Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > něco mi vybíjí baterku

 o Navštíveno 7051x o
o 18.11.2008, 09:09 | danix.m
Nejspíš to bude nějakej zesík,nebo něco z hudby..?Na co se kouknout co zkontrolovat??
Když odcházim z auta kapík ukazuje třeba 12,2v a ráno tam mám třeba 11,6v a baterka je nová.Jinak kapík se nevypíná...když je nabitej měl by se vypnout...


o 18.11.2008, 09:39 | clown
hmm a neni to nahodou normalni ? :o)
o 18.11.2008, 10:30 | Martin21 | Upraveno: 2008-11-18 10:34:37
Pokud odcházíš od auta po vypnutí motoru a ukazuje 12,2V, tak je podle mě něco špatně už v dobíjení, nebo je slabý alternátor na tvoji muziku, protože 12,2 V naní plně nabitá baterka. Já když odcházím od auta, tak má kolem 13,5V a ustálí se na 12,8V. Zkusil bych odpojit všechny zesilovače a jít to projet. Pak uvidíš, jestli se napětí zvedne. Pokud vím, tak kapík si pořád něco bere a není divu, že z 12,2 klesne na 11,6. Ale 12,2V ihned po vypnutém motoru je málo. Můj názor.
o 18.11.2008, 11:33 | Crashpc
kapacitor si samozřejmě skoro nic nebere. To by nesměl bejt kus hovna, nebo by na něm nesměl svítit displej :D to už ale neni kapacitor...
o 18.11.2008, 12:23 | Jajinek
Mám ten stejnej problém akorát,když večer dojedu tak ukazuje 13,8v a ráno mě to otevře taktak centrál,ale o nastartování si nechávám zdát a ukazuje pod 10v a jen si provokativně píská :-( .Díky
o 18.11.2008, 12:47 | clown
z 12.2 na 11.6 bych to videl jako normalni chovani ..
nebo mate auto bez hodin, ridici jednotky, centralu, alarmu atd .. ? neco to samo sezere :o)
o 18.11.2008, 13:03 | kamil306
co to máš za auto Jájinku? mě to startuje i na 7 voltů:-)) ne sranda...aby si přes noc vymlátil baterku je už trochu dost klidovej odběr. Když odpojíš rádio a napájecí kábl k zesům, tak baterka drží?
o 18.11.2008, 13:08 | kamil306
danix.m: 11,6 je normál, spíš v jakým stavu je baterka za tři dny v klidu? zesíky by mít odběr neměly žádnej, kap pokud je v pořádku tak taky ne. Vždy kde jsem měl/mám problém je rádio. Ale to co popisuješ je normální, baterka se vybíjí i sama od sebe.
o 18.11.2008, 13:54 | danix.m
Nebylo by mi to divný .....ale po koupi baterky to kleslo tak na 12,6...a teť na 11,6...možná že je to teplotou venku..?Ale kapík mi vždycky po chvilce shasínal a teť pořád svítí.Dnes to zkusim přes noc odpojit a uvidim....jinak to je swift gti.
Jinak když je auto nastartovaný a nic neběží,nesvítí tak tam je nějakech 13,5v...to se mi zdá taky málo.
o 18.11.2008, 14:32 | Nismo.Power
jako clown , popř pokud to stále pokračuje tak ještě zkontroluj zdali auto nepochází třeba z francie v tom případě by to byl jev zcela normální :)
o 18.11.2008, 14:35 | Martin21
Pokud vím,tak by kapacitor měl být ovládaný stejně jako zesilovač z rádia REM kabelem. Když vypneš rádio, měl by zhasnout i displej. Mrkni, jestli se ti třeba ten ovládací kabel nějak nedotýká kabelú od baterky.
