Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Blikání světel

 o Navštíveno 8650x o
o 16.08.2010, 21:45 | kubysh
Čau kluci. Poskládal jsem si hudbu do kufru a pozapojoval dle návodu. Mám tam subáč Kicx QS 300 a zesík Mac Audio Fearless 1000 D a ještě kapoš 1F a při zapnutí hudby a přidání trochu volume mne stejně začnou blikat světla jak na diskotéce. Můžete mi poradit co stím? Bylo mi řečeno že kapošem se to vyřeší, ale je to pořád stejný. Dík moc


o 16.08.2010, 21:47 | RE5PECT
slabá baterka
o 16.08.2010, 21:48 | Raimmii
to že ti to bliká znamená nedostatek proudu, tzn. mít dobrej altík, dobrou pořádnou baterku a pořádný kabely... a když tohle vše uděláš nepotřebuješ ani kapík...
o 16.08.2010, 21:51 | kubysh
Baterku sem kupoval novou. Dal jsem tam 2x větší kapacitu něž tam byla. Kábliky sem koupil silný, mají 3cm na průměr. Jinak altík tej je v pořádku
o 16.08.2010, 22:06 | Driver3
Možná špatná kostra, normálně v autě, když máš ze světel diskotéku ti to taky z nenadání udělá špatná kostra (oxidací atp.), zkus ještě i tu prověřit, případně ukostřit z baterky mínus na kastli, jestli máš tedy vše ostatní na 100% v pořádku (včetně zapojení)
o 16.08.2010, 22:11 | kubysh
mrknu na tu kostru. Jinak zapojení sem dělal dle návodui co sem našel na internetu.
o 16.08.2010, 22:11 | el.barto
nesmysl,je to tak jak pise Re5pect i Raimmi,podle toho co pises ty by melo byt teda vse v poho
nebo jinak napis co to je za auto,model,motor,kolika amperovej je alternator,kolik ma ta baterka Ah a kolik A a znacku,zesik predpokladam jede naplno
podle toho Ti muzou poradit vic..
mozna mas nekde nejakej malej zkrat
o 16.08.2010, 22:13 | el.barto
nebo kostra
o 16.08.2010, 22:15 | el.barto
aha,koukam ze nez to ja napisu,tak uz sou tu 3odpovedi:-)
o 16.08.2010, 22:18 | kubysh
No auto je Renault thalia 1.4 16V rok 2005. Zesík je jen na půlku. mám to na 2omy. Baterka je Banner ma 60Ah a 390A
o 16.08.2010, 22:37 | el.barto
jo takze pocitam asi 70A nebo55A? altik,no to je jedno.
kazdopadne to co mas by melo stacit,kdyz jedes na pul,tak se dostanes max. na nejakych 400W,coz je 30-40A takze by Ti to melo baj voko zacit blikat tak po 3minutach kdyz nejsi nastartovanej,takze problem bude nejspis nekde jinde
o 16.08.2010, 22:40 | el.barto
no ale je mi divny ze si tam mel predtim baterii 30Ah,takovou nemam ani v Trabantu:-)
o 16.08.2010, 22:42 | kubysh
Bliká to hned i když mám nakopnutej motor. Byl jsem i na měření kolik dává altík a ten jel jak má. Hodím obrázek zapojení kapoše dle návodu, třeba bude chyba tam. Při zapojování zesíku dle návodu byla taky chyba, pak poradil až Rover jak to má být zapojený a sub už jede.

