Navštíveno 6906x

07.12.2009, 21:13 |
stefo Zdravím všechny odborne poradce zdejsiho fora! Jsem ABSOLUTNÍ LAIK a proto doufam, ze mi treba radi pomuzete. Popisu Vam svou ponekud netypickou situaci. Chystam se poridit si do sveho traktoru neco, co by mi mohlo nabidnout nevsedni poslechove prozitky.:) Zacal jsem tim, ze jsem si poridil kamaradem doporucene radio PIONEER DEH6100BT. Kriterii byla kvalita, bluetooth, USB, dálkove ovladaní a cena. Doufam ze jsem nevybral spatne(nebo ano?). Nicmene hned od zacatku resim zakladni problem a to prave zminovane BT. Radio mam s mobilem propojeno. Bez problemu pouzivam BT audio(posloucham pres radio pisnicky z mobilu), listuju v radiu seznamem cisel z telefonu atd. Radio reaguje na prichozi hovor(na disp.: RECIEVING), v reproduktorech vsak neni slyset vyzvaneni(aktivovano) a hovor se aut. spoji ale nikdo nic neslysi(ani v rep. ani v mobilu). Napada nekoho kde by mohl byt problem? Chystam se vyzkouset to s jinym mobilem, ale nejak se k tomu nemuzu dohrabat(doma jednou za 14dní na vikend s ryze pracovnim nadechem:( ). Spise bych vsak potreboval Vasi inspiraci k tomu, cim radio vhodne doplnit. Mam namysli nejake lepsi repro misto tech uskripanych hrkálků a taky by se mi libil nejaky SW. Kriteria: cena(do 10tis.), snadna instalace (predevsim pro SW se v kabine bude tezko hledat misto,tzn. ze krabice 50x30x30 nepripada v uvahu a taky by od veci nebyla urcita trvanlivost a houzevnatost, preci jen v traktoru se to nebude mit jako v mekouckem osobaku ;). Velice si vazim Vaseho casu straveneho s timto laickym dotazem..Tomáš

tak to jsem ještě nežral, ozvučovat traktor :)))