Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jaký kapacitor 1F? 2F? Na tohle

 o Navštíveno 250x o
o 09.11.2005, 13:46 | fandars
Dva dvoukanály a jeden čtyřkanál

foto k příspěvku  od fandars



o 09.11.2005, 13:47 | fandars

foto k příspěvku  od fandars

o 09.11.2005, 13:48 | CarAudio
1F , ale klidně bez něj
o 09.11.2005, 13:52 | michal_smsmsm (A)
zadnej, nebo bohate staci 1F, jestli ho tam chces pro pocit...
o 09.11.2005, 13:53 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
na tohle je cap zbytecnej, za ucetrene penize na capu si kup poradne kabely.
a cap na 4k na kompa nemy smysl
o 09.11.2005, 14:08 | fandars
Každej dvoukanál bude honit Magnat X-bass

foto k příspěvku  od fandars

o 09.11.2005, 14:08 | fandars
A ten čtyř kanál je na 4 kompa
o 09.11.2005, 16:39 | gabo
Myslim ze pani doktori to vyrknuli spravne - neni potreba. Kup si treba radsi tlumeni, lepsi kabely nebo jine co ti nebude jenom na krasu...
o 09.11.2005, 16:46 | All | Upraveno: 2005-11-09 16:46:43
Já tak zcela nesouhlasím. Snad jen když bude dost dobrá, silná baterka a samozřejmě za předpokladu pořádné kabeláže. Při celkovém RMS výkonu 1022 W bych už kapacitor instaloval. Zvlášť když jsou tam dva woofery.
o 09.11.2005, 17:39 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
no a kolik pujde do SW? hadam ze zesik mustek 2ohm neumi takze to pojede stereo 4ohm a 2x167W a cap na 4k neni treba
o 09.11.2005, 19:12 | fandars
Každej dvoukanál potáhne jeden SW
A čtyř kanál compa
Mám dva dvoukanály a jeden čtyř
A každej dvoukanál dáva 359RMS/4ohm
A ten Magnat je jednocívkovej 4ohm 300W RMS

foto k příspěvku  od fandars

o 09.11.2005, 19:15 | fandars
Tak kabeláž koupím AUTOLEADS
Jako firma máme slevu u Stualarm
Pár věcí od nich berem,a koukal jsem a maj docela zajímaví věci

A to tlumení,chtěl jsem původně vytlumit celý auto,ale ta váha to je hrozny
Už ted tam padne tak 10m2, a to je + - 35kg-fakt hrůza
o 10.11.2005, 12:01 | All
Kral: zkus si to přečíst ještě jednou. Mají tam být dva woofery na dvou dvoukanálech. To znamená 2x 359 W RMS pro woofery. K tomu jeden 4 kanál 4x 76 W RMS. Podle mně je to jasné. Kapacitor ano. Nemůžu souhlasit ani s tím, že 4 kanál kapacitor nepotřebuje. Samostatně jistě ne ale systém je uzavřený okruh tedy i s připojeným 4 kanálem. U uzavřeného okruhu s výkonem přes 700 W RMS pro basy bude rázovým odběrem zcela logicky ovlivněn celý okruh. Bude to tedy mít vliv i na 4 kanál. Já bych tam kapacitor dal. Kladl bych samozřejmě důraz na umístění k dvoukanálům a pokusil bych se všechny zesilovače umístit co nejtěsněji k sobě. Plusy i mínusy všech zesíků a kapacitoru bych tahal přes distribuční bloky. To z toho důvodu aby mi nevznikl na kapacitoru oční chuchvalec na kontaktech. Pro to všechno co jsem napsal bych volil kapacitor 2F bez ohledu na celkový součtový výkon.
o 10.11.2005, 12:23 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
All: prehledl jsem ze dvou kanaly budou dva, sjou to digitaly, stejne kdybych dal 1F cap tak jen na dvy 2k a natahl to poradnym kabelem
lepsi reseni je 2ha baterka
o 10.11.2005, 12:55 | Zdenek (A)
kral: 2. baterka je bezesporu lepsi, ale byva obvykle vetsi problem s jejim umistenim. Kapik je jeji slaba nahrazka. Bavit se o kapacite kapacitoru ve smyslu, zda 1 nebo 2 Farady, je smesne. Kapik bude mit vzdy mensi kapacitu nez akumulator, takze podle me by kapik mel mit kapacitu co nejvetsi s ohledem na a) cenu, kterou je jeste ochoten majitel zaplatit, b) velikost kapiku, aby ho bylo kam dat.
o 10.11.2005, 13:19 | All
Tak nějak. Proto mám 5F.
o 10.11.2005, 13:38 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
c) k cemu to majitel chce
pokud bude jezdit po soutezich tak treba v nekterych kategoriich dbdragu je diky 2F capu v jine kategorii nez s 1F, ale u baterky je to podobne
o 10.11.2005, 14:23 | fandars
Budu tahat 2x 35mm2
Stačí když bude distribuční blok s pojistkama dohromady v kufru
Nebo musej bejt i pojistky u baterky!
o 10.11.2005, 14:31 | Zdenek (A)
Pojistka musi byt u akumulatoru pred tim, nez kabel protahnes cimkoliv kovovym. Pokud das pojistky jen do kufru, tak si priprav hodne velkej hasici pristroj a predem si najdi v telefonnim seznamu cislo na hasice.
o 10.11.2005, 14:44 | fandars
dík,jsem zas o kus chytřejší
o 10.11.2005, 15:13 | fandars
Můžu se ještě zeptat jak to je u kapíku
Tam jsou 2 kontakty + a -???
Takže když povedu od baterky 35mm2 ke 1. kontaktu kapíku a od toho dašího kontaktu dál k zesilovači,Je to tak???
nebo se kapík se také ukostřuje???
Díky

foto k příspěvku  od fandars

o 10.11.2005, 15:22 | Zdenek (A)
Kapacitor musis pripojit paralelne k zesilovaci. To znamena plus kontakt kapiku k plusovemu napajecimu kabelu. Minus kapiku k minusovemu (kostricimu) kabelu. Pokud ma kapik 3 svorky, tak ta jedna bude mala a to je remote pro zapinani a vypinani kapiku. Ten pripojis k remote svorce zesilovace.
o 11.11.2005, 13:46 | Vita_Megane
Zdravim, nechces se nekdy ukazat u me na chate? trochu bych ti to vysvetlil a pokecali by sme. Jo a ja osobne bych misto tech dvou dvoukanalu koupil monoblok, treba D-rexe. Kdyztak mi zavolej cus
o 12.11.2005, 10:19 | fandars
Čus ptáku ale já ty zasáku už mám!
A ted momentálne nemam vůbec čas,mám auto v lakovně,a dělám motor a vše okolo!
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3486 sekund.