
Navštíveno 2402x


24.10.2009, 12:56 |
LukeFab | Upraveno: 2009-10-24 13:01:59
Včera jsem normálně startoval,vše bylo ok.Dnes jdu k autu a je vybitá baterka.Má 4,5V teď. Včera jsem jen zapojil Clarion dxz 958 rmc nic víc.Jelikož mám Fabiu a u každého rádia jsem musel přepojit žlutej s červeným,tak jsem to udělal i u Clariona.Myslíte,že v tom je chyba?
tak mej vytazenej klicek ze zapalovani a zkus jestli radio zapnes, pokud ano je tam chyba

24.10.2009, 15:45 |
LukeFab | Upraveno: 2009-10-24 15:48:13
napadlo mě to,že modrej kabel z isa co mám v autě vede do konektoru k rádiu a je tam rozdvojka,která slouží na remote k zesilovačům,jestli se tím tam neseply zesilovače a nebyly celou noc zaplé.Něco píšou i v manuálu,tak nabiju baterku a rozpojím ten kabel.I u jiných rádií sem měl remote na zesilovače tak,že je spínal modrej kabel konektoru z rádia.další kabel,kterej by vedl do isa z auta tam nebyl.tak je to snad tím.nic jiného mě nenapadá.
Taky je divný,že jsem neměl klíčky v zapalováný,nasadil jsem panel a jakoby zaduněly repráky,to mě nic ještě nedělalo,tak soudím to,že musely být seplé zesilovače.Co si myslíte?
zapojím baterku nechám to tak jak to je,kouknu na zesilovače,jestli svítí a když jo,rozpojím a uvidím co to udělá no.jen nevím jaký to má význam ten drát teda.
ja mam 948 zapojenou, že jde zapínat i bez klíčku a baterku to nevybíjí
Tipl bych to na ty zesilovače... Kdyby samotný rádio žralo, tak se ti to nevybije přes noc...
<OT> BTW: Už bych si to mohl konečně poslechnout... :) </OT>
ještě sháním 4 kanál,at to mám v aktivu,pak jasný.Jdu to vyfotit pro představu jak je to s těma drátama.
Tak snad to bude vidět.Červenou barvou jsem označil kabel od konektoru z rádia a vede na spínání zesilovačů.Zelenou jsem označil odbočku,která vede do isa.Tudle odbočku mám na tomto rádiu poprvé a je taky zatím zapojená.
V návodu se píše:When the car stereo is installed in 1998 VWmodels and later,remove the auto antenna leads (a-5 to je modrej kabel na kabelovým svazku,který se zapojí do isa v autě) (I) AND (h) - TO JE TA ROZDVOJKA na jedné straně označená jako I a H, která vede do isa- Be sure to insulate both iso connector side terminal (h) and main unit side terminal (I) with insulation tape,respectively.
Tak pokud jsem to pochopil,tak to jen rozpojím a bude po problému.jen by mě spíš zajímalo proč to spíná zesilovače.Ale to snad jistím zíra jak dobiju batekru.

Nejhorší na tom je,že jsem se těšil,jak ho dnes vyzkouším a ona je baterka v háji :-/
měl jsem už tři a nikdy nejmenší problém, u VW by jsi měl mít prohozenej žlutej s červenym
jo,mám propojenej červenej se žlutým.Teď jdu na to odpojím tu rozdvojku na modrým kabelu a snad je to ono.
modrý je remote ne? máš to propojené se stálým + takže zesíky pořád zaplé... to rádiem nebude :)
Jo dobil jsem baterku,zapojil to a opravdu zesilovače byly zaplé,tak jsem to rozpojil a diody na zesikach zhasly,tak doufam,ze jsem to vyřešil.