Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Mazda 323F (BA) - co a jak?

 o Navštíveno 5794x o
o 07.12.2006, 17:37 | Petura
tak s největší pravděpodobností další vozidlo bude 323F typ BA, a tak pomaloučku, ale jistě přemýšlím jaké repro tam umístit (a kam), kudy protáhnout kabely...

trošku jsem prošel forum a něco málo jsem našel, ale rád bych věděl víc, takže pokud někdo máte tohle auto prosím o všechny tipy a triky ...
vím, že v některých typech jsou seriové repro ovál 6x8 nebo 13cm...
ovály 6x9 tam dostanu nebo ne? (zůstaly mi doma z bývalého auta),

repra jsou umístěné ve dveřích, má cenu řezat plato a dávat do něj ty ovály s tím že by nehrály repra v zadních dveřích..
nejsem žádnej fajnšmekr, takže repro hraje a bude hrát z rádia a v kufru bude malej basáček....
dál mě zajímá kudy se protáhne kabel od baterky, kde nejlépe chytit kostru v kufru, kudy vést signálové kabely, na co si dávat pozor při rozbírání (co nejvíc praská, atd ...), jakou velikost repro zvolit (co se tam vejde), atd, atd ...

kdyby ještě někdo přidal foto ze své instalace nebudu se vůbec zlobit ...


o 07.12.2006, 17:53 | Escudo
Mno kdybys někdy potřeboval helfnout tak pískni, rozebíral jsem jí několikrát, ve předních dveřích jsou repro 5x7" jako v některejch Fordech, 6x9 tam dáš, ale bez doorboardů to bude prasečina, navíc je jenom málo místa na magnet (na to fakt pozor, protože při stažení okýnka ho můžeš poškrábat). Vzadu to podle mřížky vypadá na stejnou velikost, ale neni, jsou tam klasický 13cm, takže pokud ovály, tak do plata, kabel od baterie nejlíp zátkou která vede pod kastlík u spolujezdce, jinde jsem to hledal marně. Kostra v kufru by mohla bejt klidně na šroubu co ti drží hever, dával jsem tam kontramatici. No a co praská, křehčí plast je na krytu práhů, ale jinak snad vcelku v poho když je člověk opatrnej
o 07.12.2006, 19:01 | Petura
Escudo: a kudy si ved signálový kabel? středem na tunelu nebo podél práhů?

je nějaká redukce z těch 5x7 na 16cm dopředu? v zadních dveřích by mohli zůstat 13cm, no a do plata tedy říznout 6x9 a signál k nim přivést společně po kabelu k basáku, popř. natáhnout dva signálové kabely (rádio má dva výstupy), zesik mam jen 2 kanál pro basák, takže buď pořídit 4kanál a nebo ještě jeden 2kanál pro ovály ...

je to taky řešení nebo blbost?
o 07.12.2006, 19:17 | Escudo
Signály jsem veld středovym tunelem a pod kobercem, prahama zdrojovej kabel. Redukce na 16cm by snad nebyl problém udělat ze slabší MDF, s tim zesíkem záleží hodně na tobě co od toho chceš a co máš za repro, když ti pudou ovály a sub přes čtyřkanál, tak uslyšíš všechno zezadu a předek kterej bude na rádiu se ztratí, to ale nezanemená že to nejde, chvilku sem to tak musel mít taky. Ideální by byl čtyřkanál na kompa a ovály a ten tvůj třeba na sub, nebo jestli se ti do toho nechce moc vrážet tak to nech jak to máš, prostě přes rádio a sub na zesík, všechno je o prachách, ale to asi nemusim vysvětlovat
o 07.12.2006, 19:26 | Petura
no tak to mi je jasný, že vše je otázka peněz ...
ale nechce se mi tahat nový kabely po autě k reprákům , a ovály určitě zahrajou líp (víc) než 13cm
o 07.12.2006, 19:36 | Escudo
signálový kabely pro repro jsou asi to nejmenší, když to vezmeš při jednom tak ti to moc času navíc nepřidá, kdybys chtěl někdy pomoct tak dej vědět...... 720705593, když najdem vhodnej čas tak se můžeme potkat na PB a probrat to
o 07.12.2006, 21:42 | tom96
jenom bych dodal, že asi záleží jakej je to rv. Protože třeba já jsem neměl problém tahat kabel od baterky levou stranou a zblytek pravou. Jinak skoro všechny plasty jsou nacvakany sem tam nějakej šroubek. Všechny postupy na sundavání najdeš na www.323f.cz vyndat všechny plasty mi na poprvé zabralo asi 20 min. takže nic složitýho. Jinak třeba já mám vzadu 165mm trochu broušení a je to ;o).

to escudo: Mohl bych tě taky popř. kontaktovat, ale až hodně pozdě. ohledně těch doorboardů?? já teď mám ve předu 165 normálně rámeček s MDF a plánuju tam dát ovály a to už bude trochu těžší a já na to nemám ani vybavení. Jinak sorry za OT
o 07.12.2006, 21:42 | Luger
Vzadu jsou na 13 adaptéry stačí je vyšroubovat a dáš jakýkoli 16....
Dopředu než ovály dát klasický kompa 16, stačí malinko poupravit plech ve dveřích a přišroubovat přes mdf kroužky, na vejškáče dle chuti místa habakuk. Pokud nechceš "ničit" a "vyrábět" plato, dobrý kompa 16 dozadu do dveří postačej bohatě.
Signály do plata moc nedoporučuju tahat prahama protože jsou plný elektriky a občas to dělá neplechu, která se blbě hledá a odlaďuje. Kostra se vzadu dá chytit skoro kdekoli bez problému, protažení napájení od motoru tady dost záleží na motorizaci, u 1.5 a 1.8 je to sranda, u V6 je dobrý vědět kudy, moc místa tam není.

