdejakej jouda to taky prodávat a když vidím úroveň některých prodejců, tak je mě špatně. Ty umí prodat, tak max. all in one systém na kino, ale jak takový obchod může rozumět nastavení třeba HDMI konverze u Denona, to nechápu. Takže pro značku je takový třídění trhu daleko zajímavější, protože mají jistotu, že se dostane výrobek ke koncovému spotřebiteli pouze přes kvalifikovaný a každý rok školený personál a já jsem za takovou distribuci velmi rád.
o 19.12.2007, 10:11 | clown
mno nastesti autaradia.biz neni jen obyc webshop, co by za rok neexistoval .., je to i normalni prodejce Audisonu, Magnatu, Blaupunktu a spol .. , nechci se ho moc zastavat. ale s timhle clovekem jsem nemel nikdy zadny problem .., bral jsem od nej i kdysi par bazarovejch veci a v pohode ..

na druhou stranu, kolik z mistnich prodejcu odtud nema v nabidce veci dotazene z DE, z Ebay-e ?? zesiky koupene na Ebay jako nefunkcni, opravene pak zde prodavane, ze jsou O.K. zanovni stav atp ??? pak se kouknete dovnitr a desi te se .. , za poslednich pul roku jsem slysel asi 10x nejaky story o tom, jak si nekdo koupi zes od (P) a on nechodi .. , vypina atd ..., a ze se pak prodejce krouti, ze nevi co s tim zesem je atp ... ,
o 19.12.2007, 10:19 | Tuner#2
clown: Já nedělám autohifi, ale v hifi můžu s čistým svědomým říct, že z D a Ebay vůbec nic. Vše jen přes výhradní zastoupení v ČR a taky se můžu zákazníkovi zpříma podívat do očí, narozdíl od místních některých prodejců... ale zákazním má vždy volbu a pokud je něco lacinější, tak to vždy něčím smrdí :o/
o 19.12.2007, 10:21 | RedBaron
Tuner#2: Ty praktiky, kterým tleskáš ty, zavání narušováním volného obchodu v rámci EU. Servisu za provedenou opravu pokud je to v záruce, zaplatí výrobce a je jedno jestli v ČR nebo v Anglii. Jenom tyhle firmy mají rády podpultové praktiky jako za komunistů, všechno pozdě, drahé a běda jestli si to přivezeš odjinud!
o 19.12.2007, 10:30 | clown | Upraveno: 2007-12-19 10:31:58
Tuner ... mno a proto si kupuju veci vetsinou zde v CR, pokud maji rozumne ceny a jsou u nas sehnatelne .. vyjma CD-Changeru od Yamahy mam vse "ceskeho puvodu", protoze DVD mechaniky jsou spotrebni material .. a A/V reciever bych si asi nelajsnul koupit venku ..,

na druhou stranu ano, HU do auta, CD menic a jeden ze zesu mam z Ebaye .. u nas bych proste MM HU co stoji 60 v krame jetou v zaruce nekoupil za ceny jako byla v DE .., i s papirama pro pripadnou reklamaci a uctem pro pojistovnu ..

vse je otazkou nabidky a poptavky ..., osobne bych si odnekud z inet shopu o kterem vim, ze dela veci z dovozu asi treba TV nekoupil .. byt by byla o 5000 levnejsi,

dost casto vidim kysele xichty lidi, jak odchazeji od pultu se zakoupenym zbozim, ovsem na ucte nemaji vycislene DPH .., protoze prodejce ma telefony, fotaky z dovozu a neni platce .., ale ty lidi si furt mysli, ze usetrili ..,

kdyz se neco vysere, tak mobily opravuje nejakej arab atp ..
o 19.12.2007, 11:03 | Tuner#2
RedBaron: Ale ono je to v celé Evropě tak zavedeno u spousty firem a i právně podloženo. Proč by si kvalitní firma měla kazit prodej svých výrobků tak, že to prodává kde kdo a tím kazí jméno a kvalitu firmy a jejich výrobků?

Přečti si tohle: [ Link ]

A našel jsem i tohle: [ Link ]

Rozhodně to není nic nelegálního, nikdo nám nenařizuje ceny, ale jen a pouze to, že si můžem obchodoval v rámci smluvních partnerů, ale ne ven z tohoto okruhu, protože pak by utrpěla kvalita prodeje a dle mě je to správně.



