Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Vzkazy > To: nismo power, marauder - STS

 o Navštíveno 5747x o
o 05.03.2008, 09:57 | Lucni.konik
Čau kluci, chtěl bych se vás zeptat. STS 96,97. Jaké jsou provozní zkušenosti s ním? Co zlobí u těch aut? Dětské nemoci. Na co si dát eventuelně pozor při koupi. Nějaká ta spotřebička PHM. ND zřejmě jen ze zámoří, že?
Díky za informace........vic hlav, víc ví.


o 05.03.2008, 17:49 | Nismo.Power
dobrá volba za super malej peníz . . . .. .

provozní zkušenosti sou jen takový že jak do toho sedneš tak nehceš nic jinýho :)
zloběj jedině věci do kterejch se hrabeš a zkurvíš to sám jinak mi tam ještě neodešlo nic za co bych si sám nemoh a i tak mi tam odešlo vcelku nic :)

pozor při koupi je relativní, stáhnout tacho nejde takže jen si zkus jestly všechno funguje , můžeš si vyjed diagnostiku auta na fleku ( u 97 řekne marauder, je to něco na klimačce a+ šipka nahoru myslim ) smazat jí a najed třeba 20km aby se případná věc projevila a zapsal se chybovej kód a v tabulce najdi o co jde, víceméně nebejvá to nic závažnýho a kódy sou tam na běžnym pořádku :)
stav motoru zkontrolujes tim jak rychle se zahřeje , jakmile se nebude chtít zahřát tak od toho dej ruce pryč neb na ten motor bylo "sráno" a rupne mu těsnění pod palicí či praskne hlava .. . . .
automaty nezloběj jen čekni olej a jestly nehází bubliny do něj . . . .

spotřebička je menší než u mě neb to má o 200kg mín a jede to kurevsky dobře tim pádem. . . . . počítej podle nohy, dá se jezdit 11 průměr ale já to držim kolem 14ti. . . . .
ND zámoří ale i s marží simixu jako dovozce tě díl výjde pořád levnějc než na nějakou českou škodovku ale ty díly nebudeš vůbec potřebovat stejně :)
o 05.03.2008, 21:32 | muSlim
2 Nismo: to by zaujímalo aj mňa, pátram po informáciach o STS pre známeho... píšeš že o 200kg menej, ty nemáš STS?
o 05.03.2008, 21:48 | Nismo.Power
mám STS nicméně mám 98 což je uplně jiný.. . . . neni to jen facelift ale stojí to na jiný podvozkový GM platformě . . .. .. je to překopaný od zhora až dolu a všemožnou výbavou a jinejma věcma to nabralo 200kg navíc........ 96-97 maj kolem 1650 já mám 1850 ..... . . :)
já mám omezovač na 240 starší ho nemaj, u starších se dá vypnou protiprokluz mě nejde, je tam fakt hrozná hromada rozdílů a to jak vevnitř tak zvenku :)
o 05.03.2008, 21:53 | Nismo.Power
98+

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:53 | Nismo.Power
98+

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:54 | Nismo.Power
98+

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:54 | Nismo.Power
-98

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:55 | Nismo.Power

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:55 | Nismo.Power
starší interiér

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:57 | Nismo.Power
novejsi interiér
tenhle volant je 02+ má tempomata na sobě, já ho mám normál na páčce , navi sem si dodělal , sehnat se dá v usa .........

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 21:58 | Nismo.Power
origo starší kola

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 22:00 | Nismo.Power
interiér novej

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 22:00 | Nismo.Power
starsi

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 22:01 | muSlim
2 Nismo: jaj toto. Super, vďaka za info :o) BTW. ako to je na tom so spoľahlivosťou? Klamal by som, keby som povedal že nezačínam tiež sondovať STS 1998, 1998+
Čo ten podvozok? Má to klasiku, alebo ten elektromagnetický shit? Robili to vôbec do týchto STSok?
o 05.03.2008, 22:02 | Nismo.Power | Upraveno: 2008-03-05 22:07:02
starsi volant a malá navi (2001)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 05.03.2008, 22:06 | Nismo.Power
spolehlivost je prostě co si neposereš to se neposere ....... co mi odešlo fakt jako samo tak to sou tři žárovky a třetí brzdový světlo nedávno vypovědělo pár diod neb bylo nalomený a oxiduje jinak ty diody sou ok ale objednal sem jiný neb to ja za lacino . .. ..