Když budeš něco potřebovat okolo muziky nebo tohohle auta obecně koukni na www.mazda-fast.com
o 07.12.2006, 21:47 | tom96
mno tak už máš odkazy oba. díky lugerovi :o))))
o 08.12.2006, 08:30 | Escudo
tom: Mno já sám jsem tam doorboardy nedělal, jen jsem trochu tlumil a koupil nový 5x7", dílna by byla, ale je to u mladý a to budeš mít z Prahy takovejch 75km, na jaře budu dělat celý svoje auto, takže jedině v tý době až se trošku oteplí po zimě tak se klidně můžeme domluvit :o)
o 08.12.2006, 13:23 | Luger
Ještě koukni na
[ Link ]

něco se tam taky dá vykoukat, hlavně obrázky pro případný plánování.
o 08.12.2006, 13:46 | Petura
luger: čoveč to mazda-fast.com mi připadá o ničem ... nikde nic zajímavího nevidim ... jen snad pak ten odkaz na mazda forum
o 08.12.2006, 14:14 | Luger
Ve foru se děje neboj :)
o 08.12.2006, 14:28 | tom96
escudo: no já teďka dělám na autě a tohle příjde na řadu nejdřív na jaře takže to by bylo supr. Určitě se pak ozvu ;o))
o 08.12.2006, 14:49 | Escudo
výborně, stačí se připomenout, já budu asi nějakej ten pátek truhlařit :o)
o 08.12.2006, 14:53 | Petura
takže 16cm se vejdou jak vepředu tak vzadu bez problémů nebo doorboard musí projít nějakou úpravou?
o 08.12.2006, 15:43 | Luger
Vepředu musíš mailnko ohnout nebo vyříznout plech, vzadu je jedinej problém a to je ten, že je to na 3 šrouby s nevyhovující roztečí - takže zase buď přes MDF nebo na přímo vyvrtat 2 díry na šrouby
o 08.12.2006, 19:45 | tom96
hele s tím zadkem mi to nějak nesedí. já jsem to trochu vybrousil tu díru a pak to chytnul do těch origo otvoru co tam byly plus si ještě nějaký přidal.
o 09.12.2006, 13:46 | Luger | Upraveno: 2006-12-09 14:01:09
Dával jsem do dvou BA - 96 1.5 a 94 V6 a u obou tam je našroubovaná jakási redukce právě na 13, po jejím vyšroubování (3 šrouby) díra pro 16. Třeba to má verze po FL jinak ale to se mi hodně moc nezdá......
o 09.12.2006, 13:57 | Escudo
já si nejsem jistej, ale podle mě to neni redukce, ale jenom ucpávka aby tam něco bylo, jinak průměr díry jsem fakt neměšil, vim jenom že když jsem tam koukal na to jestli by tam nešly stejný ovály co jsou ve vpředu, tak to nešlo kvůli konstrukci dveří která je hned vedle otvoru
o 09.12.2006, 14:00 | Luger
To máš pravdu na ovály ta díra není, ty jsou jen vepředu. A po vyndání ucpávky / redukce /kdovíčeho jsem tam dával 16 sony, pio a magnaty všechno 16 a jednou se jen dodělávaly 2 díry aby bylo pořádně přišroubovaný repro na 4 šroubech, jinak se řešilo přes mdf kroužky.
o 09.12.2006, 14:01 | Escudo
mimochodem repra v zadních dveřích jsou pro dobrej poslech zbytečný a blbě umístěný, spíš bych řešil ty ovály v platě a předek
o 09.12.2006, 14:09 | Luger
S tim zcela souhlasim, na svym právě cosi "buduju" a repro jsou jen ve předu a v platě.......

foto k příspěvku  od Luger

o 09.12.2006, 14:50 | jao01
Ako hraje ten subwoofer?
o 09.12.2006, 15:28 | Petura
no uvidíme, prozatím mám naplanovaný dát dopředu 16cm kompa, dozadu do dveří 16cm koax, plato se mi moc kuchat nechce, když to bude na prd, tak ovály mám a přijdou do plata
o 09.12.2006, 22:28 | tom96
no já mám rv 96 a žádnou redukci jsem tam neměl :o/, ale třeba si to jen špatně pamatuju nefím když říkate že tam něco takovýho je. Já jsem prostě vyndal origo repra pak chvilku brousil tu díru a přišrouboval to tam (ale je pravda že díry jsem si tam musel udělat svoje snad až na dvě nebo tak nějak).

