Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Renault Clio

o Navštíveno 3426x o
o 13.02.2009, 22:38 | Faan
A hojte kluci,
jsem uplný amatér.Akorát mám objednaný renault clio 3.Chtěl bych jsi jsi do něj kooupit jen nějaký običejný rádio s USB.Z důvodu neporušení záruky jsi nechám radio namontovat u renaultu.

Radio mám vybrané tohle [ Link ]

na jiným ani neuvažuji.Ale nevím jeké repro??
Rádio bude využité za učelem normálního poslechu.
Takže vůbec nic extra nechci.

Myslíte že tohle by stačilo [ Link ]

nebo raděj tyhle [ Link ]

bude u tychto lepší zvuk? nebo uplně stačí ty panasonic.

Do reproduktorů chci investovat max. 700kč

Poraďte děkuji.

o 13.02.2009, 23:08 | petrb
myslim, ze v teto cenove relaci je uplne jedno jake repra tam das, to uz tam pomale muzes nechat ty z vyroby a mozna zahraji i lip:-) nic ve zlem.
o 13.02.2009, 23:24 | party_boy
To repro je příšerný. Vytlučeš akorát klín klínem. Raději si třeba natankuj.
o 13.02.2009, 23:40 | Faan
zapomněl jsem dodat že v autu nebude žádné orig. reproduktory.
o 13.02.2009, 23:47 | petrb
tak pokud tam nic nebude, tak bych raci volil ty panasonici, kdysi davno sem mel, ne primo tyhle, ale taky panasonici ve stare skodarne a nehrali spatne, takze jak rikas pokud to chces poze na to aby nebylo pri ceste nekam v aute ticho:-) tak proc ne.
o 14.02.2009, 00:06 | Faan
jak píšeš.nějak takle je chci využít.

díky za odpověď.
o 14.02.2009, 05:21 | Zephyr
a co se podívat tady v bazaru?