Navštíveno 3241x

Zdravim,
chtel bych vylepsit originalni sound system v novem Superbu s Columbusem. Jsem naprosty laik a proto
by me zajimalo co by jste mi doporucili. Nechci zadne extremni reseni. Ba naopak bych rad aby na venek neslo nic poznat, tzn. zadne zasilovace v kufru atd.
Tady jsou moje napady serazene od nejlevnejsiho po nejdrazsi (nevim jestli jsou vsechny realizovatelne)
1. Ponechat puvodni 10-ti kanalove repro vcetne zesilovace a jenom vytlumit dvere.
2. Vytlumit dvere a vymenit jen nejake reproduktory (napr. stredobasy) za lepsi, zesilovac a kabelaz nechat puvodni.
3. Vytlumit dvere a vymenit stredobasy a vysky v prednich dverich za nejake solidni komponenty (napr. Morel Tempo), zesilovac a kabelaz nechat puvodni.
4. Vytlumit dvere, vymenit repro v prednich dverich, vymenit kabelaz a zesilovac za nejaky co se vejde pod sedadlo ridice jako ten puvodni.
Zajimalo by me jestli se vyplati investovat do drazsich variant, nebo je ta 1. varianta dostatecna pro cloveka co si rad poslechne kvalitnejsi hudbu v aute a neni zrovna priznivcem velkych hlasitosti.
pokud ches menit repro tak koukni na tohle
[ Link ]
co napriklad morel maximo alebo niečo podobne, napr.
[ Link ] čo sa týka zosiku
[ Link ] [ Link ] osadit repra do MDF, nejake tlmenie a myslim si že to bude slušny pokrok

01.03.2012, 14:33 |
Augi Nejdřív pořádně vytlum a pak uvidíš. Teď FBS dělal jedničkovýho Supa a dvojkovou Octu a tlumení udělá opravdu hodně i na sériové muzice. Já mám taky origo Sound System a vytlumené přední i zadní dveře a pomohlo to neskutečně.
Jinak vyjma toho, co dával kral007, tak je ještě možnost od ETONu:
[ Link ] Vyměníš origo zes i origo repro za něco lepšího. Ikdyž nejsem si jistej, jestli dvojkovej Sup to má stejně jako O2 a GV.

01.03.2012, 15:38 |