Navštíveno 5455x

Ahoj,jsem začátečník a mám pár otázek.Možná sou to blbosti,ale nerad bych něco zmastil.
Mám radio(Alpine CDE9843R) jen s jednim RCA vystupem a dotaz zni:lze zapojit přes 4 kanál(JBL GTO 1004)prední kompa i woofer?Druhá věc:na rádiu se nastavujou nějaký frekvence basů od 80 do 120 Hz,jak bych to měl zhruba mít?A nakonec:nevíte někdo kolik dá ten zesik v můstku?Dík moc za každou odpověd.

11.01.2009, 19:01 |
party_boy | Upraveno: 2009-01-11 19:02:22
Ano, můžeš zapojit 4 kanál pomocí Y adaptérů. Na rádiu bych asi nic nedělal a ladil bych frekvence až na zesilovači.
Zesik jde zapojit-kup si 2x rozdvojku na cinche k zesiku,akorad nebudes moct ovladat woofer z radia
Nevadí :-) Díval jsem se po tom zesilovači a má (pokud jsem hledal dobře) 4x100 při 4 ohmech a 4x150 při 2 ohmech. Výkon v můstku jsem nenašel, ale mohl by mít kolem těch 200 rms při 4 ohmech pokud se nemýlím.
Ok dík.Takže když mám ted nerozdvojený signálový kabely,tak je musim vyměnit,nebo můžu koupit nějaký krátký a napojit je na OUT ze zesu a spátky na front vstup?A ty frekvence na radiu?

11.01.2009, 19:52 |
DaveX použiješ toto, to ti rozdvojí každý konec RCA
[ Link ]
Signalovy kabel nech jeden a u zesilovace pouzijes toto
[ Link ] pro rozdvojeni na sub... Nevim co presne myslis s teme frekvencema, ale nic tam nemen, kdyz mas jenom jeden vystup, ovlivnovalo by to oboje jak sub tak kompa...
Ok tak koupim ty adaptery a reprokable na natazeni ke kompam.Ted mě napada dalsi blbost,mam kompa GZTC16MK2 a ty maj napájený na výhybce takový tenoučký kablíky,zati je mám napojený na radiu tak sem je tam nechal,ale nemám tam napájet něco lepšího když to pojede přes zes?

11.01.2009, 20:14 |
Lucass | Upraveno: 2009-01-11 20:16:03
S tim mustkem, jestli ma ten zesik 4x150 do 2ohmu, tak by mohl mit k 1x300W do 4ohmu.
Na zesikach si nastav propusti u komp HPF cca. 50-60Hz a u subu LPF 50-80Hz
Lucass > Souhlasim, nějak jsem to popletl, určitě bude mít víc než 200.