foto k příspěvku  od kubysh

o 16.08.2010, 22:45 | rover (WoodTech) | Upraveno: 2010-08-16 22:57:55
Co to sakra je ?? Pokud vydím spravne tak se divym ze to jeste nevybouchlo !!!! Ale asi ta zmet kablů splívá jinak to neni možny .
o 16.08.2010, 22:46 | kubysh
No ta baterka byla uplně kaput. Když sem zapl rádio tak sem mněl problém natočit a pak při koupení subu v boxu nejakejch 250w tak se nenatočil vůbec, proto jsem si koupil silnější
o 16.08.2010, 22:47 | kubysh
no je to zapojeny dle návodu, nikde jinde sem nic nenašel.
o 16.08.2010, 22:49 | kubysh
Je tam vlastně přívod a z toho de přívod na zesík, a z mínusu to de na kostru a na zesík. Ale nějak se mě to nezdá. Přece minus může jít rovnou na kostru ne?
o 16.08.2010, 22:49 | johnnypor
Hustě zapojený ten návod bych chtěl vidět :D :D :D :D :D :D :D
o 16.08.2010, 22:51 | kubysh
Takže problém zapojení že? Má tu někdo návod jak to zapojit správně?
o 16.08.2010, 22:51 | el.barto
mas to dobre zapojeny z baterky do kapiku a z nej do zes.to je v poho
takze bych spis tipnul ze bude nekde neco malo utazeny(kostra,kabel,atd.),kdyz Ti dela i kdyz je motor nastartovanej,altik by tuhle aparaturu mel v pohode dobijet,pokud tam nemas este jiny aparaty...
pak mozna bude este problem asi v tom napisu Renault Thalia:-))
o 16.08.2010, 22:52 | rover (WoodTech) | Upraveno: 2010-08-16 23:03:11
hod ten kap do kopriv a dej kable primo do zesiku a ukostri to nekam jinam .
o 16.08.2010, 23:04 | kubysh | Upraveno: 2010-08-16 23:14:58
Teď tady čtu [ Link ] zapojení a je to uplně jinak než mám já. Na kapu sou dva výstupy + a -
ja mam na + danej přívod a přívod na zesík a na - mám kostru a - od zesíku. Ale v tom článku je na + přívod a z - de přívod na + zesíku. Tak jak teda? mam v tom teď velkej guláš
o 16.08.2010, 23:08 | rover (WoodTech) | Upraveno: 2010-08-16 23:19:45
Dej ho pryc je ti tam na hovno a jen pridelava starosti. Jinak +na+ a -na-.
o 16.08.2010, 23:19 | el.barto
poudam ze to mas dobre zapojeny tak tohle uz neres,kdyz uz si ho koupil a neches ho davat pryc,na ty fotce ale nevidim spinani na zesik to mas z radia,nebo jak?
o 16.08.2010, 23:26 | Driver3
Myslim že remote, jestli ten Kap má, tak připojený asi nebude. A to nemluvím o tom, jestli vůbec nabíjel Kap s tím přiloženým odporem :-)
o 16.08.2010, 23:30 | el.barto
ne e ja myslim na zesiku,jak ho zapina:-))
o 16.08.2010, 23:43 | Driver3 | Upraveno: 2010-08-16 23:55:15
A jak moc ti kolísá napětí na kapu, když ti kolísají ty světla? asi zhruba odhadem, když problikávají ty číslíčka, odkoukat by to mělo jít, kam až to padá.
Jinak kdyby náhodou, tak se mrkni sem, jestli ti to sedí..
[ Link ]
o 17.08.2010, 08:24 | kubysh | Upraveno: 2010-08-17 08:38:13
Zesík se zapne zároveň s rádiem. Jinak kap padá tak na 10,2
o 17.08.2010, 14:29 | el.barto
si delas prdel ne i kdyz mas nastartovano?no kapikum se neda dycky verit...
takze prosim te,doufam ze mas nejakej merak,nastartuj a zmer kolik voltu ma baterka,kdyz je nastartovano,kolik to dobiji,pak pust muziku zase to zmer na kolik to klesa na baterce,pak rozsvit svetla a zase mer,pak to vsechno vypni,krome motoru a zase mer a pak rozsvit enom svetla a zase mer,pak to muzes ukoncit:-))
mer vsechno na baterce,zapis a dej to sem,bo to je cudneee a koukni kolik ma ten alternator A
o 17.08.2010, 14:58 | kubysh
ok změřím to hned jak přestane lit jak z konve. Jinak kde je to napsany kolik má ten altík?
o 17.08.2010, 15:09 | el.barto
vetsinou je na tom altiku cedulka,nebo je to tam vyrazeny,je tam vic cisel ale za timhle bude A:-)pocitam ze na 1.4 16V by mel byt asi70A
o 17.08.2010, 15:11 | el.barto
jo sem zapomnel napsat ze to samy pak udelej i bez nastartovanyho motoru
o 17.08.2010, 15:13 | el.barto
a ne ze to zmeris sekundu a pak dalsi mer to aspon kolem 10sekund
o 17.08.2010, 15:17 | kubysh
ok, mrknu na altik. to měření vím jak. Byl jsem už na měření. Vemu si měřák a du na to.
o 17.08.2010, 15:56 | kubysh | Upraveno: 2010-08-17 16:09:17
tak měření dokončeno:
bez motoru:
Betrka - 12,3
Rádio - 11,3
Světla - 11,6
Radio a světla - 12,0