podvozek je jak 96-97 tak 98-02 víceméně stejnej , předek vzducho olejovej , šteluje pouze tuhost elektronicky, zadek vzduchodej, šteluje tuhost i vejšku .......všechno se děje automaticky v závislosti na silnici a stylu jízdy ale pouze STS, SLS nemaj štelung nic.......
2002 vejš byl už MagnaRide takže magnetickej
o 05.03.2008, 22:13 | muSlim
2 Nismo: a ako to je s pohodlým na týchto vzduchových podvozkoch? Konkrétne sa to pýtam za známeho, hľadá vhodné auto pre svoj chrbát, hrával hokej, mal úraz, operácie a od tej doby má dosť háklivý chrbát a aj ohybnosť je akosi obmedzená. Som mu vravel, že podľa toho čo som zažil v 7er baworoch, by to čiste teoreticky mohlo byť podobné v Seville, prípadne možno aj lepšie, lebo v 7er som dlaždice na Letenskej, prechody cez koľajnice a podobné srágory vôbec v aute nevnímal, čo je práve preňho hrozne dôležité... prípadne by som sa Ti ozval niekedy na ICQ až budem mať čas a niekedy až budeš mať viac času, tak by som Ti kúpil papáníčko pre Severnú hviezdičku a mohol by si ma zviesť v Tvojom, ak to nebude problém... ? :o) Len aby som vide čo to je, čo to dokáže, ako sa to správa na cestách, hlavne po Pražských... a tak :o) Vďaka za každé info, potom si prečítam ostatné veci, teraz padám nach schlafen. Nazdyš!
o 05.03.2008, 22:29 | Nismo.Power
svezení neni problém se domluvit, moje tlumiče sou origo a maj najeto 250tis nicméně fungujou stále dobře ale našel sem ted fakt za levno STS tlumiče a chtěl bych je koupit už jen ze zvědavosti jaký to bude když to bude new :)
pokud mu fak jde o pohodlí doporučil bych mu SLS. ...... to znamená Seville Luxury Suspension ...... já mám Seville Track Suspension......
je až neskutečný jak se dokaže dvoutunová kráva poslat do zatáčky a vpohodě to ustojí , co sem se honil s tou RS6 Quattro tak sme brali od tesca sjezd na zdiby a oboum nám to sedělo stejně akorát já měl větší náklon což dá rozum ale valily sme oba stejně na max takže to vypovídá o kvalitách podvozku dost..... SLS má výhodu že neumí bejt tuhý jako to moje takže pohoda, moje když se jede rychlejc či je rovná silnice tak tuhne , což pak následně koleje můžou udělat problém i přes to že to reaguje za 3ms a šteluje skoro okamžitě tak SLS přejede vpoho STS se na kolejích začne štelovat a prvotní náraz bude tvrdší ....... nicméně srovnatelný s 7er naprosto s klidnym svědomim s tim že 740i bude stovnatelný výkonově i podvozkově s SLS ......... marauder vpoho honil s 97STS brambora 850i .. . .. . ..
tudíž závěrem STS je na sportovní luxus SLS je čistě na luxus s tim že na SLS stojej nový tlumiče pakatel co na STS , tlumiče na STS sou nejdražší součástka aneb 400babek za jeden STS tlumič .......SLS na ebay kolem 50-100babek jeden .. . .
nicméně když vemeš v potaz profil pneu 235-60-16 s fakt super tlumičem a přidáš k tomu speciálně pružně uloženou nápravu jak přední tak zadní tak to nemůže bejt nepohodlný :) a sedačky tomu jen napomáhaj.....komplet 8směrů v elektrice včetně hlavový opěrky a 99vejš sou adaptabilní což je systém 10ti nafukovacích polštářků který dokonale zkopírujou tvar řidiče což by známej určitě ocenil :)
o 05.03.2008, 22:31 | Nismo.Power
pro srandu ale hnuj kvalita.....

