Navštíveno 3498x

17.08.2010, 12:34 |
radek.k | Upraveno: 2010-08-17 12:45:17
Ahoj všem, potřeboval bych od vás poradit jaké si mám pořídit autorádio, sháním nějaké do 1000 Kč, chtěl bych aby to mělo vstup na na flash disk na přehrávání mp3 na CD být nemusí.Samozřejmě chápu že to nebude nic extra za tyhle prachy, ale mámto do Favoritanejsou tam žádné předělavané repro apod. Nechci to na takovou tu hudbu typu tuc tuc jak při ní nadskakuje celý auto poslouchám rock, metal (Metallica :-)). Zatím co jsem se díval tak se mi líbilo WigiTron 6208 (
[ Link ] ) nebo Roadstar RU 200 PLL (
[ Link ] ). Případně jestli byste mi doporučli něco lepšího jsem v tom amatér a nerozumím co je lepší Díky moc. Radek
ty autorádia co se ti líbí, tak raději zapomen že existujou. za 1000,- těžko koupíš něco použitelnýho, raději nějaký trošku značkový bazarový, tady se občas nějaký slušný objevý..
:-))v podstate je to jedno,vono tohle ma vsechno podobny vnitrnosti,dej si sem inzerat do bazar autohifi a jak pise nedemnou,treba bude mit nekdo neco slusnyho ceho se bude chtit zbavit
Myslíte, že tohle by teda byly zbytečně vyhozené peníze? Samozřejmě, že chci, aby to aspoň trochu slušně hrálo, ale říkám je to do Favorita, kde jsou původní repráky, takže určitě nepotřebuju nějaký nadupaný rádio.
no na to co mas by to asi stacilo,tady jde spis o trvanlivost:-D
Ještě se zeptám kdybych si třeba přidal 500Kč dalo by se za 1500 Kč sehnat už něco pořádnějšího (značkovějšího)? Koukal jsem na aukru na AEG CS MP 560
[ Link ] Nesmějste se mi, ale v autorádiích se nevyznám vím, že AEG vyráběji slušné kuchyňské spotřebiče. Díky za rady.
ale taky de o to ze si na foru kde se vetsina lidi zabyva stredni a vyssi kvalitou veci kolem autohifi a hifi vseobecne a to na co se ptas tu asi dost lidi vidi i poprve:-D
jj chápu, že se tu na mě dívate asi jako já na někoho, kdo si vybírá kytarovej set za 3000 Kč. :-) Ale nevím kam jinam bych měl napsat.