
Navštíveno 1912x

Kolik V by měla dávat baterka,která je v pořádku v tomhle zimním počasí?Měřil jsem tu co teď mám a docela mě zaráží hodnoty 12.1V před startem.
Měl jsem za to,že hodnoty by se měly pohybovat okolo 13V

04.02.2010, 19:06 |
hawai já mam na baterce kolem 11,5 / 11,8 a taky startuju :-D

04.02.2010, 19:06 |
Sodom To ano,ale musíš mít nastartováno..
když mám nastartovaný,tak 14,4V
To znamena ze je v top stavu idealni hodnota.

04.02.2010, 19:31 |
Lucass | Upraveno: 2010-02-04 19:32:15
Na odpojený baterce nenaměříš víc než 12,6V je tam 6 článku po 2,1V. 12,1 je naprosto v pořádku a s nastartovaným motorem je to kolem těch 14,4V.
baterku mám zapojenou normálně v autě,tak to měřím
no ja mam op zhasnutí motora asi pol hodinu 13,5....potom to klesne na 12 - 12,2....takže 12,1 je ideal
já ti nevím, ale jelikož máš baterku 12V tak tam asi 13V nenaměříš bez startu co? :)
Plně nabitý aku při 20°C 12,56 V :) Hlavně spíš než o V bez zátěže, bych jí hodil na zátěžák a koukal kolik mi na něm měřák ukáže... To je docela slušně vypovídající hodnota o "kapacitě" :)
no ako chceš tak ti natočim video...mam dietz voltmeter v aute...shasnem motor a drži 13,5..potom pomaly klesá..a keď idem ráno štartovať tak mam okolo 12,2...a potom klesne na 10,2..pri startovani..a po nastartovani 14,7..

05.02.2010, 07:12 |
mr.brain | Upraveno: 2010-02-05 07:13:00
Fero_88: mne je fuk, i kdybys tam měl 9V, tak je to tvoje věc :)
Jde mi jen o to, že V v tomhle počasí jsou níž než v létě a proto je lepší tu baterku přeměřit něčim takovýmhle
[ Link ] a víš hned... Popř. tady strana 15
[ Link ] jen orientačně i s hodnotama hustoty elektrolytu.
Fero_88, to je uplně normální akorát nějaký čas trvá než se napětí po nabíjení ustálí. Jinak napětí bez zátěže neříká skoro nic, leda že by třeba odešel jeden článek...