S motorem:
Baterka - 14,1
Rádio - 14,0
Světla - 13,9
Radio a světla - 13,9

Jen nevím kolik je ten altík, zavazí mi tam trubky od climy.Ale co udává výrobce na webu tak je to 12V/75A
o 17.08.2010, 16:16 | el.barto
:-DDD
to neni mozny,nemas auto Heryho Potera?:-)
proboha jak muze mit samotny radio,nebo svetla vetsi odber nez radio se svetlama?:-)
a ta baterka je fakt nova?
s motorem by Ti to blikat nemelo,tam mas stavy dost,nebo ti to blika i kdyz mas nastartovano?
jo,ten altik by asi sedel
o 17.08.2010, 16:20 | el.barto
jo a kdyz si meril nenastartovanej,tak po tom co si prestal hrat se baterka vratila z treba 11,3 na 12,2nebo 12,1?
o 17.08.2010, 17:30 | kubysh | Upraveno: 2010-08-17 17:41:38
:D takový radio fakt nemám.baterka je cca 7 měsíců stará Mám rádio od Sony gt630. jinak blikáto aji s nastartovaným motorem. baterka po vypnutí zustane na 12,4
o 17.08.2010, 17:56 | wattman
Schi: VIDÍM, ty wado :-)

Na té fotce mi schází Remote - to je zapojený jak?
Pakliže máš plus bez přechoďáků a oko pořádně přitáhlé, tak je průser v kostře - musíš pořádně na čistej plech a na dobrý místo.
A desetiny proměřuje kdejakej multimetr - jde tam spíše o proud, který se sice poklesem napětí zvyšuje, ale to nebude Tvůj problém.
o 17.08.2010, 18:13 | kubysh
Remote tam je, je to fotka když se to všechno zapojovalo.
o 17.08.2010, 19:40 | petis
to jsi meřil na baterce žejo? Zmeř to na zesíku. Ale někde tam bude přechodák jako kráva.
o 17.08.2010, 19:50 | el.barto
jo,baterka teda vypada teda v poho,takze di po kabelech,bud tam bude blby to ukostreni,nebo mas nekde zkrat,skripnutej kabel a co ja vim co secko,
petis:musis mu vysvetlit coe to prechodak:-)
o 17.08.2010, 19:57 | mr.brain
Přechoďák, neboli přechodový odpor:

Přechodový odpor je odpor, který vzniká ve spoji vodičů. Většinou je tento jev nežádoucí a proto se jej snažíme minimalizovat (nelze jej nikdy úplně odstranit). Odpor spoje je menší pokud například používáme vhodné materiály nebo zvětšujeme vodivé plochy spoje. Příčinou vzniku mohou být např. nerovnosti mezi spoji, různé nedokonalosti při spojování, proto by se například poškozený konektor měl vyměnit, neboť „nesedí“ v druhém konektoru, tím se zmenšuje plocha dotyku a tím se přechodový odpor zvyšuje. ( [ Link ] )
o 17.08.2010, 20:05 | Bladzej
el. barto: sorry ale fakt mě dostavá jak tvrdíš že tam má zkrat. kdyby tam byl zkrat, tak už asi nebude mít v lepšim případě funkční pojistku, v horšim auto. sám vim jak se dá dobře svářet 13V :(
v místě přechoďáku se ti to bude hřát, tim bys na to moh přijít, prípadně ohmmetrem. (ohmmetrem jsem hledal zkrat v signálovém (RCA) kabelu.)
o 17.08.2010, 20:32 | el.barto
mne zas dostava jak Ty tvrdis ze ja neco tvrdim
ja nikde netvrdim ze ma jenom zkrat a taky nemyslim zkrat na napajeni zesiku sis blbe vysvetlil,je tam vsude bud tohle nebo tohle upozornuju na co vsechno se ma koukat s kamosema,protoze tohle evidentne nezvladne sam a esli si to cet,tak sme se zatim dostaly k tomu ze to neni baterka:-)
jinak celou dobu cekam na zazrak,ze treba prijde nekdo a rekne,joooo to sem mel taky a bylo to,co ja vim treba,kabel na svetlech:-)
o 17.08.2010, 20:38 | el.barto
fakt sem cekal az sem dorazi nekdo s radou ktera je tu omylana snad v kazdy diskuzi ohledne napajeni"a bacha nebo ti shori auto,znam to z vlastni zkusenosti":-)
a osobne si myslim ze kdyz ma nekdo zkrat na RCA tak mu nebudou blikat svetla:-)
o 17.08.2010, 21:01 | Bladzej | Upraveno: 2010-08-17 21:13:09
barte: zkrat neni pr**l, tomu se může smát ignorant, nebo jeliman. cpal jsi mu to dvakrát... ten jsem vyloučil z důvodu následný nefunkčnosti komponentu. tohle funguje, ale jak... to když už, tak aspoň studeňák, někde.
RCA byl jako příklad pro použití ohmmetru v akci/praxi, mede :P
auto mi nehořelo :P ale baterka svářela, bylo mi jí líto. musel jsem pak čistit terminály.
ano s tihmle problémem jsem se osobně nesetkal, tak nemůžu z boku vypálit " jo hochu, chyba je tady v tom a tom"

