Navštíveno 3621x

26.11.2008, 11:31 |
BALI radio mi přestalo číst DVD...CD načte jenom když je studený (auto/radio,ne CD :)))) ) ... neví někdo co odešlo? je na foru někdo kdo se zabývá opravama a dokázal to případně opravit aby to fachalo? ztratil jsem záručkák,tak na záruku mam smůlu,od prodejce mi napsali že mi to klidně spravěj,ať jim to pošlu,ale jen tak se mi někam radio posílat nechce a určitě si za to řeknou nesmysl... tak bych radši nějakou "známou firmu" -spolehlivýho člověka z fora
jde o tenhle kousek
[ Link ] PS:vim,že první odpověď bude,že jsem si měl koupit něco lepšího,ale mě tohle stačí a jsem student,tak prostě tolik peněz za nějakou alpinku dát nemůž. a nejsem zádnej audiofil :)
zkus Pavel 528 , myslim ze ten ti pomuze

26.11.2008, 11:40 |
Bolthorn | Upraveno: 2008-11-26 11:44:42
Lidé jsou neponaučitelní! Měl jsi raději koupit nějakej kvalitní bazarový kousek, než tohle.. Je to zářný příklad toho co říkám stále do kola co se týče těchto noname... Ale dost mého lamentování a přejděme k věci.. Jak dlouho ho máš, čistil jsi už čočku? Je možné, že je jenom špinavá, ale je to málo pravděpodobné, u tohohle to bude asi něco víc.. Zkus to vyčistit.. Když tak se ti jenom prodraží celé rádio opravou a ve výsledku se dostaneš na cenu nějakého kvalitního kousku..

26.11.2008, 11:51 |
BALI tak jako nový bych si ho asi nekoupil... kupoval jsem ho jako jetý od Escuda za dobrej peníz ;) mam ho od června,radio je kousek starší... čočku jsem nečistil,to mě nenapadlo a podle mě to ani tim nebude
Hele zkus to.. Pošleš to někam kde to udělaj stejně jako první věc, bude to třeba tím a naúčtujo ti novou optiku.. Vyčištění není snad tak složité.. A modli se přito ať je to tím.. Třeba je tam na čocce nalepenej jen nějaký holub..

26.11.2008, 14:06 |
BALI stačí na vyčištění takový to čistící CD?
hlavne tam prave nedavej TO cistici CD,nebo to dokurvis jeste vic....