
Navštíveno 2589x

čau hifíci.Chtěl jsem se zeptat jestli mám ukostřit i baterku nebo jestli stačí ukostření jenom zesilovač?předem díky za rady

05.04.2010, 18:48 |
Bladzej | Upraveno: 2010-04-05 18:48:59
určitě!
baterku ukostři aspoň součtem všech průřezů kabelů kostřících. když dáš silnější kostru, tak se samo nic nestane ;)
Hm, tak to jsem taky nevěděl.
Z výroby je kostřenej jenom alternátor? (samozřejmě je (-) spojeny s baterkou nejakym menšim kablikem)
jj někdy se to projevuje i blikáním světel atd.. takže kostru dát
jj právě že sem si toho všiml až dneska u nějakýho schéma zapojení zesilovače a tam byl ukostřen zesilovač což je jasný a právě ta baterka,tak mi to vrtalo hlavou proč nestačí 1 ukostřeni..jinak díky za info :-)
mějte se..

05.04.2010, 21:00 |
Bladzej | Upraveno: 2010-04-05 21:01:06
ono orignální kostření je pouze pro komponenty co jsou v autě a zbytek upgradu si musíš udélat sám.
jinak jedno zlaté pravidlo, které se dá použít všude: Řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší část.

05.04.2010, 22:06 |
Kouba2 | Upraveno: 2010-04-05 22:06:45
Musím mrknout jestli tam mám nějakej vhodnej šroub. Má někdo nějakej typ?
u motoru na kastli jich je
jesli žádnej nenajdeš, tak to přidej k tomu, u kterýho už máš origo kostření. jen potom ten spoj očisti od bordelu, případně laku.

06.04.2010, 14:13 |
Ravo já vím, že budu asi takovej autihifi rouhač (plánuju taky posílit kostru na baterce), ale...
baterie je určitě dobře ukostřena minimálně na startér (a pokud vím, tak startér je svým tělem - kostrou - přišroubovaný k bloku motoru) a přes blok se kostří na aternátor. Takže až na speciality (startér, alternátor nemá mínus spojeno s kostrou bloku atd.) by měla být kostra dostačující (startovací proudy nejsou zrovna malý :)
ale je tu jedno ALE. A to je reálný stav kostry "do výrobce". Takže určitě speciální přikostření baterky má svůj smysl minimálně pro klid duše, nic se tím nepokazí a pokud je kostra špatná, tak určitě pomůže. Možná se budete divit, jak vám pak auto v zimě lépe startuje (vlivem nekvalitní kostry neprotekl dostatečný proud - osobní zkušenost)
Stejná úvaha platí i pro kompletní natažení mínusu až do zesíku solo kabelem, karoserie je slušný vodič, ale zrovna v místě umístnění zesíku může nastat "nedefinovaný stav", prostě nikdo z nás neví, jak na tom ta kastle je. V 90% případů problém není, ale u zbylých pak je a hledej problém...
no tak to abych tam dal 100qmm kabel kostrici :D
nevim co všechno máš za komponenty na odběr, ale když dáš 50qmm kabel, nic se nestane a budeš mít kostru do budoucna.
Co je to za auto , že to nemá z výroby ukostřený akumulátor? /Jestli jste to takhle mysleli./ To má snad každý...je blbost to kostřit na altík a z něj /jelikož je motor na silenblokách/ zas "překostřovat" na karoserii. Zbytečný přechodáky navíc.
K altíku kolem 30mm,pokud je to delší kabel/1-2m/, než-li od akumulátoru pokud je to na kostru třeba jen 30cm - to dávají o řád méně - 20mm.
Jinak 5Otka musí opravdu stačit až až :)