[ Link ]

[ Link ]

[ Link ]

jinak myslim že snad dodnes je STS nejsilnější FWD sériový auto .......
a SLS má taky N* ale má 275 koní jen. . .. .
o 05.03.2008, 22:43 | Nismo.Power
byl sem se svízt tim novym u dealera ...... jako má to dost novejch vychytávek a předevšim neskutečný brzdy ale nechtel bych to místo toho svýho, magna ride neni špatnej , tiptronic bych stejně nepoužíval....... bezklíčkovej přístup i start jen tlačítkem je dobrej, velká navi hezká, BT na telefon , spotřeba příjemná, odhlučnení a stejný kvalitě, materiály začánaj bejt horší ale vpoho jsou , je z toho mensi vyhled o neco ......
nicméně testovací měly jen 3,6L sračku takže sem nezkusil N* novej ....má mít o 25hp víc....

[ Link ]
o 05.03.2008, 23:05 | Nismo.Power
do budoucna bych to viděl bud sem
[ Link ]

nebo sem
[ Link ]
o 06.03.2008, 08:29 | Lucni.konik
Takže říkáš, že je to vcelku spolehlivost sama.................no, takže za problémy s převodovkama spíš teda hledat lajdáctví majitelů?
o 06.03.2008, 09:02 | Nismo.Power
Všechno tam je lajdáctvim . .... . .. převodovku co vim tak měl vysratou jen marauder ale ten to s tim už koupil a tu oddělal předchozí majitel, ono automatu bohatě stačí jednou tam lupnout kvalt když náhodou se točí motor a stojíš na fleku a už máš průser neb prosto neudrží a něco zákonitě rupne většinou ....... ale co se tak pohybuju v USA na foru tak problémy s převodovkou sou fakt velice ojedinělý....... mě řadí bezvadně a má najeto skoro 250k bez výměny oleje pořád. . . .. ..

problémy motoru jsou jen dva :

půlka žere olej , půlka ne ...... je to o zacházení s motorem všechno ale, třeba muj dlabe solidně a známýho ani kapku........ ale já jezdim pořád pilu a mám jeto o 100k víc než on :) ale prostě nějakej bere nějakej vůbec....... samozřejmě počítač hlídá životnost oleje jak motoru tak převodovky a když je malá hladina napíše po startu upozornění.........

druhej problém sou ty foukající hlavy , je to paradoxní neb Northstar má specifikaci přímo že dokáže jet 80km bez vody což za tenhle dojezd ručej i v manuále ale mělo by se to auto hejbat a nestát na flexu samozřejmě , druhá věc je když rupne pumpa řemen tak voda je ale vaří to taky neni dobrý, jednou se mi to stalo neb sem tam strčil prst a následně ted už dělám třetí výměnu alternátoru neb je vodou chlazenej a oddělal sem ho tim takže mu začlo hučet ložisko , měnim potřetí proto že sem lempl a objednal sem zprvu jinej a podruhý mi dodali vadnej :)) tohle je názorná ukázka jak si za to člověk může sám.............
praskající teda spíš ufukující hlavy u těsnění se prostě stávaj , sice výjmečně ale je to známá závada ...... opravit to neni problém, díly nejsou nákladný ale nákladná je práce :) vyndat motor je raz dva venku celej i se sáněma dole ale pak na tý V8 dávat nový štefty třeba to je práce pro výdržný lidi a je to vopruz prej :) nicméně nevim v čr o žádnym kterýmu by se to stalo, viděl sem o tom pstá jen na foru v USA párkrát ale tam těch aut jezdí mračna a podle mě to je taky nějaký lajdáctví za tim třeba jako přelití oleje nad max nebo tak něco :)
problém vyhřívaný sedačky přední nevyhřívaj je problém "netlačte předek sedáku nadměrně dolu" tudíž když si člověk lehne na sedačku aby měl hlavu u pedálů tak se sedák zarazí dolu a rupne jeden okruh vyhřívací a nejde pak celej systém neb to zjistí jednotka toho vyhřívání , okruhy sou tam 4 a jedna nová dečka tam stojí cca 36 dolarů a sundat potah je velice snadný ale nějak se k tomu nemám a zkurvil sem obě sedačky úspěšně . .. . . . . .