Pak totiž nenarazíš na to, jak tu psal clown a to se Tobě líbí?
o 19.12.2007, 11:04 | Tuner#2
clown: Souhlas
o 19.12.2007, 11:37 | Tuner#2
Jinak ten prodej z D aby to někdo nepochopil špatně je možný, ale mezi autorizovanýmmi prodejci na stejné úrovni. Třeba velkoobchod, to může dodat velkoobchodu v ČR, ale ne aby to prodejce prodal za nákup maloobchodu do čech. Tím se kazí trh a není možné a ni zaručit záruku zákazníkovi, protože tím pádem záruku opravdu nemá.

Uvedu krásný příklad, známý si koupil Canona foťák v jednom řetězci, ten ale za rok zkrachoval a on měl jen doklad ke koupi a všechny možný záručáky od Polska počínaje, Maďarskem konče, ale český tam samo nebyl. Takže v servise mu to nikde nevzali a oprava jen za peníza a ta se nevyplatí vzhledem k poklesu cen... je to běžná praxe řeťězců, kdy se domluví, nakoupí toho tuny třeba do Polska, pak to převezou do všech svých řetězců, tím se dostanou na zajímavou cenu, ale co s tím má co do činění Canon ČR se svojí sítí autorizovaných servisů? Nic, takže bez záručáku smolík.
o 19.12.2007, 11:51 | RedBaron
Tuner#2: Tak to je bohužel špatná politika. Je v zájmu výrobce aby uznával záruku když ne celosvětově, tak aspoň celoevropsky. Dovedeš si představit, že si někdo v Californii koupí foťák a v New Yorku ho se závadou v záruce pošlou do hajzlu? Já ne, tohle je jenom zpátečnickým evropským myšlením.
o 19.12.2007, 12:26 | Tuner#2
RedBaron: Myslím si že není. Když nakoupí zastoupení u nás 100ks zboží, tak má od výrobce nárok na určité procento dílů zdarma na servis. V případě, že ale v ČR bude těch výrobků 10000ks díky černému dovozu, tak jak potom to zastoupení má dělat bezplatný servis? To může v takovém množství udělat německo, protože třeba odtud zrovna ten dovoz je. V tom případě Německý dovozce vydělá 2 x tolik, protože prodal zboží, jak němci, tak i nějakému vychcanému českému obchodníkovi a navíc servis má ušetřený, protože redbaron to jde reklamovat v Čechách. To je byznys pro toho němce a krach pro české zastoupení značky a to chceme? Všichni si skutečně chcete kupovat vše přes e-Bay a obchodníky, kteří Vám to prodají tak jako rohlíky?

Raději tuhle debatu ukončím dřív, než se z toho zvrhne zas flame. Mám na to svůj názor z pozice solidního prodejce, Vy můžete mít jiný, kupovat můžete klidně v USA, ale pak to nechoďte reklamovat do servisu, který s tím nemá co společného.

U některého spotřebního zboží celoevropská záruka funguje, ale píše se tam, od jakého dodavatele je to odebráno a pokud je tam velkoobchod D a malobchodně se to prodalo v ČR, tak žádná záruka u nás neplatí. Alespoň na výrobky co znám já, možná v jiném odvětví to funguje jinak.
o 19.12.2007, 13:38 | RedBaron
Tuner#2: Přece výrobce nedává žáné procento dílů vyvěštěné ze skleněné koule na servis ale ručí za bezvadnost výrobku v záruce prodejci a proplácí servisnímu partnerovi práci a dodává díly na svoje závadné výrobky nebo vymění vadný kus za kus bezvadný. Chápu výrobce, že těžko bude ručit za auto prodané ve Švýcarsku, když bude provozováno v poušti Kalahari ale proč se dělají takovéhle ofuky s elektronikou, to mi fakt jasný není, protože výrobce za výrobek dostal od velkoobchodu či prodejce, potažmo pak od zákazníka který má s jeho výrobkem problém, jednou zaplaceno, tak jakýpak copak? A podporovat jednu neschopnou firmu jako výhradní v jednom státě, to mi zavání popíráním volného trhu a je to stejný humus jako nějaká kartelová dohoda.
o 19.12.2007, 13:54 | Tuner#2
Redbaron: Tak to asi nevíš, jak to se servisem funguje. Je dovozce A, který pro ČR odebere 100ks daného výrobku. Díky ale černému dovozu těch výrobků je tady 10000ks a teď výrobce ví, že poruchovost toho a toho je x% do které je ochoten proplatit díly dovozci A do ČR. jenže dle tebe by dovozce A měl dělat servis na 10000ks a logicky vzato, tak procento poruch bude ne v jednotkách, ale stovkách, protože z těch 10000ks se jich třeba 220ks rozbije! pak se bude výrobce ptát dovozce A do ČR, jak je možné, že po něm chce 220 dílů, když prodal jen 100ks zboží. Na výrobce to pak působí, že si to dovozce složil z dílů x výrobků a chce na něm profitovat. Logicky mu to nezaplatí a dovozce A zkrachuje.

