
Navštíveno 3792x

chtel jsem se zeptat co delat s tim kdyz mam pustenou hudbu dejme tomu docela nahlas tak mi zacnou pohasinat svetla a rek bych ze je to docela dost znat co je potreba udelat aby to nedelalo? mam tam dva emphaser x3 spl a monoblok mel by davat neco okolo 1,2kw rms pri 1ohmu alternator 120A baterka ma 77Ah
Kapacitor???Spíš bych koupil lepší baterku.
kapacitor tam mam ale myslim ze ten tomu nepomuze
Este ze tomu nerozumim ty jo:-) tohle je podle vas malo? alternator 120A baterka ma 77Ah ..... spis bych se podival na okamzity proud na te baterce a koukal bych po vetsi, ne kapacitou ale proudem
Taky bych zkusil kvalitnější baterku a potom taky, jaký kabely máš od toho altiku a ukostření baterky?

31.12.2008, 09:04 |
koupi mohl by být problém s dobýjením víš určitě že ti to dobýjí dobře měřil jsi to,já jsem to řešil ted při chodu motoru dobrý ale při zátěži "světla,ventilátor,vyhřívání skla apod." šlo napětí dolů prostě altík v čudu a náledovala oprava a je to OK.
Jaký jsou tam napájecí kabely k muzice?
Ale hovno, máš to blbě ukostřený, jak baterku, tak pokud to - netaháš od baterky, tak ukostření zesíku.
Já měl 1000W RMS a baterii Exide jen 62Ah a problém jsem s tím neměl. Měl jsem kapacitor 1F a kabely 50mm2+35mm2 ( kvůli TUS :-)). Nevím kolik dává altík, ale je to 3.0 V6 takže by měl být slušný.
Chyba bude asi někde jinde. Ten výkon není zase tak velký. Pokud máš vše dotažemé, tak zbývá snad jen jaký průřez kabelu máš a jestli máš posílenou kostru i od baterie. Případně zkusit vyměnit i kabely od alternátoru, pokud je tedy v pořádku.
tak od baterky do zadu do kufru mam 50mm2 a tam se mi to rozdvojuje a k zesiku mi jde 16 mm2 asi 40cm jinak moh bych zkusit ukostrit vic tu baterku jinak ja mam tdi motor a protoze ma velkou ucinost tak jsou tam v bloku tri ohrivaci svicky a kdyz ma alternator rezervu tak se zapou aby se to driv ohralo a proto je tam tak silnej alternator a jestli nemas naftu tak si myslim ze tam tak silnej mit nebudes..
Od baterky na kostru musíš dát min. to co ti vede dozadu. Tzn. 50mm2.
prave jsem na to koukal a baterku mam ukostrenou original od vyrobce a rek bych ze je to nejaka 25mm2 mozna vic
tinky_linky: To je jasný dej 50mm2 a nebo přidej 25mm2 aby ti to těch 50 dalo a je to.
ja ted prekostroval baterii ..... tahnu 70qmm od baterky a to samy jsem dal i na minus na kostru - jistota je jistota :) jak dozapojuju hodim foto

31.12.2008, 15:48 |
kondor | Upraveno: 2008-12-31 15:49:21
jj taky to řeším tak že táhnu dozadu 50+35mm2 a na kostru sem dal taky 50+35mm2 a bez problemu
to Frenkie: no ty pra_e 70tku kabel :o) to je uz hadice jak svina, co tim budes vsechno napajet?
tak tim ukostrenim to neni.. ale ono kdyz si clovek spocita jakou ma spotrebu ten zesilovac tak se ani nedivim ze to blika kdyz vezmem ze ma 1200w rms takze ve finale bude odebirat nejmim 1500w a kdyz to vydelim 14v tak mi vyjde neco okolo 100A a k tomu jeste druhej zesilovac 4kanal + svetla ventilator na topeni tak ten alternator je jeste v minusu i kdyz dava max.120A takze to bude urcite tim a docela by me zajimalo co mate za zdroje v autech kdyz tam mate treba 4 -5 kilowatovy zesilovace cim to dobijite? to mate treba dva alternatory nebo jak to resite ? vzdyt hrani pri takovym vykonu musi byt baterka za chvili prazdna
lenze ten zosilovac nebezi stale vybudeny na max, tym padom tolko nezere... na bezne pocuvanie mas spotrebu radovo niekolko desiatok Amperov.
Skor ide o to, ze ten Tvoj monoblok si cucne pri dlhsom base a preto Ti svetla blikaju. Keby cucal max. furt, tak mas tie svetla stale "tlmene" a velmi rychlo by Ti skoncila baterka.
Cize treba skusit bat s vacsim vybijacim prudom,
speci baterky maju aj pri malych kapacitach 10-20Ah vacsie vybijacie prudy ako bezne "velke" 70Ah-ove baterky...
ahoj...mám dotaz ohledně altíku...jak by šlo dát do auta silnější altík než mám v sérii? Silnější už automobilka nedělala a občas by se silnější hodil....tak kolem 200A.
Existuje nějaká firma co je vyrábí, případně předělává původní?

13.01.2009, 23:45 |
IvanP powermaster.com
No hlavně aby tím 200A alternátorem ten motor vůbec ještě otočil :-D :-D :-D
baterka musi byt ukostrena stejne jako zesilovac, jinak asi bude problem v baterii