
Navštíveno 1613x

Ahoj, když stojím a mám zapnutou hudbu a na kapíku se mi zobrazuje voltmetr a klesá to tam třeba na 11.8V kolik, tam musí min.bejt V, abych vůbec nastartoval nebo aby se nekurvila baterie. Baterka je 75 AH.
Já byl něco pod 11 a už sem pak neškytl...
No jo, jenomže já tam mám 11.9 hnedka.

30.10.2007, 13:23 |
Zdenek (A)
To se asi neda moc rici, kdy jeste nastartujes. Zalezi na stavu baterie, na zkratovem proudu, na vnitrnim odporu..... Zalezi take na tom, cim ma tocit - na obsahu / velikosti motoru, teplote potazmo viskozite oleje atd.... Musis to tedy vyzkouset, pokud to chces vedet. Rika se, baterii vadi uplne vybiti. Nevim, jak soucasne baterie. Proste se o ni starej, aby byla furt maximalne nabita, nehraj dlouho bez motoru a jses vysmatej.
tak tak, mě třeba baterka která byla v řiti ukazovala pořád 12.8, ale nastartovat nešlo, prostě byla pa

30.10.2007, 16:03 |
Kapka (M)
hlavne si zkus vzit nejaky digimerak a zmer si kolik mas vazne napeti...ty kapiky docela kecaj..klidne o pul voltu sem tam..vlastni zkusenost...

30.10.2007, 16:09 |
Zdenek (A)
Jojo. Kapka ma pravdu. Muj kapik ukazuje o 2.5 V mene.
nemel byses dostat pod 10,5V tam je uz baterka da se rict KO
no pod 10,5 V u tech starsich dochazi k sulfataci olovenych desek a uz z nich zpatky tu kapacitu nikdy nedostanes...
mne treba pred mesicem odesla baterka (nejaka Akuma 55Ah, 480A) z niceho nic, proste volume tak na 1/40 nijak nahlas a myju auto, kap zacne rvat, kouknu a je tam 9,9V, si rikam, hm,tak to je v pytly... za hodinu jdu - zmerim a napeti 11,9V, si rikam hm,asi nejaky bordel v elektrice a druhy den tam bylo 11V coz by na nastartovani melo stacit, ale jediny co bylo, ze se rozsvitili kontrolky a pastorek starteru se uz ani nevysunul - nebyla kapacita baterky
Tim chci rict, ze je to hodne individualni a zalezi od kazde baterky, kolik to vydrzi no...