
Navštíveno 2969x


10.12.2010, 11:14 |
ronny zdravicko panove mam v aute alpinu 9880 a chci se zeptat jestli je normlani ze bere pri vypnutem stavu asi 100miliA? mel sem driv panasonica a ten bral asi 10miliA a to je 10x min.a to je kurna rozdil.jeste chci podotknout ze mam pouze 44ah baterku takze se mi asi po 4 dnech kor ted v zime kdyz nejedu totalne vybije.diky
je mi jasne ze asi budete radit at koupim silnejsi baterii ale hlavne me zajima ten rozdil a jestli to delaji i treba clarionyj,jvc,kenwoody a tak
jj alpina je tim znama,me brala taky tak nejak.
jj jako madmaik
a rada je? dej to na vypínač

10.12.2010, 11:31 |
ronny no to sem si taky rikal ale kdyz to na nej dam tak mi to bude porad mazat stanice a veskere ulozeni a to me na tom stve !! a ty jine znacky to nedelaji?
jako nade mnou, alpinka zere cca 120mA naprazdno
jelikoz radio ma minus, plus spinane a plus stale (pamet radia, odber minimalni) tak akorat udelat spinac na spinane plus.
ono dneska vetsina aut uz ma ze se ti radio zapne po nastartovani a tudiz vyrobce (alpine) neresi spotrebu naprazdno

10.12.2010, 17:39 |
Ravo | Upraveno: 2010-12-10 18:39:12
Docela divný, kdysi jsem řešil taky problémy s baterkou a podezdříval jsem rádio, problém byl nakonec jinde (mám ///A 9882Ri - v podstatě to samý jako 9880 akorát v jiných barvách). Tak jsem si to změřil a rádio mi v klidovým režimu (bez panelu) bralo nějákých 15-20mA. Zapojeno klasicky jak má být, spínaný plus na X-kontakt (koncern)

10.12.2010, 18:10 |
ivls měl jsem clarion DRZ9255 a zapojeno "na tvrdo" a stejný problém, pak jsem udělal manualní vypínač na spínané plus a bylo v pohodě

10.12.2010, 18:22 |
ronny ravo: no me to bralo 100 myslim bez panelu a po pripojini panelu jeste vic.a kdes mel ten problem?

10.12.2010, 18:26 |
ivls [ Link ] něco přímo od dodavatele - dole

11.12.2010, 17:23 |
137 ...a tu je priamo link na povodny zdroj...
[ Link ]

12.12.2010, 16:01 |
ronny ivls : dival jsem se na to a je to uplne stejne zapojene jako na tom odkazu cos mi poslal.akorad tam mam jeste oranzovy kabel na pozici 6 a to je napajeni toho panelu ne
137 : diky je to to stejne co mi poslal ivls

12.12.2010, 20:10 |
137 ronny - treba pozriet aj konektor v aute - fabriky si prehadzuju pin-y...nestaci to len tak nacvaknut a spojit kable...dalej zlty a cerveny nesmu byt v jednom zvazku - nesmie byt zlty z radia volny...atd...je toho viac co treba pozriet...vo VW sa vytahuje jeden pin z ISO...atd...ak si na to netrufas, daj to niekomu pozreit co sa tomu rozumie a ten ti to spravi za "bura"...

13.12.2010, 11:16 |
ronny tak sem na to jeste mrknul a zjistil jsem ze v iso konktoru v tom od auta je cerveny kabel napojeny dobre a z neho jde jeste cerveny kabel na pozici zluteho tedy na A4!co s tim teda udelat?mysslis ze to je tim ze to tak moc zere te baterky?

13.12.2010, 13:03 |
Ravo to ronny:
já měl nakonec problém se špatným spínačem osvětlení kufru. Někdy (pak už docela často) nevypnul světlo v kufru a těch 2x5W vybilo baterku. Docela mi trvalo než jsem na to došel, musel jsem jít metodou postupného odpojování větví a neustálého měření proudu z baterky.