za co bych vraždil je výměna kabinovýho filtru ,...... jak řikám ležet na sedačce tak tohle přesně se musí a filtr je na tři části a láme se za plynovej pedál skrz lanko řazení a vůbec se k tomu nemůže . .. . .

co je nekvalitně udělaný sou na 98 a 99 parabola za čočkou ....... vypaluje se a ztrácí účinnost ale stává se to pouze když je blbě utěsněná lampa třeba jako byla jedna moje takže opět lajdáctví od předchozího majitele neb jí někdo rozebíral .. . .. . .

o 06.03.2008, 10:27 | MarauderZ28
má cenu ještě něco psát ? :o) snad jen to že teda Nismo dal pěkně hnusný fotky mý generace to je tak 92 rok snad :o) ....

Ještě podotknu, že kdo nepotřebuje 4 dveře tak ať mrkne po Eldoradu, někomu se sice nelíbí, prdel, ale mě přijde teda hodně zajímavej, designově je karoserie něco mezi 97 a 98 STS ani jedno ani druhý :o) každopádně motor stejněj takže to upaluje fakt parádně ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.03.2008, 10:27 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 06.03.2008, 10:29 | MarauderZ28
hlavně pokud máte USA verzy tak domontujte pořádnej chladič převodovky dodatečnej a je vše vcajku, jinak motor má přímo specifikaci 1-1,5 litru na 10 000 km že když bere je to normal ....
o 06.03.2008, 10:38 | Lucni.konik
Eldorado jsem viděl někde černé ted k prodeji................Já jsem tedy narazaril na :
[ Link ]
[ Link ]

Potřebuju 4 dvéř.........pojal bych to auto jako rodinné. A manželka by měla radost, že je to automat. Času je zatím dost, tak se rozhlížím, zda-li nějakou evropu nebo US.
o 06.03.2008, 12:05 | Nismo.Power
marauder, všechno co sem hleda dával ty starý byly pouze 96 -97 ale fotky hnusný to ano .....

ETC je pecka i ten starej :)

Lucni : to prní neznám ale to druhý to je dojeb to sem viděl cenu má tak 60 max........ normální cena 96-97 je 60-80tis :)
o 06.03.2008, 13:25 | muSlim
pekný román, Nismo... Vďaka :o)
o 06.03.2008, 13:30 | MarauderZ28
např tohle je SLS .... 05/03/2008 21:55 Nismo.Power
o 06.03.2008, 13:42 | Nismo.Power
Marauder ano....... viz tvuj starej post :))

[ Link ]
o 06.03.2008, 19:42 | muSlim
2 Nismo, Mar: a taká technická... Rozteč a stredová diera sú Caddie specific, alebo sa nájdu výrobcovia, čo na to robia kolesá? Inak tie čo má Mar na tom linku, to sú origo ku Caddie, alebo niečo iného, čo tam pasuje?
o 06.03.2008, 20:04 | mishan
sory za OT, ale to co tu čtu je mazec, čumím jak péro co to všechno má :-)))) :-O fak paráda ;-)
o 06.03.2008, 21:53 | FSAL
Eldorado je luxus, moc libi a prdel taky, Mar.: co je to na obrazku za rok a v jaky cenovce se to pohybuje? nasel sem snad jedno na tipcarech, ale tam to byla nejaka hrozna rana, pres mego tusim, ale to bylo myslim nejaky novejsi
o 06.03.2008, 23:36 | Nismo.Power
Slim : skoro na všech tu vidíš origo, na většine jsou chromy . ... . . ..
rozteč nikdo v evropě nevyrábí, pouze USA :)))))
je to 5x115 ;-) nicméně plovoucí šrouby z 5x114,3 vpoho a já mám podložky z 5x115 na 5x112 :)

mishan . .. . .. to co ses tu dočet je tak nějak sotva zlomek toho co to má voe :))))