jen takovej dotaz OT, kterej by mě zajamal: proč některé náklaďáky na mě mrkají, ale ne stylem vypni si ty dálky- takle ne.
o 17.08.2010, 21:14 | el.barto
:-Djooo to sem jaaaa jeliman,toe vseobecne znamo:-D
ja vim ze to neni prdel
jenze nejde poradit takhle naslepo,kde presne co a jak proste enom vseobecne,na co se ma zamerit,no
takze kubysh dej vedet az prozkoumas vsechny spoje
o 17.08.2010, 21:32 | kubysh
spoje jsem prošel 2x zkoušel jsem podotahnout a pustil sem hudbu jestli to blika. je to pořád stejný. kostru jsem zkusil asi na 7 mýstech v autě a je to pořát stejný. Jinak kábl v tomto autě nejde ani skřípnout. Je tažen rovně od motoru až po kapo. jediné co mně napadá je kopupit za 1700kč mínusovej kábl a natáhnout jej až k baterce, ale mám strach že vyhodím zbytečně prachy a auto si bude mrkat dál.
o 17.08.2010, 21:56 | kubysh
tak teď jsem byl zaparkovat auto a při rožnutých světlech a při vypnuté hudbě stačí šlápnout na brzdu nebo stahnout nebo zavřít okynka tak světla mrknou. Nemůže být chyba uplně mimo hudbu? a skrz hudbu se to projevuje jen víc ta chyba?
o 17.08.2010, 22:11 | tomas.V
víš na co se podívej nebo udělej????

překostři baterku...ten seriovej kabel vyhoď a dej místo něj aspoň 20qmm kabel (pořádně očisti až na plech a pak tam dej trochu vazelíny ať to hned nekoroduje/oxiduje)

na 90% bych řek, že tady bude problém

o 17.08.2010, 22:13 | kubysh
ok, dík za radu, hned zítra vyzkouším. Mám tu zbytek 35qmm minusového drátu tak to někam připojím
o 17.08.2010, 22:18 | tomas.V
dej to na původní ukostření (origo) nebo na nějaké zesílené místo...
to samé udělej u kostry zesilovače v kufru (třeba pod pásy)

pokud tohle neklapne zkus si od někoho půjčit jinou baterku

ale jak říkám na 90% je to ukostření baterky
o 17.08.2010, 22:20 | kubysh
ok, zkusím to ukostření baterky. zesík je ukostřenej pod pásama u zadních sedadel. je tam perfektní bod pro ukostření.
o 17.08.2010, 22:34 | tomas.V
60Ah a malej zkrat. proud tomu taky moc nepřidá....

s každým upgradem hudby (za silnější) jsem měnil i kabel nataženej ke startéru/alternátoru

momentálně mám od altíku 120A k baterkám 2xPC4000 nataženej kabel 50qmm a napětí mi během jízdy neklesá pod 13,5V...na volnoběh je to horší ale míň jak 12.8V sem nezaregistroval

