
23.01.2011, 18:41 |
tiktak | Upraveno: 2011-01-23 18:45:55
100x diskutovano a popsano
Pokud neni radio "grogy", pak staci prohodit v ISO konektoru stale + 12V (vetsinou cervena) a spinane plus "klickem" oznaceno vetsinou IGN, atd, barvy vetsinou zlute. Takhle prohozene to maji vetsinou koncernove vozy, nektera radia na to maji primo na vystupnim konektoru moznost zameny prave +12V a spinaneho +12V
Takze pokud nema radio primo moznost prohozeni pres kabelove propojky za ISO konektorem, tak musis bud prohodit zlutej a cervenej v ISO z auta, nebo radeji zlutej za cervenej v ISO konektoru radia.
Pokud to zvladnes, zjistis funkcnost hned = radio si po vypnuti zapalovani bude pamatovat nastaveni, predvolby atd.
To je vse...
EDIT: pripadne pokud se nekdo hrabal v ISO konektoru ci nevis, zda v nem nekdo neco neprohazoval, je dobre si to vyzkouset volmetrem - prohodis ty kontakty proti sobe, kde nameris proti kostre +12V pri zapnutym zapalovani (kdyz ho vypnes, na jednom zustane +12V, druhej se vypne).