Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > praskání v repráku po ukostření

 o Navštíveno 4682x o
o 05.09.2010, 14:27 | fredh
Nejde mi v passatovi reprák a zjistil jsem, že je vadná kostra. Tak sem kostřící drát v konektoru uštípl a dal na něj očko a ukostřil cca 10cm od repráku. Ale po zapnutí nebo vypnutí rádia mi v repráku praskne. Co je blbě, nebo kde je z levejch zadních dveří, v passatu b5 kostřící drát ukostřenej?

Díky


o 05.09.2010, 14:50 | martin.dusa
možná je to hloupej dotaz, nebo jsem tě nepochopil, ale proč kostříš reproduktor? nikdy jsem o tom neslyšel..
o 05.09.2010, 14:55 | fredh
Možná sem to napsal blbě, ale do repráku de z rádia + a -. Tak mínus je jakoby kostra ne? Nemůžu tahat novej drát od rádia, to bych se po*ral. Do iso konektoru jdou dráty úplně jiný barvy než je na repráku, tak se to asi někde ještě s něčím spojuje. Vím o tom prd, jen sem to chtěl nejjednodušeji vyřešit a ono se nepovedlo no.
o 05.09.2010, 14:59 | martin.dusa
no to právě že neni.. od koncovýho stupně (v tvym případě autorádia) musíš dycky táhnout + a - až k repreaku.. doufej že si neodpálil něco v rádiu
o 05.09.2010, 15:10 | fredh
ne, rádio je v pořádku. Je mi jasný, že to takhle nemůže bejt. Chtěl jsem jen vědět, jestli není jiná možnost.
o 05.09.2010, 15:30 | Boďa
A kua...
Nedali Ti nějaký jiný prášky? Páč tohle průměrně inteligentí člověk nemůže vymyslet...
Máš vyndat rádio a změřit kábly... ale né metrem...
o 05.09.2010, 15:31 | wattman
frede, kua - ty nemáš telefon bo co??
Dej tu kostru do hajzlu a prijeď s tím - ale vhledem k tvé zručnosti si nemyslím, že je problém ty kabely dohledat, případně natáhnout :-)
o 05.09.2010, 19:27 | fredh
njn, chtěl sem zjistit co to je, tak jako první mě napadla kostra, zkusil sem ji dát na auto a ono to hrálo, ale vím, že praskat v tom nemá, tak se radši zeptám.

Moje zručnost není problém, ale problém je v noze, jinak už bych za tebou jel, protože na to nemám nervy a rovnou by se udělala i ta anténa. Možná tak za 14dní bych se mohl stavit, to už mi daj ortézu a budu moct řídit. Teď se nudim a vymejšlim, no...

Někdo mi poradil, že asi bude zlomenej drát ve dveřích, tak mrknu zítra na to.

Boďo, jestli nemáš zítra co dělat, tak bys mi s tím mohl přijet pomoc aspoň ty. Protože já s drátama a elektrikou moc kamarád nejsem:)
o 06.09.2010, 08:49 | Pavel 528
bud rad,ze jsi ukosterim minusu k repru neoddelal koncak v radiu....
jinak se to samozrejmne nesmysl ukostrovat toto,ikdyz je to jakoby minus,nicmnene s minusem od baterky to nema nic spolecnyho,koncak v radiu je zapojen v mustku a tedy toto minus ma jiny potencial..
o 06.09.2010, 09:40 | wattman
Když ještě nebyly Mosfety, tak se to takto dělalo běžně - fredh žije ještě v minulosti :-)
o 06.09.2010, 13:16 | fredh
Pavel: vím, že to tak nemá bejt, proto sem se radši zeptal, rádio je o.k. je to stejně takovej odolnej model, za ty roky co ho mám, je pořád funkční:)

Jinak problém vyřešenej. Kabel se ukroutil těsně u sloupku, když jde do konektoru. Dneska sem si s tím hrál a je to v pořádku. Ale koukal jsem i na ostatní dráty a už byly taky dobře načatý, tam to hrozilo skratem.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3643 sekund.