zkoušej, zkoušej...myslim, že zejtra to najdeš a bude po problému
o 18.08.2010, 00:39 | el.barto
chjo ja ale nemyslel skriplej kabel u muziky,ale jinde v aute,treba v palubce na budiky,nebo se Ti muze dotykat nekde plus kablik kostry,treba u blinkru,nebo svetel,mohl si nekde treba pri natahovani instalace treba neco za radiem skripnout atd,snad uz sem to vysvetlil dostatecne jak to myslim:-)
a davam jen priklady abys pochopil co zhruba myslim,aby mne tu nekdo zase nechytal za slovo
myslel ze to ukostreni uz si udelal,to bylo jedno z prnich co sme psaly
no jo uz to vidim ja nenapsal i na baterce
o 18.08.2010, 00:40 | el.barto
tomas:nemas ty nahodou sub RE MT?
o 18.08.2010, 07:50 | tomas.V
Bárte: jjjj mám MT a jestli se nepletu ty taky :-))

jediné dvě 15" MT v ČR!!!! :-)

o 18.08.2010, 11:28 | kubysh
tak kostru sem předělal, sice nevím jestli jště blikaj světla protože mně nějak zhasl kap. Nebliká na něm ani kontrolní dioda a ani nejsou videt čísla. Něco je špatně úplně. Jinak hudba hraje a všechno jede.
o 18.08.2010, 11:57 | kubysh
tak kapo se už rozblikalo a ukazuje hodnoty, ale až po 3 minutách vyplýho zapalování. Jinak jak je na tom návodu zapojení kapa, tak tam je menší problém, sou tu jen dva vystupy. Jeden na plus a druhej na minus a na rem tu nikde nic není

foto k příspěvku  od kubysh

o 18.08.2010, 11:57 | kubysh

foto k příspěvku  od kubysh

o 18.08.2010, 12:37 | clown
Cap spina pri poklesu napeti .. , bezne u capu. Toho bych se nebal. Me spinal model od ACR az na 12V, jinak jsem o nem moc nevedel .., pokud teda s nim necvicil monoblok ..
o 18.08.2010, 12:42 | swep
me se capacitor rozesviti pri kazde zmene napeti at uz zaporne tak kladne, nesviti pouze pri stabilnim napeti, remote na capacitoru nemam taktez
o 18.08.2010, 12:43 | kubysh
Takže v klidu připojit na zpět a on se zapne sám až bude potřeba jo?
o 18.08.2010, 12:44 | kubysh
ok du to zapojit a popojedu pod les kde to testnu
o 18.08.2010, 13:30 | kubysh
Tak zapojeno. Obzkoušeno a mrkání světel téměř vymyzelo. Už je to jen decentní. Uvidí se až za tmy jak moc se to stáhlo. Jinak dík všem za pomoc. Byla to kostra baterky.
o 18.08.2010, 14:42 | tomas.V | Upraveno: 2010-08-18 14:54:40
ono to bude i baterkou...kapacita nic moc a zkraťák taky

pokud máš doma ještě nějakej kousek kabelu zkus vyměnit sériovej kabel od startéru/altíku k baterce
...další + k odstranění blikání
vem mulťák a změř napětí na terminálech zesilovače a přímo na svorkách baterky
....změř napětí bez zátěže a potom při zapnutí rádia/zesilovače
zajímá mě o kolik padá napětí při zapnutí zesilovače a zátěži na 3/4výkonu až na max.
o 18.08.2010, 14:45 | tomas.V
při nastartování
o 18.08.2010, 19:22 | kubysh
tak jsem to obskoušl proti zdi a je to sice o něco lepší.Ale i tak světla prostě mrknou jen co vemu za páčku od el.oken nebo pustím hudbu či ventilátor. Jiank k tomu altíku se nemám jak dostat abych ten kábl vyměnil. Budu muset asi opět do servisu a nechat si ho vyměnit u nich.
o 19.08.2010, 10:23 | tomas.V | Upraveno: 2010-08-19 10:34:20
lehni si pod auto a nejdřív se mrkni zda-li se nedostaneš ke kabelu zespod (to samé jsem měl já)

...pokud má někdo v Tvém okolí baterku s větší kapacitou zkus si jí od něj půjčit

výměnou kabelu jen prospěješ, ale teď už to bude jen o baterce...toť můj názor
o 19.08.2010, 20:07 | kubysh
Skusím na to mrknout o víkendu na ty káble. Jinak skusím si pučit z práce baterku z dodávky. je tam stejnej proud jen je asi tak 4x silnější a větší :)
o 23.08.2010, 19:19 | kubysh
tak jo, já se vzdávám, zřejmě auto má nademnou převahu a chybu někam schovalo. Skusím si vzít volno a objezdit servisy a autoelektrikaře, jinak fakt už nevím.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3174 sekund.