
Navštíveno 2156x


22.10.2009, 00:24 |
Dair | Upraveno: 2009-10-22 00:29:07
Zdravim. asi se to tu uz resilo (istalace 2 baterii)ale mam par veci co bych chtel ujasnit.
vidim to tak ze budou napojene jednim plusovym kablem a kostry budou mit kazda svoji(casem jiste i ta druha bude mit minus od bat. z motoru) kapacity maji obe stejne akorad vyrobce je jiny. jde mi oto jestli nebude mit treba pojistka od baterky z motoru problem kdyz za ni bude kdesi v kufru nabijena baterka?
take me napadlo ze asi bude muset byt jisten i kabel od baterky v kufru ke kapacitoru?(o dneho k zesilovacum) pravdepodobne stejnou pojistkou jako u te v motoru? prurez napajeciho kabelu je stejny..
na co bych si mel davat pri zapojeni i provozovani pozor?
a jeste jedna vec vadi kapacitoru napojeni 3 zesilovacu (2 jen na sub)? je jedno faradovy a nemela by vykonost presahnout nadmiru jednoho kilowatu.jde mi jen o ten pocet zesiku na nem pripojeny.
dekuji za vyjasneni....David
Natáhni 50qmm + i -. Mezi baterie použij relé ( Nogares 180A, nebo Stinger ). Bylo to tu několikrát, zkus pohledat.

22.10.2009, 22:42 |
Dair dekuji za link ten uz sem procital..ale na nektere otazky tam odpoved neni.
k tomu rele.myslim si spravne ze je tam jen kvuli tomu ze pri vypnutem motoru pojede stava jen z druhe baterie? ja bych to chtel aby celkove byli funkci obe baterky jak s motorem v chodu tak i beznej. tudis jen celkove zvyseni celkove kapacity..

23.10.2009, 01:05 |
Dair | Upraveno: 2009-10-23 01:24:40
nebo mam moznost 100amperove gelove baterie. da se pouzit misto stavajici CA baterie? funkcne by mela byt stejna jako klasicke.ze?
Napiš jaké máš komponenty. Třeba by stačila jedna Powercell místo origo baterky.

23.10.2009, 23:25 |
Dair ja mam zatim vesmes slabe.2x 300rms suby.plus petikanal.spis sem to chtel jen vyskouset.na pristi rok budu menit na dva monobloky a 2x GZ sub. po 1kw.
První chyba - nikdy se nevede plus do kapacitoru a pak do zesilovače. Kapacitor je zvlaštní zdroj, tak že plus přímo do zesilovače a do té samé zdířky i kapacitor, některé zesilovače mají i zvláštní vstup pro kapacitor.
co se týče baterií, je jedno kolik jich máš, čím víc tím větší kapacita, žádné relé stačí pojistkový blok Kam je všechny napojíš. Pojistkové jištění by mělo být na začátku i na konci kabelu. Názorná ukázka: Baterie v motoru - 20cm kabel průměru 50 - pojistkové pouzdro - kabel o průměru 50 který vede aždo pojistkového pouzdra v kufru kam vede i baterka z kufru, z pojistkového pouzdra do zesilovače, do zesilovače přivedeš i kapacitor. Pokud by se ti snad nevešel do zdířky, tak ho můžeš napojit do pojistkového bloku ale napřímo bez pojistky. takhle by to mělo fungovat.Alternátor ti to vezme, a bude rád že ho tak neždímáš, protože bude standardně dobíjet a o muzice nebude vědět. jen nezapomeň dobíjetz baterky, alternátor ti kapacitu nedá, nejlepší je, koupit si pořádný zdroj. kdyby jsi něčemu nerozuměl, tak se ozvi.