Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > hertz HX 250

o Navštíveno 2844x o
o 13.10.2010, 18:43 | Reno Hawr
zdarec chlapi,jaký máte pls názor na toto repro a jaký k němu zesík?může být v bedně tak že kouká ten magnet ven?jsem v tom docela laik.má 450W RMS díky za odpovědi

o 13.10.2010, 18:45 | Reno Hawr
tento [ Link ] díky moc
o 13.10.2010, 20:21 | Reno Hawr
díky Kájo za radu.já měl právě takovou asi fakt komickou představu toho že bych ho dal do plata tím magnetem nahoru,že by to bylo zajímavý ale samozřejmě dám na rady zkušenějších.díky moc.raději ho tedy dám do uzavřenky aby to mělo ten správný zvuk,záleží na tvaru uzavřenky a nebo stačí dodržet litráž?snažím se to nějak napasovat do focuse tak abych měl v kufru co nejvíce místa.a ohledně kvality,je tento woofer dobrý?díky za odpovědi
o 13.10.2010, 20:41 | Reno Hawr
parádní info,děkuji moc.chci mít své auto kvalitně ozvučené akorát tomu zase tak moc nerozumím abych do toho skočil pohlavě.časem si chci pořešit i repra do dveří,zvažoval jsem morely,no uvidíme kam mě tohle super forum zavede :) .ještě jednou díky.
o 13.10.2010, 20:52 | Reno Hawr