FSAL : ETC je láce , sice si je lidi cenněj víc neš STS stejný doby ale v dobrym stavu 150-200 dotáhneš vpohodě :)
o 07.03.2008, 16:26 | mishan | Upraveno: 2008-03-07 16:26:37
Nismo.Power: no k.u.w.a voe :-))).... to je mi jasnééé, ale i tak na to prostě čumím ;-) neznám vubec tyhle vychytávky, já jezdím 7 let v G2 :-(... a připadám si oproti STS 100let za opicema :o(I)
o 07.03.2008, 19:17 | Nismo.Power
hehe mishan . . ... .. ... v tom případě tě můžu ujistit že už v roce 57 montoval cadillac elektrický sedačky s pamětí na dva řidiče , v roce 1905 udělali jako první 4válec motor , 1928 měly synchronizovanou převodovku a bezpečnostní skla , 1930 měli V16 motor....
1954 posilovač řízení , automaticky přepínaný dálkový/potkávací podle aut v protisměru , 1957 centrální el. zamykání , 1965 autoleveling podvozku , 1966 proměnlivý řízení, vyhřívaný sedačky a STEREO rádio :)
1974 : airbagy , 1978 palubní pc


a konečněěěěěěéé :)
1993
Cadillac uvádí 4,6 l V8 Northstar, svůj první motor V8 se čtyřmi ventily na válec (32V). Motor má hliníkové hlavy i blok a bylo v něm aplikováno 16 nových patentů. Jedním z nich byl „limp–home”, který umožňuje dojezd s vozidlem bez jakékoliv chladící kapaliny (např. při prasknutí chladiče) 80 km při maximální rychlosti 80 km/h.

a hned :
1996

Modely Seville (STS) a Eldorado (ETC) jsou nejvýkonější automobily s předním pohonem na světě (300 hp).
jsou doted :)

a pak už začínaj jen vychytávky jako noční vidění a všelijaký kravinky...... to jen tak letem světem :)
o 07.03.2008, 19:42 | mishan
jj o těch elektrických sedačkách si tu psal, já myslel co vše má konkretně to tvoje za vychytávky, nemyslel sem celou automobilkuuuuu :-)))))
o 07.03.2008, 22:56 | Nismo.Power
to než by mě všechno napadlo co tam mám či co v těhle autech může bejt to bych tu musel dlouho přemejšlet :))

když to budu psát fakt bez hlavy a paty tak co mi poleze z hlavy .....

