Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Zapojení autorádia ISO konektor

 o Navštíveno 18246x o
o 26.03.2012, 11:22 | dadan
Mám možná trochu lama dotaz ale v AH nejsem moc zběhlej. Při instalaci nového rádia na mě vykouklo toto...Růžový(červený) drát je rozdělený a je napojený (naprasený Smile) na linku vedoucí do subwooferu...neví někdo k čemu je to dobré? Jinak na foto je vidět že je zapojený iso konektor nový, to jsem jen zkoušel zda vše funguje. Dík moc za pomoc.

foto k příspěvku  od dadan



o 26.03.2012, 11:59 | Lukasino
Není to prohození 4 a 7 pinu (stálé a spínané plus)?

Jen s tím SW to nechápu :)
o 26.03.2012, 12:23 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
nejde o barvu ale o pozici

koukni semka co tam ma byt
[ Link ]
o 26.03.2012, 12:39 | dadan
No musím mrknout na ty pozice...jde mi o to co s tím :)Jestli u nového iso konektoru udělat to samé nebo nebo ne....
o 27.03.2012, 12:41 | dadan
Tak jsem na to koukal a zřejmě to je pozice dle odkazu A8...tedy zem napájení.
o 27.03.2012, 14:54 | dadan
Edit:mělo by to být napájecí napětí +14.4V trvalé pozice A7...Ten můj iso konektor vypadá trochu jinak. Tuší někdo proč je to vedené k zesilovači subwooferu?
o 27.03.2012, 14:55 | michal_smsmsm (A)
jestli je to napjaneni a vede to k zesiku, tak to asi bude napajeni k zesiku... a vede to tam asi proto, aby to do toho zesiku melo kudy dostavat stavu.

mozna by bylo dobry to zmerit volt metrem co to opravdu je, ono rozdil mezi plus a minus je pomerne velkej, tak aby sis neco neodprasknul
o 27.03.2012, 15:45 | Tendr
Když pominu pozici v iso, nechce se mi to hledat, tak je červenej spínaný plus od klíčku (15). A už jsem se setkal s tím, že to měli lidi napojený i na zesilovač jako remote.
o 27.03.2012, 15:54 | michal_smsmsm (A)
ono by nam asi celkem dost pomohlo, kdyby si vyfotil ten terminal na zesilovaci, do ktereho ten cerveny drat vede, jestli to mas nejaky aktivni zesik s 0W vykonem, tak muze byt klidne napajen touhle tkanickou od isa, ne ze by to bylo nejak extra dobre, ale nemozne to neni. pokud to vede do remote, jak pise tendr tak je to taky moc hezky, zejmena k tomu ze ti muze zesik hrat i bez zapnutyho radia, coz je fakticky taky k nicemu, ale zase to hezky muze vybijet baterku. kdyz tak kukam na to iso, tak je to jediny cerveny co tam je, v jake je pozici to nevim, to nejsem schopny poznat, ale jestli je to fakt plus, cemuz by odpovidalo namerene napeti 14,4V tak bych to asi odpojil od zesiku pro sub a pripojil to spravne na modry kablik z isa, ktery tady taky nevidim, mozna ze na spinani by mohlo byt ten modro bily, a pokud je druhy konec zapojeny do remote v zesiku pro sub, mel by si to tak mit zpaojeno spravne.
o 27.03.2012, 20:58 | dadan
Zítra na to mrknu nebo vyfotím...spíš bych to viděl na ten remote protože zesík je krmenej přímo z baterky a kabel vedenej pravou stranou nad prahem.
Takže vlastně remote je k buzení zesilovače když zapnu rádio?
o 28.03.2012, 00:55 | Tendr
K buzení ne, spíš k probuzení .) Je to prostě vypínání/zapínání zesilovače, aby v době kdy v autě nejsi, nebo nemáš puštěný rádio byl nečinný. Tzn. že když přivedeš na vstup remote +12V, propojí se hlavní napájení se zesilovačem.. A jelikož teď to je pravděpodobně na svorce č. 15, budeš mít zapnutej zesilovač i s vypnutym rádiem, pokud budeš mít nastartováno, což by být nemělo, ale v zásadě to zase tolik nevadí. Rádio má svůj speciální výstup na ovládání zesilovače tak jak už psal michal.. Líp nevim jak to vysvětlit :)
o 28.03.2012, 20:13 | dadan
Super díky moc...myslím že to chápu :).Správně by tedy měl být napojený na tuším modrém kabelu na el. anténu apod.? Ještě se zeptám, až to budu napojovat čím ideálně spojit dráty-ze stávajícího řešení si příkald brát nebudu(dráty jen smotané k sobě).
o 29.03.2012, 08:25 | michal_smsmsm (A)
Přesně tak, místo toho 14,4 napětí to přepoj na anténu. Ideálně propájet, nebo nacvaknout fast-on konektory na obě strany a spojit. Vyvaroval bych se akorád "smotání" dohromady a omotání izolačkou, to je fuj ;-) a pak takový elektrikářský spojky, nevím jak to popsat, ale strčí se do toho dva dráty, zavře se to a ono se to uvnitř spojí :-D to ti asi nepomůže ;-) Já tohle dělal tak, že jsem oholil dráty, očistil, prolil jsem je pájkou, ještě pěkně za tepla jsem na to nacvakl faston, abych měl rozebiratelné řešení, nezapomenout na smršťovací bužírku, secvaknout s protikusem, fláknul jsem bužírku ještě jednu přes to a hotovo. Na ISO a origo instalaci myslím že jsem tomu pomohl oproti právě spojům zakroucených do sebe a omotaných izolačkou tak důkladně že přes léto všechna stekla a pak neustále byl někde zkrat a neustále někde něco nehrálo...
o 29.03.2012, 13:09 | dadan
Paráda ještě jednou díky moc :)...právě toho bych se chtěl vyvarovat takže kupuju fast-on konektory ,bužírku a jdu na to. Ještě projdu veškeré spoje co jsou tahané dráty protože tohle někdo fakt odflákl...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3356 sekund.