
Navštíveno 141x


02.10.2005, 17:49 |
erix7 (K)
mas s tim neco nebo nekeca :)
Přijměte mou omluvu za nedodržení dodávky procesoru PXA-H700. Jak jsem již
dnes psal že zákazník přiveze krabici a návody, tak se stalo ale bohužel si
prodej mně z nepochopitelných důvodů rozmyslel a procesor si vzal zpět.
Bohužel mně celou dobu ujišťoval o tom že ho chce prodat a jelikož jsme mu
dělali 3 vůz něměl jsem žádné pochybnosti o jeho serióznosti.
Proto se Vám ještě jednou omlouvám za ztracený čas.
Děkuji za pochopení.
Petr Malík
-------------------------------------
AUDIO DESIGN

15.09.2005, 21:14 |
Ivouš čím to, že mně to nepřekvapuje :-((

15.09.2005, 21:19 |
erix7 (K)
Ivous, a ver ze ani me ne :)

15.09.2005, 21:34 |
Mario heheh

16.09.2005, 01:26 |
erix7 (K)
[ Link ] pro nezasvecene - co se mne ptali na ICQ
tak to jsi mě Eriku docela nasral , to si myslíš že jsem taková svina !!! NE s tím já nemám nic spolecného , a reknu uprimne byl bych nasranej pokud bych vyhrál já.

16.09.2005, 08:11 |
aTTim Romane to ne, spis ti chtel ukazat abys nebyl nasranej zes prihodil pozde, protoze se obchod stejne neuskutecnil, pan "audio1" totiz prodava virtualni zbozi.
ale hecnout ho přece můžu né :-))
to me mrzi, ale na druhou stranu me to neprekvapuje, pomalu budem dekovat za kazdej slusnej obchod, kdy se te prodavajici a kupujici nesnazi ochcat a treba to kupujici strana zaplati! sakra!
(vid eriku, viz TV-jsem z toho spatnej jeste tedka)
zajímalo by mě jak se k tomuto vyjádří pán "audio1" , !!
hm ten noname jsem byl já :-)

16.09.2005, 13:06 |
Ricci Zhodu okolnosti som ho vcera drzal v rukach v Brne u Janecka a zapacil sa mi :-)

16.09.2005, 13:10 |
erix7 (K)
Jo Kubo, tak TV byla provar ja svine, a pan buh zalt, ze to dopüadlo jak dopadlo - kurvy DDR.
no vídím že všichni víte jak to bylo - ano udělal jsem chybu, ale bohužel jsem se spolehl na "slovo" a velmi dobré jednání při 3 montážích / žádné maličkosti 30.000/100.000/180.000 /. Bohužel to dopadlo tak jak to dopadlo a slušnost mi velí se omluvit, ale vidím že omluvy se nepřijímají. Dám příklad z nedávné doby: pán si u nás objednal zboží za 25.000, zboží přišlo na druhý den - zavolal jsem mu že to má připravené o na to ano stavím se zítra, potom pozítří mezitím několikrát volal jak nutně ho nepotřebuje ať mu ho neprodáváme, po týdnu volání se nic nedělo, vrátim se z 2týdenní dovolené a stále nic tak mu volám a on už to ani nezvedne - to je panečku jednání - možná by potěšila aspoň ta slušnost zavolat a říct na rovinu že to nebere. Nic by se nedělo zboží jsme prodali jinam, ale zbytečně jsme ho blokovali. A na výrazy ochcat,vydup..t nebudu reagovat - auto hi-fi dělám dostatečně dlouho už 8 let což hovoří za vše.

16.09.2005, 13:30 |
erix7 (K)
audio1- omluvy- sou jedna vec, prodej zbozi je vec druha. taky nedelam do autohifi par dni- ale kdyz napisu- Prodam- tak to zbozi fyzicky mam a neni to, ze mozna ho budu mit. Pak se nikomu nemusim omlouvat.
a jako co ? měl jsi to zboží u sebe nebo ?
aha Erik je rychlejší , (jako vždy ):-))
asi se budu opakovat, ale věci jsem měl na hromadě v komisi kromě té krabice a návodu, jelikož rád prodávám věci v celku na poprvé tak jsem to necelý týden řešil s majitelem a on to ukončil tím to způsobem. Tak že pokud bych se měl chovat dle vašich názorů, mohl jsem mu říct že zboží je prodané a bylo to - bohužel mám možná trochu cti a takové věci nedělám. Ale pokud je omluva málo tak nevím....

16.09.2005, 13:53 |
erix7 (K)
taky jsem ti psal, ze skatule a manualy jsou mi k...
proste u mne si ted napodobne jako KINDLIK; ten taky byla dohoda a pak to neklaplo. Obchod je vec jedna, omluvy druha.

16.09.2005, 14:01 |
Zdenek (A)
Hey! Sakra, chlapi! Ja vim, ze obchod je obchod. Ale i obchod delaji "jen" lidi. Audio1 to vse vysvetlil, jak se to prihodilo a omluvil se. Nebylo to sice upne cisty, ale to jeste neznamena, ze je to podrazak, kterej si zaslouzi sejmout. Priste si da pozor a vse bude OK.
sry vetřu se,
Eriku, můžeš pls na icq?

16.09.2005, 14:06 |
erix7 (K)
na ICQ jsem, napis, nevidim ze v seznamu.
buhužel nevím co bylo mezi tebou a KINDLIK tak že nemůžu soudit, a stou krabící a návodem psal jsi 15.9. 01.30 ten den přijel zákazník a ukončil to a já jsem ti posílal omluvu 15.9.v 17.52. Tak že kdyby to šlo tak balík odcházel 15.9. +- ve 14.00 kdy je u nás svoz.