Toť celý řetězec. chápu, že jako koncový spotřebitel do toho nevidíš a nerozumíš tomu, ale tak to prostě je. Ten dovozce je taky soukromá firma a každá firma musí vydělávat, jinak zkrachuje a tím i servis v ČR. Je to uzavřený koloběh. Nás netrápí ten člověk, který si to koupí na ebay, nebo sedne do auta a jede pro to do německa - to je jeho problém a ať si záruku řeší s tím, od koho to koupil. Nás trápí ty hajzlové, co neplatí daně, vozí to sem po kamionech na černo a kazí tím jméno a servis značky.
o 19.12.2007, 17:36 | MarauderZ28
for Tuner#2 - tak jestli Basys má reprezentovat špičku mezi znalci tak nevím jak ostatní v čr, ale tady v Praze jsou to strašný looserové, nic nevědí a jejich servis no proboha to je něco neskutečnýho - nesl sem tam autorádio za 28 000,- že nečte CD maník mi řekl že to bude asi nějakým obvodem za 8500,- ale že ho nemá aby to vyzkoušel že ho musí objednat a když ho objedná tak hoi musím zaplatit i když se může ukázat že mi bude k hovnu ... tak kde to jsme ...

Jinak k tý záruce - pořád to nechápu, koupím v německu autorádio, prodám ho sousedce, sousedka ho spálí třeba - donese ho ke mě na záruku, já jí uplatním u toho kde jsem jí koupil v tom německu a je vyřešeno ne ?
o 19.12.2007, 17:39 | MarauderZ28
Jinak Michal by o Basys mohl vykládat dlouhý hodiny co to je za lepláče, osobně sem s ním byl asi 2x v servisu a jako on toho věděl víc jak oni to je trapas ....
o 19.12.2007, 18:17 | Tuner#2
MarauderZ28: Neříkal jsem, že Basys je "znalec". To jsou dovozci značky do ČR a oni si našli selektivně síť prodejců, co mají kamené obchody s poslechovkou a kvalifikovaný personál. Podle mě je to pro zákazníka daleko lepší, než nákup u nějakého překupníka, v řetězci a nebo na netu. Neříkám, že všichni prodejci jsou vyškolení tak jako já a určitě taky narazíš i v kameném krámu na blbce, který tomu nerozumí, ale je tam menší předpoklad než u člověka, kterého zajímají jen ceny, kde to koupí na černo a doveze bez placení DPH. Toť můj názor, možná máš jiný.

Co se týče servisu, tak zatím no problem. Kdy jsi tam to rádio nesl? Všechno to je o lidech a pokud jsi narazil na nějakýho joudu, tak je špatně, že je tam zaměstnaný, ale možná že dnes už ne. Na lidi na nesprávném místě narážím denně :o/

A co se týče záruky, tak jak jsi to napsal, tak je to správně. Koupíš v D, jdeš reklamovat do D a je otázka zda Ti za to ta cesta do německa stojí nebo ne? Tady jde spíš o to, že překupník koupí v D, prodá koncovému zákazníku v ČR a ten pak chce po českém servisu záruční opravu. To nejde viz. můj příspěvek z 19/12/2007 13:54
o 20.12.2007, 11:29 | MarauderZ28
zvláštní že opačně jde spousta věcí :o) koupený brejle v čr reklamovaný v usa bez jakýhokoli dokladu - vyměněno, kamarád problém s notebookem koupeným v čr v usa bezplatně opraveno ...
o 20.12.2007, 11:32 | MarauderZ28
z mýho pohledu jako zákazníka by měla plati celosvětová záruka bez jakýhokoli omezení, pokud to někdo vyrobí třeba řeknu to rádio Pioneer tak mi ho dle mýho měl vzít servis v Senegalu stejně jako servis na severním pólu neb je to přeci naprosto u prdele kde jsem ten výrobek koupil ne ? Posral se tak by měl za to výrobce ručit ....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3549 sekund.