luger: hele to plato jsi si dělal celý svoje?? Nebo jsi jenom vystužil to origo?? Já budu mít v platu jenom ovály, ale i tak to potřebuju spevnit a moc nemám představu aby tam to plato dobře pasovalo??
o 09.12.2006, 22:30 | tom96
petura: hele na ty koaxy do dveří se vykašli. já to udělal, protože jsem neměl peníze a ty koaxy jsem nechal na rádiu proto jsem to dal do dveří jen jsem tam dal kvalitnější. Ale stejně to zachvíli budeš dávat do plata takže jen vyhodíš peníze za ty 16cm koaxy.
o 09.12.2006, 22:34 | tom96
jo a do těch zadních dveří jsem dal normálně 165mm
o 10.12.2006, 07:58 | Petura
mno uvidíme, jak to dopadne, ale jak sem říkal, plato moc kuchat nechci a repro bude hrát z rádia, a tahat kabely od radia do plata bude pěkná pakárna, to už by fakt bylo jednodušší ale dražší mít 4kanál zesilovač na repra...

tlumíte něčím ty dveře, nebo to máte jen tak ? chrastí v nich něco?
o 10.12.2006, 08:19 | Escudo
nechrastí pokud tam nebudou nějaký děla, ale zvuk nic moc, jinak bych klidně doporučil plato MDF, vyjde tě i s potaženim na cca 400Kč, je to hotový tak do dvou/tří hodinek, je tam jednoduchej rovnej tvar vcelku, stačej jen malý podpěry na rozích
o 10.12.2006, 09:11 | tom96
Třeba mě to chrastilo i jenom ty repra co jsem měl na rádiu. Pokavaď nemáš zesík a do budoucna neplánuješ tak potom to je asi nejednoduší cesta takže proč ne.
escudo: Jo no problém je že nevím jak pak udělat to zaoblení na začátku (jako normální pilkou se mi do toho fakt nechce a nic jinýho nemám. leda že bych kvůli tomu jel na moravu za dědou na chatu). No uvidím do jara času dost. Kdyžtak tě potom na tom jaře zneužiju i s tímhle ;o)))
o 10.12.2006, 09:16 | Escudo
tom: v poho, to zaoblení je trošku problémek, ale já to teď v A3 řešil takovejma podpěrama, rozříznul jsem nějakej krychlovej silenblok a drží to na něm pevně, jinak se to dá zapřít i za ty zámky jak to drží, ale pak se to dost houpe za jízdy
o 10.12.2006, 09:35 | Luger
Plato je komplet mdf i s ozvučnicí na woofer - hraje dobře. Přední dveře vytlumený dynamatem xtreme + dynaxorb, kufr tak jak je, tím že je woofer v platu tak jsem nijak netlumil a zdá se v pohodě.

Jinak zaoblení a všechny ostatní tvary nebyl až takovej problém, taky jsem se toho bál a i při mojí nešikovností se to povedlo, Udělal jsem "hrubej" rozměr a pak dopasovával přímo v autě.
o 10.12.2006, 09:36 | Luger

foto k příspěvku  od Luger

o 10.12.2006, 09:37 | Luger

foto k příspěvku  od Luger

o 10.12.2006, 09:39 | Luger

foto k příspěvku  od Luger

o 10.12.2006, 09:41 | Luger

foto k příspěvku  od Luger

o 10.12.2006, 09:41 | Luger

foto k příspěvku  od Luger

o 10.12.2006, 19:32 | tom96
tak to je paráda. vypadá to pěkně. no uvidím
o 10.12.2006, 21:35 | Siggi_z_BA
Ja len tak pre informaciu reprak 5x7" ma vacsiu plochu ako 16,5cm
o 10.12.2006, 23:10 | Escudo
to je sice pravda, ale v týhle velikosti je malej výběr, to zaprvé, zadruhé plocha není zdaleka všechno, měl jsem tam 5x7", ale kdybych jí dělal podruhé, tak jedině 16cm kompa, už jenom kvůli kvalitě bych koaxi nedával.
o 13.12.2006, 07:43 | Petura
tak jsem sehnal redukce na ISO konektory, zazněly první tóny z rádia a neznělo to nejhůř, zatím asi nej seriové repro jaké jsem kdy v autě měl, pokud tam jsou seriove .... ale nehraje mi zadek, ale asi to bude nejspíš tím,že tam repro nebudou ... jak sundám tu mřížku, aniž bych musel sundavat tapec?
o 13.12.2006, 15:43 | Luger
Tapec sundat musíš, ale repro tam na 100% nebude pokud ho tam někdo už nedodával.
o 13.12.2006, 20:29 | drakulec
for Petura: Zdarec!Tak si mi usnadnil praci,pac sem mel stejnej dotaz na Mazdu 323 ohledne hudby.Ted sem ji kupoval....
o 26.04.2007, 10:48 | TomsonT
Perura:Díky za tip. Řeším to samé....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3883 sekund.