Navštíveno 24108x
když chci do založeného vlákna tak -mi skočí fatall error
--------------------------
zesilovaců pár mám (asi tam půjdou ty nejmenší )
mám malinký alpine , a ještě jeden malej tady odsud z fora ,musím prolést skříně .
rozpočet uplně nemám ,čím mín a efektivněji tím lépe .
trochu se bojím mít tam hodně techniky protože do ducata se dá fakt lehce dostat šroubovákem .
Záleží co chceš od DSP, čím levnější, tím menší možnosti EQ atd. Zesik s DSP je nejčistější varianta, ale zase když už zesilovače máš. Pokud to má být jen nějaký základ, tak nějaká trochu lepší jednotka s DSP asi postačí.
kdyby byl zájem mám tu jeden volný audison bit ten.. nechal bych ho za pár.. :)
na zvazenie ci samostatne DSP, alebo rovno DSP Amp cize mas v jednom vyriesene casovky a ekvalizaciu a sucasne aj zosilnenie... Vyber je dostatocny, pri osvedcenych znackach myslim ze uz aj vykon ujde ...bolo by dobre vediet nejaky odhadovany rozpocet
Rozpocet vysloveně nemám. Asi by melo stačit radio co umí 2 way aktiv. Docela zvazuju koupit radio ze staré zlaté éry jako alpine 9813 nebo neco nového ci zánovního. Využít zasob autohifi co mám po skříních.
A docela mě láká zkusit maličký koax nebo sirokopasmo nejlíp na palubní desku. A neco většího do dveří než 165mm repro a bez subu. Jen naprostej základ.
9813 a 9815 je dneska nesmysl, to jako toužíš po CD?
Víc jak 165 do dveří je nesmysl pokud se teda nebavíš o tom, že pro ně uděláš ozvučnice a i tak to nebude nic moc bez wooferu. To širokopásmo by hrálo o sklo že?
Cd ne ,ale zpracování je na úplně jiné úrovni než nové. Pres aux bluetooth modul . A nebude nikoho lákat. Protože působí staře.
Klidně tip na aktuální radio co umí aktiv.
Širokopásmo bych asi trochu utlumil a nasměroval před řidiče ,na přímo. ( uvidím jak velikostně by vychazela minimální ozvučnice (domeček )
Přes aux je to úplná blbost, to už si kup cokoli jiného a bude to hrát líp.
Něco konkrétního máš na mysli?