o 18.11.2008, 14:50 | Bolthorn
Nevím co se tu řeší.. Není nic snazšího, než vzít měřák a postupně odpojovat spotřebiče.. Tak se zjistí co má jaký odběr a s přehledem se zjistí co je příčinou.. Tohle stojí míň času jak tohle debatování, které není k ničemu.. Nechápu lidi kteří píšou na fóra dotazy typu: vybíjí se mi baterka, čím to je... Jako by byl každý jasnovidec..
o 18.11.2008, 15:01 | Martin21 | Upraveno: 2008-11-18 15:04:02
To Bolthron: Samozřejmě že je to tak nejjednodušší, ale pokud se někdo ptá na takovou věc, tak předpokládám, že doma ani žádný měřák nemá, přestože je to otázka 100Kč. Nebral bych to až tak přímočaře.
To kamil306: Trvám na tom, že 11,6V není normál, ale vybitá baterka.
o 18.11.2008, 18:53 | Jajinek
Kamil306:mám feldu,když odpojím kabl od baterky ke kapu tak není problém a normálně startuju atd atd a hraju jen na 4kanál.Neměl bys čas se někde v brně sejít a že by ses na to mrkl a poradil mě co mám blbě atd? Díky
Martin21:to myslíš važně s tím REM kabelem? Aspon si ze mě nedělej prdel,když tomu nerozumím.
Bolthorn: kdybych to měl tak si to změřím,ale stejně pochybuju-neumím s tím.

o 18.11.2008, 20:10 | DemonBob
Zdarec kolik ti to ukazuje když nastartuješ?a když pustíš ventilátor a světla a pak hudbu pokud ti to neukazuje kolem 14,4v tak je problém v dobíjení.
o 18.11.2008, 20:14 | Bolthorn
14,4V při zátěži??? to by už přebíjelo, ne?
o 18.11.2008, 20:16 | Jajinek | Upraveno: 2008-11-18 20:18:15
Když ten kap zapnu na max tak to ukazuje aji 16v bez ventil. atdjen volnoběh
o 18.11.2008, 20:23 | Bolthorn
Jajinek: to je podle palubáku?
o 18.11.2008, 20:48 | DemonBob
Bolthorn po nastartování při zátěží se udává stálej proud 13,2v-14,8v takže neprebíjí 14v-14,4v by to mělo dobíjet
o 18.11.2008, 22:38 | Collin
Jako demon ;-)
o 18.11.2008, 22:51 | Martin21
To Jajinek: Nevím, jak jsi přišel na to, že si z tebe dělám srandu, ale omlouvám se za matoucí informace, protože jsem zjistil, že některé kapacitory připojení na ten ovládací kabel nemají.
o 19.11.2008, 16:50 | koupi
Jestly je rádio zapojený na přímo z baterky tak bere taky proud já mám Pioneer CD a ten bere asi 5x více než je norma v autě v klidovém stavu když auto stojí.Tak jsem předělal napájení zpět na klíček a pohoda,ale jestly ti to ukazuje jen 12.2V po dojezdu tak to je alternátorem málo dobíjí.Po dojetí by tam mělo být aspon 12.6V a při nastartovaném autě přez 14V jinak 13.8V při nastartovaném autě je ta nejspodnější hranice co to má dobýjet.Ted jesm to řešil u sebe na alternátoru.dával 13.8V ale při zatížení "světla,ventilátor,vyhřívání skla,atd." už nebylo 13.8 ale nějakých 12.6V
o 20.11.2008, 00:10 | kulík
jako "koupi",to bude asik rádio,mám Pio DEH7900UB a na přímo zapojene z baterky bere furt 0,3A,takže dva dny
v garáži a konec.Teď ho mám přes klíček a v poho.
o 20.11.2008, 12:25 | Jajinek
Díky,vyzkouším to rádio a uvidím,ale měl sem pio deh7400 a v poho,pak sony gt620 a taky bez problémů a ted sem koupil A 9884r tak mě připadne divný,že by to mohlo být ono,když jen precvakávám eurokostky,uvidím.
