Navštíveno 2943x

čaute maniaci, neustále studuju zdejší fórum a chci si vylepšit muziku v autě. zde v bazaru jsem našel 2 inzeráty, které mě velice zaujaly a to Morel Dotech Ovation6 a Rockford Fosgate X162S. Rádio mám Pio P77MP, auto felda, zesík se koupí až podle komp. Prosil bych o nějaké stručné zhodnocení Morel vs Rockford. Poslouchám rock, metal, jazz, blues rock, hodně kytarovky tak prosím poradit jaký repro je na tento styl lepší z těch dvou. díky moc!
Já mám Dotechy v autě a naprostá spokojenost. Velice příjemné výšky a středobasy taky dokážou slušně zahrát. Ale potřebují nakrmit, aspoň těch 150RMS by si zasloužily. A úplně nejlepší by bylo je zapojit do aktivu.
Takže za mě Morely :)
sice RF neznám ale musím říct že morel je hodně dobrá značka a na kytarovky parádní výšky :) za mne také morel

05.10.2009, 19:29 |
Biblos | Upraveno: 2009-10-05 19:30:26
díky hoši, taky to byl můj tajný tip už od prvního pohledu :) ještě takovej dotázek, a to že jsem si nechal už dříve vyrobit MDF kroužky do dveří a netuším jestli je budu moci na ty Morely použít, vnitřní průměr kroužku je 145mm a v nější je 183,4mm,s tím, že to mělo být pro repro, které bude přišroubováno ve 156,3mm rozteči. Nebyl by někdo ochotný pro mě změřit rozteč "šroub-šroub" po úhlopříčce? hledám to na netu ale nikde to nevidím :(

05.10.2009, 20:10 |
durus dotech podla datasheetu maju 141mm cutout, tak to bude "volne"
pokud chceš aby kytara zněla alespoň z části tak jako kytara, tak se RF vyhni :o) o metalu dvojnásob
Oplati sa ti dolozit a mas za smiesnu cenu nove Morel Hybrid II 6 !! To je uz ina kava, jak Dotech ! :-)
[ Link ]
tak jsem ti to změřil, šrouby jsou od sebe vzdálené co 110mm a po úhlopříčce to dělá nějákých 155mm
jinak já je mám na podložkách s vnitřním průměrem 140mm a vnějším 175mm a je to akorát ;-)