-4xvýhřev sedačky
-pamět na 2-4 řidiče a to sedadla-zrcátka-klimatizace-komplet nastavení rádia/stanic/ekvalizéru -mód budíků
-podvozek citlivej na silnici a styl jízdy
-převodovka řádící dle stylu jízdy
-primenlivej posilovač řízení
-dešťový senzory
-invisible budíky a možnost funkce jen digitál či jen analog
-BOSE 4.0 soustava 425RMS origo , 4x dveře 3x palubka 1x 12" SW 1x 8kanál zesík
-lapičky na střeše ani jedna při rozsvícení za tmy neoslní řidiče , v žádnym jinym autě sem tohle neviděl nikdy
-automaticky zatmavovací zrcátko střední a řidičovo při oslnění
-kompas ve zpětnym zrcátku
-diagnostika vozu kdykoliv kdekoliv klidně za jízdy
-dvouzonova klima , vzadu separatne nastavení síly a zdroje foukání
-3x zapalovač :))
-samootevírací kufr tlačítkem z klíčenky , nádrž taky
-elektronicky sklápěcí zrcátka
-při zařazení zpátečky sjede spolujezdcovo zrcátko pohled na chodník kvůli parkování....... nastavitelný v programování stejně tak jako jestly lock at gear , unlock at park apod kraviny . . . .. .
-2000 vejš onstar system ........ to zahrnuje třeba automatický čtení mailů při při jízde , emerygency tlačítko na zrcátku který při zmáčknutí po havárii odešle data o poloze vozu a rozsahu poškození vozidla, snad i počet lidí na palubě. . . .. . .
-vozy s navigací maj hlasový ovládání takže třeba "hungry" znamená McDonald :))) navigace maj satelitní rádio třeba . . . export měl jen TV tuner . . .. non export tu mám já má DVD přehrávač. .. ..
-SRS Airbagy jasná páka ale jen 4 kousky nicméně to auto je tak masivní že to moc nehraje roli už :)
-CD changer u řidiče v loketní opěrce
-Anti Theft system na většinu jednotek , rádio . . . možnost zamezit otevření kufru a nádrže z gloveboxu
-0,5cm bezpečnostní pokovený skla který sou těžko rozbitelný
-ve svym roce s pár vozy na špici s odhlučnění a komfortu , dnes stále jedno z nejelpších :)
-tempomat ale bohužel neudržující vzdálenost
-00+ maj měřáky na tlak v pneu
-98+ možnost adaptabilní sedačky řidiče
-k tomu anti theftu tak jednotky v sobě maj nahranej VIN auta a v jinym nefungujou
-automatický rozsvicení světel s nastavitelnou intenzitou
-Stabili Track kterej sem uznal za těžko oklamatelnej takže s autem je nuda ....
-samosvor při prokluzu (řešeno stabili trackem)
-vejfuk komplet nerez
-speciální uložení náprav
-nožní brzda automaticky povolí při zařazení
-sedačka i volant se dá nastavit exit poloha tudíž volant uhne a sedačka podle toho jak člověk chce
-na ovládání střešního okna (ventilace nebo šíbr) může nejt s fabriky DO na gařážový vrata
-anténa v zadnim skle
-příprava pro telefon (anténa, mikrofon kabeláž )
-ovládání rádia a klimy na volantu
-vpředu pásy v sedačkách naviják nahoře i dole


a asi mnoho dalšího co mě zrovna nenapadá . . .. .
snad jen :)
THE ELEGANTE FEATURES...

The Seville was billed as "Among the most fully equipped cars in the world".
o 08.03.2008, 20:27 | mishan
ty kokos :-O



kdy přijedeš?? :-D :-D
o 09.03.2008, 09:55 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
06.03.2008, 21:53 | FSAL
Eldorado je luxus, moc libi a prdel taky


aby yawor nezarlil :-)))
o 09.03.2008, 11:09 | Nismo.Power
a že tu najednou máme tolik lidí co sháněj cadillac :))
o 09.03.2008, 11:14 | muSlim
2 Nissmo: také detaily by ma ešte zaujímali...

1. Dojazd na plnú nádrž za normálnej jazdy?
2. Aký a koľko oleja to vezme na výmenu?
3. Koľko vody berie chladiaci okruh?
4. Dajú sa tam hodiť bixenony do tej čočky?
5. Má to rozvodový remeň, alebo reťaz?
o 09.03.2008, 11:17 | muSlim
2 Nissmo: no ja po ňom pokoukávam odvtedy, čo si mi priniesol ten Basejumping film na tú benzínku :o) ten zvuk, keď si to potúroval, ten mám v hlave furt. A ja veľmo ľúbim viac ako 6valec sound :o)
o 09.03.2008, 14:52 | FSAL
kralik: no dost o nem uvazuju ;) (asi za chvili budu neco prodavat v bazar ostatni ;) )
o 09.03.2008, 16:07 | tappaja
Caddy, pokud vse funguje tak jak ma, je to parada, ale nedej boze, jestli se neco vysere.
A je skoda, ze je to predokolka.
o 09.03.2008, 18:52 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
fsal: tak bud prodas ledvinu nebo yawora do otroctvi :-)
ze bys povisil z pul ameriky na celou? :-)))

auta pekny a hlavne za ty ceny co se u nas prodavaj
o 09.03.2008, 19:06 | FSAL
:) radsi yawora, snad za nej nebudu muset doplacet ;)

uvidime, blby je, ze pritelce se libi vic pul amerika ;)
o 09.03.2008, 19:13 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
si mikrokunka zvykne :-)
o 09.03.2008, 19:22 | FSAL
no ty woe :D
nestras ;)

ale nic jinyho ji nezbyde, pokud se rozhodnu, jen se bojim, ze koupim nejakou mr*ku, kde bude nejakej pruser, tady nejsou, takze z DE :(
o 09.03.2008, 21:10 | Nismo.Power
slim :

