Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > navrh tlumení

 o Navštíveno 4188x o
o 02.02.2009, 21:37 | Lukin.xxx
Zdarec našel by si někdo chvilku a doporučil by jak vytlumit alespoň přední dveře a hlavně dveře od kufru?jaký materiál použit a za rozumnou cenu?jedna se o auto P 406 Bk
já mam osobně spadeno na venkovní plechy použit brax pastu je to dobra volba? diky za rady


o 02.02.2009, 21:46 | BMW_318iS
preferuji vyhradne sikadamp a v kombinaci s brax pastou dle me nej volba

navic sikadamp je ted za akcni cenu
o 02.02.2009, 21:49 | Lukin.xxx
takže brax dobra volba?sikadamp? mužeš hodit odkaz prosimtě?
o 02.02.2009, 21:53 | BMW_318iS
zadej sikadamp 630 do vyhledavace neba na zbozi a mas spoustu eshopu kde se da koupit i s popisem ;-)
o 02.02.2009, 22:00 | Frenkie
kdyztak napr taky sika [ Link ]
super material , Brax pastu tez doporucuju
o 02.02.2009, 22:02 | Lukin.xxx
to nevypada zle ale gdybych to chtěl na vnitřní plech do dveří tak kde jsou díry pro montaže stahovaček atd ak ty díry se musí něčím vyplnit?
o 02.02.2009, 22:06 | Frenkie
ja u sebe v aute teda testoval AIV [ Link ] a tam kde jsou diry jsem dal dve vrstvy,a jeste davam pastu.
jinac kdyz to dela nekdo hodne poradne tak pouzivaj plech kterej prinytujou, prisroubi a pod, aby to bylo fakt pevny
o 02.02.2009, 22:08 | BMW_318iS
ty diry zakryjes prave tim tlumenim a vytvoris tak uzavrenou ozvucnici pro reproduktor
o 02.02.2009, 22:39 | Lukin.xxx
no právě ty asvaltové pláty se mi zdaj pevnější než sikadamp
o 02.02.2009, 22:53 | BMW_318iS
kdyz myslis tak dej ty platy :-) urcite sou lepsi a kvalitnejsi :-)
o 02.02.2009, 22:54 | macek
Vibraflex 4mm je super
o 02.02.2009, 23:09 | cendler
Napiš odkud jsi a někdo ti to určitě udělá ;-)
o 02.02.2009, 23:10 | Frenkie
Lukin.xxx ty platy doporucuju davat spis na pevnej podklad, tudiz kufr , vnejsi plech dveri , na vnitrni bych daval tu siku a nebo kombinaci (plat dat na diru a prekryt jeste sikou), ikdyz pokud by jsi dal siku a na to vrstvu braxu tak to uplne staci
o 03.02.2009, 00:05 | CarMedia.cz
na vnější plech Vibraflex 25 [ Link ] , přes otvory Sikadamp 630 [ Link ] a přes to celé vibru.. a na zadní víko opět Vibru.
Když to tak sečtu jedny dveře = 2 pláty Vibry, kufr = 1 plát, takže 5 plátů Vibraflexu a cca 2 pláty Sikadampu.. celková investice 2413,-Kč a budeš mít oboje dveře i víko kufru hodně dobře vytlumené. Oboje máme samozřejmě v dostatečných množstvích skladem.. Mohli bychom v případě zájmu okamžitě odeslat..
o 03.02.2009, 07:48 | hifim@ni@k
Prodávají se děrované plechové pásky. Je to tuším pro elektrikáře. Ty mužeš nastříhat a nanýtovat přes ty díry. Takže uděláš takovou kostru o kterou se opřou ty pláty. Taková trochu náhražka místo nanýtování plechu :-)
o 03.02.2009, 09:09 | Midnite
když už sem to dělal tak pořádně :)

foto k příspěvku  od Midnite

o 03.02.2009, 12:06 | Lukin.xxx
cendler:ty určitě si to nenechám udělat ja si dělám na autě uplně všecko sám každou věc tak určo si necham vytlumit dveře někym jiným to ne!! je se chci zeptat co se nejčastějí používá atd
o 03.02.2009, 12:16 | Lukin.xxx
To revilo:mno o vibrafexu jsem už taky uvažoval ale radost bude aplikace na vnitřni stranu protože u peugeota jsou ve dveřích celkem malé díry pro přístup tam jsem více přikloněn k braxu a na zakryti děr bych pak použil siku s kombinací s vibrou
o 03.02.2009, 12:58 | prohifi.cz
2 Lukin.xxx: jenom brax na plech se nam prilis neosvedcil. V kombinaci s nejakymi platy super, ale sam o sobe az takovy efekt nema, takze se platum nevyhnes ani na vnitrnim plechu...

Vibraflex skrz diry das v pohode. Kdybys mel zajem, vse zde zminene mame skladem dostatecnem mnozstvi, tak kdyztak cvakni...
o 03.02.2009, 14:30 | D-door
Ja bych pouzil na dvere Dynamat super se snim dela a treba na kufr toto [ Link ]

foto k příspěvku  od D-door

o 03.02.2009, 16:24 | kiamato
myslim ako D-DOOR dynamat extrem ja idem s nim cele auto komplet
o 03.02.2009, 16:33 | hifim@ni@k
Já bych např. na ten vnější plech použil spíše Vibru 4mm. V jedné vrstvě bude určitě lepší než jedna vrstva Dynamatu Extrem a tím pádem levnější a míň práce.
o 03.02.2009, 16:52 | Midnite
taky preferuju vibru pred dyna.. dyna je drazsi a pracnejsi :) a myslim ze vysledek bude podobny
o 03.02.2009, 17:23 | kiamato
ja zas mylsim ze vibra ma vacsiu hmotnost na m2 ako dynamat
o 03.02.2009, 18:11 | hifim@ni@k
Jenže jako náhradu za Vibru budeš muset dát min. 2 vrstvy Dynamatu. Pak ten rozdíl bude minimální. Někde je hodnocení účinnosti Dynamatu Extrem. Základ je hodnota nula jako nevytlumený plech a hodnota jedna jako plech bez vibrací. Jedna vrstva Dynamatu má hodnotu 0.4 takže by měli být tím pádem min. dvě vrstvy Dynamatu. A ty v pohodě nahradí jedna vrstvy Vibry při podobné hmotnosti, ale při lepší ceně a úspoře na práci. Tak to vidím já :-)
o 04.02.2009, 09:51 | kiamato
hifi
to co pises by som uz zaradil do db dragu az takto brutalne tlmenie.Dynamat je odkusany a certifikovany Ohajskymi technikmi.Vo svete odkusany a spolahlivy material vid. youtube...
o 04.02.2009, 12:26 | D-door
Ja to mam dynamatem a i tu venkovni stranu +MDF krouzky pod repra a zvuk je o hodne lepsi a co se jedna o hlucnosti auta tak taky za 1:o)
o 04.02.2009, 14:32 | hifim@ni@k
Jj :-) Myslím, že je hlavně rozdíl proč tlumíš? Na odstranění vibrací jedna vrstva ( a bude stačit pokrytí cca. 80% plochy plechu ). Ale pokud jde o to vytvořit co nejtužší ozvučnici tak to bude o něčem jiném. A ta tuhost se na zvuku určitě dost podepíše. Jen můj názor :-)
o 04.02.2009, 15:32 | D-door
Celkove mas asi pravdu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3274 sekund.