
Navštíveno 3279x

dobry den.....mam takový problém....auto mi stojí dlhsie ako 3-4 dni v garazi...tak mi uz nestartuje....akonáhle dobiju baterku pri kazdom starte mi preblikne rádio....ci to rádio nemoze sposobovat vidíjanie baterie??....jedná sa o favorit najnovsieho typu....uz s felícia motorem...alternátor nový 70A + nový regler....bateriu som kúpil pred mesiacom 60A
no jedná se o autorádio SENCORD SCD 5905MR.....mam tam aj zesilovac Blaupunkt EMA 460 s kapacitorem a dva repro vo dverách
no sencor mi nikdy baterku nevymlátil. Máš dobře zapojen zesilovač s kapacitorem? jestli ti nesosají šťávy ty dva komponenty
zo zesilovacem nemam problél...lebo skusal odpojit kábel od baterie ktorý vedie na napájanie kapacitora zo zesilovacem....a aj ked boli odpojené ..baterka nevidrzala viac ako 4dni.....
autorádio mám zapojené aby sa zaplo aj pri vypnutom motore...
pak bych zkusil přeměřit baterku, když bude ok tak zkontroloval kabeláž rádia. Jak máš zapojené rádio? na stálo nebo na klíč bo nějaký spínač?

13.09.2010, 12:22 |
hawai je to jasný. máš spínaný plus napojený natvrdo, takže rádio ti i když je ,,vypnutý,, žere elektriku, taky jsem to tak měl při mý první instalaci, pak jsem to dal na klíček a už to bylo v pohodě, rádio taky nějakej sencor
no ale ked zapojim radio na klícek tak ho nebudu vedet zapnut pri vypnutom motore....opravte ma ak sa mýlim
daj si ho na spínač, tak si to budeš sám korigovat :)
ta si ako myslel ze si to dudem moct korigovat...moc sa do toho nevyznám
no když si to dáš přes spínač, tak budeš moct hrát i při vypnutém motoru a pak jen vypneš spínač a je to. Ale ještě dotaz? jak často hraješ bez zapnutého motoru? protože to může být také příčinou toho vybíjení
ani moc ne....iba ked stojim nekde na parkovisku ......
no tak prvně bych zkusil zkontrolovat kabely a vše a zapojit rádio na spínač. Zkus to a dej vědět

13.09.2010, 14:14 |
Nepér Toto je u rádií Sencor obvyklý jev, pokud se obě napájení připojí na trvalých 12V. Dej to přes klíček nebo spínač a máš po problému.
Nepér: nemáš zas tak pravdu
je docela divný že ti ti sencor vymlátí baterku za 4 dny,viděl bych chybu i někde jinde každopádně udělej co ti radí midnite a uvidíš.
Když startuju, tak bez zaplýho rádia. Než vypnu motor, tak nejdřív rádio. Pro sychr.
Ale u tebe je samo chybka někde jinde.
Nepér ma na stoprocent pravdu, ty vypiceny sencory majou odber jako krava kdyz sou zapojeny nastalo :) dej radio prez klicek a je klid. Pak by celkovej odber auta nemel lizt prez 25mA .. jak u kteryho auta. Zkontroloval bych kazdopadne vsechno co bylo do auta pridavanyho, myslim tim jako nejakou elektroniku ci doplnky, muze tam byt zvysenej odber treba od nejaky alarmu .. nebo uplne od neceho jinyho.
george: vedle jak ta jedle. Alpinka ti bude žrát kolem 120mA.
jinak já měl sencor natvrdo a nastartoval jsem aj za týden
joo ? tak to bych chtel videt :D
kdyz iva 310 zere nejakych 30mA ?
neni sencor jako sencor, ja te znacce neverim nic, zvlast kdyz maj na stitku na telu radia, popis isa, na kterym se dovis tak leda to jak ho zapojit aby to nedrzelo pamet :D pac maj prehozenej popis back up a battery :D a je jedno esi to je sencor hyunday nebo wattson ci co :)
proste shit :)
mám 9886 a žere mi nějakých 112mA
hmm :) je videt kde konci kvalitni radia a zacinaji nehrajici alpiny ;)