1) normální jízda je relativní pojem . .. . . já to normální jízdou nikdy nezkoušel ale jde o to kde jezdim počítej 300 - 600 dle stylu jízdy ale průměr mám tak 400 s těžkou nohou :))

2) bere to 5w-30 ,5w-40 , 5w-50 to si vyber...... já dávám 40 neb se tu nejlíp shání :) vejde se ho do motoru 7L ....... interval výměny monitoruje auto dle asi 5ti parametrů a to jak to honíš, teplota , popojíždění či dlouhá trasa atd .. . ..

3) chladící okruh co sem ted lil tak 8 ....... kompletně má myslim 11 s topenim . . ..

4) bixenon ne , stačí naprosto bohatě HIDka ...... nicméně já se nasral a dávám bixenon (už tam jeden mám ) :)

5) tohle je fakt přísnej JOKE :))))) ........ počítej kolem 500tis vyměnit nebo aspon zkontrolovat řetězy :)

když se to tůruje na fleku tak to je ještě čajíček...... máš to vidět když se to rozjíždí a motor je v tahu to je uplně jiná :)
nicméně budu dělat průchodák a dozadu dva flowmastery takže pak teprv to chytne lehce americkej zvuk :))


FSAL : jasan , taky bych dal Yawora do otroctví a máš na new auto :))
co se koupě týče tak si klidně můžem udělat výlet když něco vyhlídneš :)
o 09.03.2008, 21:11 | Nismo.Power | Upraveno: 2008-03-09 21:13:59
double decker...... :)

(né kecám, jen honim aktivitu na bazar )
o 09.03.2008, 21:26 | muSlim
2 Nissmo: Vďaka za odpovede :o) Asi sa s Tebou dohodnem potom, ako som písal, na skušobnej jazde, fakt nad tým premýšľam :o)
o 09.03.2008, 22:39 | Nismo.Power
neboj nejsi sám :))
o 09.03.2008, 22:40 | FSAL
:)
o 10.03.2008, 08:58 | Nismo.Power
už vim asi o 4-5ti lidech co se po tom sháněj. .. . . .. a to klidně i ty co jen viděly a ani se nesvezli :))
popravdě co to auto mám tak možná tak 14dní bylo kdy celej den stálo a ani jednou sem do něj nesednul a někam nejel...... je to fakt závislost ........ a taky sem nikde neviděl stránky podobný těmhle [ Link ] třeba na fiata :)
o 13.03.2008, 21:33 | muSlim
Kunda, čítam tu rôzne veci z rôznych zdrojov, sem-tam sa objavia aj nedostatky tejto káry, ale furt sú niekde inde než tie, čo som doteraz zažil buď na vlastnom, alebo na aute ktorým som "práve jazdil"... :o)))))))) Ešte by som sa spýtal, k bodu 2. mojich predchodzích otázok, tak zhruba priemer nevieš povedať? Len zo zvedavosti... :o)
o 14.03.2008, 18:46 | muSlim | Upraveno: 2008-03-14 18:54:56
2 Mar, Nismo: [ Link ]

Tie kolá na Marovom, to je čo zač? :o)

A ešte Nismo, písal si:

-k tomu anti theftu tak jednotky v sobě maj nahranej VIN auta a v jinym nefungujou

To znamená, že trebárs navi do toho keď dám z iného auta, tak nepôjde? Predpokladám, že ten BOSE deck v stredovej konzole nepôjde len tak vymeniť za niečo iného?
o 24.03.2008, 21:49 | camron
Jsem taky docela nahlodanej na Seville, už asi rok, stále se ale bojím, že mě to auto sežere...:). Procházel jsem nějaké obrázky a chci se zeptat, co je to na tom zrcátku za čudly?

foto k příspěvku  od camron

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6546 sekund.