Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Vytlumení dveří A4 B5 + instalace většího repra

 o Navštíveno 8398x o
o 17.02.2009, 16:00 | Ritchma | Upraveno: 2009-02-17 16:01:39
Nastudoval jsem si návody jak vytlumit dveře a bohužel mě nenapadlo se podívat pod tapec. Všude byl vnitřní plech a vnější plech. To se polepilo oboje a po srandě. Ale audi má jenom vnitřní a tapec. Co s tim? Jak to vypadá viz obrázek.
A repro drží bohužel v tapecu a je tam jenom 13cm. Neměl jsem kleště abych vycvak lanko otvírání dveří, tak jsem se nemoh pořádně podívat jak tam drží. Nemá někdo zkušensot s montáží 16,5cm na tomhle konkrétnim autě?? Díky za každej nápad, radu nebo link...

foto k příspěvku  od Ritchma



o 17.02.2009, 16:16 | koren
a4 je v tomhle napikacu, bez doorboards se neobejdes
o 17.02.2009, 16:27 | Cenda | Upraveno: 2009-02-17 16:27:32
presne tak, bordy. Prolez si Audiny na [ Link ] . Daji se sehnat i hotove, kdyz se s tim nebudes chtit sr*t sam.
o 17.02.2009, 19:31 | Ritchma
Díky za ten link. Našel jsem tam to na obrázku. Čili jeden problém vyřešen. Doorboardy sám nesplácám a co jsem našel na netu, tak jediný co nebyly naprosto hnusný byly na 2x165mm repro a já mam jenom jedno a myslim že to bude stačit. Nicméně mě teda napadlo to takhle zaplechovat a dolu dát tlustší plech, na něj MDF kroužek a do toho dát repro. Šlo by to? Jakej plech je na to vhodnej? Díky

foto k příspěvku  od Ritchma

o 17.02.2009, 20:06 | Lucass | Upraveno: 2009-02-17 20:07:38
0,6ka staci na zadelani der, dobre se tvaruje a nejlip si ji jeste trochu nechat naprofilovat pro zvyseni pevnosti a pod to repro tak 2mm, ale to uz je na rozbrusku...

foto k příspěvku  od Lucass

o 18.02.2009, 07:12 | Cenda
bez vyztuh ti ten plech bude "hrat" a menic musis ulozit tak, aby se vubec nehybal. Ne, ze by to tim plechem neslo, ale bude to tezky a je s tim spousta prace. Bordy by ti v nejhorsim spachala nejaka firma.
o 18.02.2009, 10:22 | J.T.R
Ja to udelal takhle. :o)

foto k příspěvku  od J.T.R

o 18.02.2009, 10:22 | J.T.R

foto k příspěvku  od J.T.R

o 18.02.2009, 10:23 | J.T.R

foto k příspěvku  od J.T.R

o 18.02.2009, 10:25 | J.T.R

foto k příspěvku  od J.T.R

o 18.02.2009, 10:26 | J.T.R

foto k příspěvku  od J.T.R

o 18.02.2009, 13:11 | Ritchma
No to s tou MDFkou rovnou přidělanou na tom rámu to je super nápad, to udělám asi stejně. Jenom se zeptám proč si tam udělal takovej velikej "tunel"? Nějaký mega repro? A čim si zadělal ty dveře? To je nějaká deska? Nevibruje to nebo něco? Já pořád doufám že nebudu muset zvenku upravovat tapec, rád bych aby to auto zůstalo vzhledově sériový...
o 19.02.2009, 13:21 | J.T.R | Upraveno: 2009-02-19 13:23:26
Nu je to v poho a drží to! :o) proč ten tunel?! Je pravda ze jsem to trochu vytáhl. Chtel jsem komponentní repra 16,5cm. do origo tapecu jsem vyřízl 17cm díru a pak pomocí těch MDFkových kroužků upravil náklon repráků v autě. Právě jsem taky přemýšlel jak zabudovat 16,5 cm reprák do origo tapecu, ale jsem tam na nej nenasel místo. Jedine muzu nabídnout 13cm takhle,

[ Link ]

Jinak ty dvere jsou zadelane překližkou (síla 3 nebo 4 mm a je lehká) a tlumení na to. Dobrý je že pokud se rozbije motorek stahování bez problemu vezmu nůž a sundám část toho tlumení a pokud by se mělo jit při oprave ještě hloubš v jakejkolik části dveří, nemusim to komplet sundavat vzdy jen tam kde potrebuju. Jinak nevybruje nic. Je pravda že jsem ten reprák trochu vytáhl z dveří,ale opravdu 16,5 tam asi nedostanes je to videt i v tom odkazu fotka č.3 a 4. Ale jestli by jsi to nekde dohledal nebo ti ti nekdo rekl jak na to tak to sem na forum dej. :o)
o 19.02.2009, 16:22 | Ritchma
No protože mi jeden místní člen řek že jsou tam určitě 16,5cm repro v sérii, tak jsem to neřešil a koupil jsem Hertz HSK 165. Ty mam doma, teď už řešim jak je tam dostanu. Doufal jsem že tak, abych nemusel upravovat tapec. Ty sis tam přes to pak udělal něco z lamina, nebo co to je? To já bohužel neumim a nechce se mi něco takovýho nechávat dělat, protože to nebude zadarmo. Pevně jsem doufal, že když tam dám ten kroužem menší a kus toho tapece ořežu, tak se to pořád vejde pod tu mřížku která je z druhý strany toho tapecu a bude to zvenku vypadat stále stejně..... ještě dotaz tu překližku si tam přidělal jak? Přinejtoval?
o 20.02.2009, 09:38 | J.T.R | Upraveno: 2009-02-20 09:47:20
Ne ne v Audi A4 B5 od roku výroby 94 do 99 jsou ve předu repra 13cm a v zádu v platě 16,5cm. Jo je udělaný tak, že z technické pěny jsem vyřízl presnej tvar a pak se to prostě přetáhlo kytem s vláknama, upravilo dobrousilo, jedna vrstva laminátu na spevnení hran a pak se to dotmelilo pod lak a nalakovalo. bylo to docela levné, ale za to pracné. Ta překližka je na samořezným šroubech (vyšroubovat-zašroubovat) když tam daš nejt a chces to rozdělat musiš ho proste ubrousit, moc pracné si myslim. není to zadělané celé o zbytek se postaralo tlumení. Je to dost pevné takže se reprák ani nehne. Na té fotce jsem na oko vyznačil co muselo pryč a co tam zůstalo.

Jinak abych tě pomohl, napadla mě tady ta věc viz. link. Už jsem to viděl a nevypadá to zle, určo rychlá montáž, ale netušim jestli se musí zasáhnout do tapecu. Kdybys to potreboval vedet mužu ti to i zjistit.

[ Link ]


foto k příspěvku  od J.T.R

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3307 sekund.