13.09.2010, 23:11 |
hawai ja musim s george8 souhlasit, sencor mi pri zapojeni natvrdo vymlatil baterku za 3 dny. a jestli maj prehozenej popis na iso konektoru je taky dost mozny, protoze pamet se mi taky porad mazala, takze neco na tom bude. sencor uz nechci nikdy, kdyby nekdo chtel, vali se mi tu v supliku.
erikxxxxx 13.09.2010, 13:19 : klicek ma snad vice poloh, tak to zapoj tak at se ti spina na I nebo II a na O je vypnuty a mas to vyreseny jak nejlip muzes. na III uz jen startujes. mit to pres vypinac je dost vopruz, taky jsem to chvilku tak mel a vubec me nebavilo furt cvakat vypinacem, obcas se mi i stalo ze jsem na to zapomnel a baterka byla zase KO.
za me jedine napojit na klicek

14.09.2010, 14:54 |
Ravo pokud máš fáčko, tak na spínačce budeš mít přímo jeden volný kontakt se spínaným +, tak to šupni na něj (práce tak na 0,5h + cca 20cm drátu k ISO?)
kdybys měl už obsazeno, tak není problém to na nějáký faston přidat...
jedině klíček, když budeš sedět v autě na parkovišti, tak budeš mít klíče s sebou ne? ;-)
Zlatej X kontakt u koncernu apod....dobrá to věc

14.09.2010, 19:43 |
Nepér U fáčka se dá taky zprovoznit první poloha, chce to ale zinvertovat kontakt pro parkovačky ;)

14.09.2010, 19:47 |
hawai nevim jak u favorita, ale u feldy (uplne prvni model) jsem to napojoval u pojistek na nejakej drat myslim s oznacenim BF
boloto rádiem.....zapoil sem ho na klícek a uz nebadam ze by mal odber.....aspon dufam,uvidím o pár dní.....ale ma to aj nevyhodu....stale si musim nastavovat equalizer a radio stanice
Mám dva dotazy.
Kde hledat u feliny ten kontakt na zapojení rádia? S kámošem sme to chtěli u jeho auta napojit a nějak jsme neuspěli.
A za druhé, jak jste to mysleli s těmi Alpinami? mám 9880 mám to v autě přes klíčky a mám trochu problémy s baterkou, může to být tím? A jak to vyřešit?
george: tak teď si mě naprosto pobavil
Jo a ještě jeden dotaz, jak změřím odběr z baterky při klidovém stavu auta? abych věděl co mi kde řere šťávu?

16.09.2010, 14:08 |
hawai | Upraveno: 2010-09-16 14:23:18
tweety: radio napoj u pojistek na konektoru BF (8mý zleva) pin č.2 - černý drát
erikxxxxx: taky jsem mel stejnej problem ze se mi furt mazala pamet. asi to bude v tom co tu psal george8 v 13.09.2010, 22:54
zmeris ho tak, ze odppojis + na baterii a mezi kabel a baterku das merak (rozsah das na ampery) pak bude vyndavat jednotlivy pojistky a az ti klesne odber k nule, budes vedet jaky okruh to dela

16.09.2010, 23:44 |
Nepér Všechna čest té pojistce v multimetru, co se rozprskne při připojení multimetru mezi kabel a baterii.
Je třeba připojit měřák na spojené svorky a pak je rozpojit a nechat protékat proud přes ampérmetr na citlivém rozsahu.
proc? nemuze tam tect vic jak 1A snad ne? samo myslim ze klicek nebude v zapalovani
axetom: jak u kteryho auta, je rozdil v tom jestli budou otevreny dvere, zavreny, zamknuty oidemknuty atd .. ty jsi asi nikdy nepripojoval baterku a nevsim sis jak to nekdy zajiskri ? co to asi tak muze byt ? :) ze by odber (proudova spicka) ? :) ten multimetr to nemusi vydrzet, zalezi na situaci, zalezi na aute. Spravne to je jak pise Nepér.
Midnite: to je realita, a jestlize tomu nemuzes uverit, vymen HU ;)