
Navštíveno 4073x

jak zatlumit dobře profilovanou podlahu...budto polepit vibraflexem sem chtěl ale potom mi nesedne dobře dřevěná podlaha která se nasledne nato bude lepit. Tak jsem přemýšlel jestli nevzít brax a nevysterkovat tu podlahu tak aby vršky toho profilování měli minimální či žádnou vrstvu, potom mi dobře sedne ta dřevěná podlaha. Dalo by se na ten brax pak lepit silikonem? Varianta ještě místo braxu je dynamat dynashield.....
co tlumí nejlíp..vibra 4mm, brax, danyshield?
a je možné následne na brax nebo dynashield lepit další veci silikonem nebo něčím jiným?
dekuji za postřehy

A co srovnat tou pastou brax a na to dát vrstvu vibry? podle mě by to bylo ani nejlepší.
Ale stím lepením na to neporadím
tož abych to zase zaplatil, mam tam toho ještě na "vyasfaltování" jak na D1. komplet ještě boky auta, pod předníma sedákama, přepážku, kapotu........
jestli chces vysterkovat podlahu braxem tak si priprav hodne velkej balik pac to bude spotreba jako prase ;-)
vytlumil bych to klasicky tlumicim materialem a pak podlahu nalepil lepidlem na skla bodovym zpusobem, silikon je svinstvo ktery bych si do auta nikdy nedal a nikdy nebude drzat tak jako prave lepidlo na skla
jenže já to budu lepit na to tlumení, takže at bude lepidlo sebelepší musím vychytat aby se mi neodtrhlo aj s tlumením...jak tak nad tím přemýšlím tak to snad budu muset nanýtovat...no do toho se mi vůbec nechce teda.
nýtování sem práve zavrhl kuli korozi, musel bych podlahu provrtat a začla by v okolí vrtů korodovat...musím vymyslet jak to přilepit na tlumení..
Podle mého vylejvat tuhle vlnovou podlahu je blbost :-) pevné je to dost, jen je to velká plocha, tak jen to zatěžkat, aby se vibrace zminimalizovali , brax je podle mě zbytečně drahé řešení
tak vibra 4ka?...dobře nahřát, vršky trochu zatlačit do těch dolíků a nalepit přímo nato nějakým lepidlem tu podlahu?....origo podlaha byla lepená v pruzích takovým gumoasfaltem(sou videt zbytky) než jsem to dostal dolu tak jsem měl prsty jak kdybych vyprstoval celou zdravotní školu :-)

09.12.2008, 23:18 |
Libor já bych to udělal jak píše BMW_318iS

10.12.2008, 01:16 |
koren to vlnkovani podle me az tak problem nebude,kdyz to udelas poradne. vetsi prusvih budou ty kulaty mista kde je podlaha rovna

10.12.2008, 09:19 |
CarMedia.cz | Upraveno: 2008-12-10 09:20:13
Vibra 4mm je supr, když nahřeješ, vytvaruješ si přesně profily.. rozhodně bych se na Brax v tomto případě vykašlal, jak již zde bylo řečeno.. moc finančně nákladné a nejsem si jistý výsledkem.. Zůstal bych jen u vibry 40
P.S. Když tak máme. :-)
[ Link ]
No, asi bych udělal normálně jednu vrstvu Vibry. Potom bych si vybral po celé ploše body kam bych dal formou plátu např. 15x15cm vrstvu druhou. Jakoby vyrovnání na stejnou výšku. A k těmto bodům bych lepil tu podlahu. Nic jednoduššího mně nenapadá :-(
hodne nahrat vibraflex a je to idealni reseni... a na tu podlahu v pohode staci i 25ka, nebal bych se toho
kdybys mel zajem, mame oboje tloustky skladem v hodne dostatecnem mnozstvi, umime odeslat okamzite
Jako Milan...:-)
Hodne nahrat a hezky se to okopiruje.

10.12.2008, 23:47 |
Olda Vem vibru, hodně nahřej a jde to uplně lehce :) dělal jsem s ním feldu a šlo to parádně.
oka teda..rozhodnuto, vibra...k montáži. Bude problem když to pomocí horkovzdušky budu montovat ted venku ve venkovní teplotě..jakože sice nahřeju vibru, částečně aj plech ale ten plech asi schládne na cca 0 rychleji než ta vibra. Sice si v autě budu topit nezávyslím topením ale to moc nepomuže......nemuže dojít v budoucnu k odlepovaní? z podlahy se ani tak nebojím jako z boků kastle.