
Navštíveno 2449x


24.03.2010, 10:25 |
ZIMMERMANN | Upraveno: 2010-03-24 10:29:20
Zdravim, chcel by som sa vás spytat na prepojenie 2 bateriek ,ide o to ze jeda bude v kufri namiesto rezervy a druha bude v motrovom priestore,a otazka je ze ci sa to moze prepojit tak,ze natiahnem 50qmm + ovy kabel od jednej k druhej a ako minus bude sluzit kostra..Moze sa to takto zapojit alebo je nutne tahat + aj - od baterky k baterke??? Za rady vopred vdaka!
Mužes to tak samozrejme zapojit. Idealni by bylo mozna jeste pridat rele na plus na propojeni tech baterek
No ja sice zastávám názor že nahovno tahat kostru od baterky (pokud je jen jedna vepředu) ale v případě dvou baterek bych to tak asi udělal :-)
pokus hladanie, riesilo sa to mnohokrat...

24.03.2010, 18:42 |
macek Mam to jak pises 50ku kabel plusovej a u zadni baterky jistenej pojistkou kostry mam od obou baterek 50kou kabelem na kostru auta a zadnej problem
Měl jsem to taky tak, jenom propojenou 50qmm kabelem a baterky ukostřené vzlášť
macek : to jsi jako měl v + kabelu pojistku? a jakou?

25.03.2010, 02:22 |
macek cendler a co je jako na tom divnyho? mam tou pojistkou jistenej kabel

25.03.2010, 08:05 |
Cenda měl bys mít pojistky dvě, u každé baterky
Cenda ma pravdu kazdu baterku treba istit,takze dve poistky

s vlastni zkusenosti je dobre mit tahane kabely od predni baterky k druhe baterce a jeste ukostrit baterku v predu tak i vzadu.A mezi to dat spinaci rele na dobijeni druhe baterky.
[ Link ] Tim mam problem se zapojenim toho rele.Ma nekdo passata b6 ku a zapojene rele na druhou baterku??kde mate zapojeny kabel na spinani toho relatka??chci at se rele sepne kdyz se nastartuje motor a zacne dobijet alternator.Je to blbost to napojit na alternator ten kabel na to sepnuti?? a kdyz tak kde ho zapojit na ten altik??diky za rady. :)
ok vdaka vam za rady,a este taka otzka,ze ked nebudem tahat aj minus od baterky tak mi nebude blikat palubovka + svetla??
PIsta : PRoc na Altik ? Zapoj to na spinanej plus a mas po problemu, mel jsem to tak taky, navic teda jeste i na vypinac, aby slo baterky spojit kdykoli
no jo na spinane plus ale ja to mam tak ze kdyz otocim klicek tak se mi zapne radio a sepne se i zesilovac a chci at jsou baterky rozeple at hraju jen s te druhe.a az po nastartovani a dobijeni se sepne i rele a zacne dobijet tu druhou co mam v kufru.potrebuju jen vedet kam navest tem kablik at to po nastartovani a dobijeni sepne rele.pres vypinac jsem taky uvazoval ale nechci to pres to.
mam tu odkaz na zapojeni dvou baterek.a docetl jsem se ze je treba to zapojit na alternator a na ten kablik co rozina kontrolku dobijeni.a k tomu jeste nejakou diodu aby to pri sepnuti slo do baterky ten proud a ne zpatky do altiku.
[ Link ]
ak chcete, aby sa rele zaplo pri beziacom motore a nie po otoceni klucikom do polohy 1, tak sa moze vyuzit aj podobny modul ako na daylighty, teda taky, co spina pri napati nad 14V (len ked bezi alternator)