Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > poraďte

o Navštíveno 4763x o
o 21.11.2008, 15:46 | godsila
ahoj, mám své první auto a chtěl bych do něj dát nějaké audio. Boužel jsem zatím student a nemůžu si moc vyskakovat, což potvrzuje i mé twingo z roku 1994..takže bych to viděl jen na přední kompa a zadní koax připojených rovnou na radio, zatím bez zesilovačů apod., ale nějaké zadní vrátka bych si chtěl nechat do budoucna otevřené.

Nicméně mé dilema je v umístění zadních repro. Nevím, jestli bude lepší je dát do připraveného 13 cm kulatého prostoru (viz foto) nebo do plata, kam bych si mohl dát repro s případně větší velikostí.

Hodně uvažuji o Kicx icq dopředu i dozadu. Podle toho, co jsem četl jsou za tuto cenu dobrou volbou. Rád si ale poslechnu i jiné názory. V radiích se rozhoduji mezi Panasonic CQ-RX300N, Pioneer DEH-4000UB a Sony CDX-GT424U..
Předem díky za rady.

foto k příspěvku  od godsila

o 21.11.2008, 16:19 | db-marek
do zadu zadne! casom budes iba lutovat ze si vhodil zbitocne peniaze.....racej investuj do tlmeni prednych dveri a kablov a s tych radii by som bral pioneer, ale radcej by som popozeral nieco v sekcii bazar klude aj repraky
o 21.11.2008, 16:31 | db-marek
ked tak sa ozvy na icq a rad pomozem co a ako
o 21.11.2008, 16:42 | KarlosE30SQ