Marti21:Já ani netušil,že to zapínání kap má :-)
Bolthorn:Jakýho palubáku? To ukazuje kap
o 20.11.2008, 13:05 | Bolthorn
Jo tak, takže vycházíš jenom z toho co ukazuje kapacitor... Nejlepší asi bude když ti to někdo proměří, klasickým měřákem.. Budeš mít pak naprosto jasné čím to je a budeš mít klid v duši...
o 20.11.2008, 13:58 | Jajinek
Přesně tak.To by bylo asi nejlepší,uvidím,třeba někoho zeženu.
o 20.11.2008, 20:57 | grebec
a9884 mi taky vybíjí tak po týdnu v garáži je auto k.o. všiml sem si že kyž je v něm panel tak tam pořád svítí ta oranžová kontolka co je pod ním te´dka panel vyndávám a zatím v poho ale hodně jezdil tak nevím jestly to pomohlo ale zatím auto drží.jinak bych potřeboval radu mám golf 5ku rád bych to rádio dal přes klíček ale v ACC je pořád 12v .má s tím někdo zkušenost domnívám se že to asi budu muset nechat naprogramovat v řídící jednotce.???
o 20.11.2008, 21:35 | IvanP
to je problem viacerých nových radii aj ALPINE ak sa pripojí napájanie autoradia ACC na trvalých +12V. Aj po vypnuti radia tlačidlom OFF a aj odobratí panelu radio stale berie cez 150mA co je dosť aby sa vybila aj 100Ah bateria za par dní.
o 21.11.2008, 07:05 | Bolthorn
Takže jsem se podíval jak je to u mě.. Z 12,6V mi to přes moc spadne na 11,8V, je to normální, něco sežere alarm, rádio, centrál,... Jinak jsem zjistil, že mám asi něco z alternátorem, těsně po startu mám napětí 14,2V když rozsvítím světla, tak to spadne na 13,8, ujedu asi 3km a spadne to na 13,5 po dalších 2km mi dobijí už jen 12,9 - 13,3.. Převládá spíš těch 13.3 je to stejné i s hudbou, není extra rozdíl... Je to strašně málo jak to dobijí.. Zatím ráno startuju normálně.. Bude to asi volným diodovým můstkem, nebo regulátorem..
o 21.11.2008, 19:33 | Jirka156
Mám dvě auta. V Astře mám Alpine IDA-X300 a rádio žere v klidu 0,2A. Jezdím s ní jen pár kiláků do práce tam a zpět a za tři týdny nová baterka k.o. V Alfě mám Alpine-9887R a ta bere 0,13A v klidu. Jelikož je to auto na parádu a nejezdí se s ním tak často, tak stačí týden v garáži a k.o.
o 21.11.2008, 20:12 | clown
tak to musite mit nejaky bud vysraty auta, nebo nevim ..
v obou autech mam 2 a vice zesu, alarm atd .. obe jsou skoro 10 let stara .., muzu nechat jakekoli pres tri tydny stat a nic se nedeje .. u Forda to jen vypne LEDku, aby to setrilo elektriku ..,
obe auta zapojena pres klicek .., pod 11.2V nejdu ani za 3 tydny
o 21.11.2008, 20:16 | DJ_Felda
Sice mam jen jeden zesik,kapacitor a alarm.Auto stoji 14 dni a baterka je ok i po teto dobe.Tez jako clown pod 11,2V nejde.
o 22.11.2008, 09:47 | Martin21
Tedy je nějaký krátký článek o autobateriích [ Link ]
o 23.11.2008, 21:33 | Jirka156
To clown: Vysraté auta určitě nemám. Předcházející rádia byly stejně jako teď zapojené bez klíčku (Clarion v Opelu a Kenwood v Alfě). V Alfě je fakt, že nebyla další instalace tedy dva zesi a kap. Alpina je super, ale nevím, proč tak žere. Budu to muset přepojit na klíček. Pak je to o.k. To jsem zkoušel.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3393 sekund.