Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > woofer crunch dualbox

 o Navštíveno 4416x o
o 18.11.2010, 16:24 | Rachot
zdar klubáci, měl bych dotaz. v součastné době mám v kufru crunch CRB 800 ( 600rms,1200max. 8+8ohmů) napojenej na crunch VDR 4500( 4 kanál. minimální impedance 2ohmy, 4x 250max, 4x65 rms, zákres 5 - 50000hz)nápajecí kabeláž dietz 10 qmm. a autorádio PIONEER FH-P80BT ..je to dostačující? nebo kdybych to dal třeba na nějakej dvoukanál v mustků kolem 600rms tak by to bylo výrazně lepší? a kabeláž by byla potřeba taky alespon 25qmm ne? woofer hraje pěkně, ale při větší hlasitosti docela zkresluje a není tam ta razantnost. případně díky moc za rady :)


o 18.11.2010, 16:54 | CarMedia.cz
Bylo by to výrazně lepší. Ale na 10qmm napájecí kabel o tomto ani nepřemýšlej. Pokud chceš udělat upgrade, tak určitě počítej i s napájecí kabeláží..
o 18.11.2010, 19:57 | Rachot
jo to sem chtěl slyšet :) tak po zimě to překopu. jinak bych chtěl auto vytlumit. dveře a kufr. mám tam komponenty :
předek - HERTZ HV 200L (260w) + výškáč vibe blackair
zadek - hertz HV 165 (200w) + výhýbka HERTZ 3W.20 + vibe blackair...a pohání to HERTZ H420... co by bylo v tomto případě nejlepší na vytlumení? jedna se o Golf iv 5dveř .. jinak co si myslíte o těch komponentech?
o 18.11.2010, 19:59 | Rachot
jo to sem chtěl slyšet :) tak po zimě to překopu. jinak bych chtěl auto vytlumit. dveře a kufr. mám tam komponenty :
předek - HERTZ HV 200L (260w) + výškáč vibe blackair
zadek - hertz HV 165 (200w) + výhýbka HERTZ 3W.20 + vibe blackair...a pohání to HERTZ H420... co by bylo v tomto případě nejlepší na vytlumení? jedna se o Golf iv 5dveř .. jinak co si myslíte o těch komponentech?

foto k příspěvku  od Rachot

o 18.11.2010, 22:32 | CarMedia.cz
dal bych určitě do háje ty plastový kroužky a dal místo nich z MDF [ Link ] . Co se týká tlumení, doporučil bych Vibraflex 25. Golf IV má sám o sobě dobře udělané dveře, vibra ti to pěkně zhutní. [ Link ]
o 19.11.2010, 08:47 | Rachot
jo z MDF sem taky přemýšlel. ale na předku jsou 200mm a to nevim jestli se to dá sehnat. většinou když sem viděl u někoho kdo má místo 165mm těch 200mm tak tam měl plastový. vibra 25 byl jeden z adeptu, tak není co řešit. zatím sem slyšel jen pozitivum. a počítám dobře že by mě ty 4 dveře + kufr vyšel cca na 5tis.?
o 19.11.2010, 17:16 | CarMedia.cz
Kroužky bych ti kdyžtak vyrobil, to zas takový problém nebyl. Co se týká té ceny, plus minus to tak vychází..
o 21.11.2010, 22:20 | Rachot
to by bylo supr a na kolik by vyšlo 2ks ze 165 na 200mm repra a 2ks klasika 165/165??
o 21.11.2010, 22:36 | CarMedia.cz
klasické 165 z 25 mm MDF na 199,-Kč za pár a ty se změnou velikosti na 299,-Kč/pár.
o 21.11.2010, 23:24 | Rachot
paráda, tak s tebou budu počítat. a ještě prosimtě není problém když mám ty zmiňovaný vyhýbky jen na zadku na těch 165 a ve předu na těch 200 vyhybky nemám žádný?
o 22.11.2010, 12:11 | CarMedia.cz
Jestli chápu dobře, tak máš pouze dvě vyhybky, což problém samozřejmě je, musíš dělit frekvenci na výšky jak vepředu, tak vzadu. Středobas sám od sebe ořízlej být nemusí, výška ale ano.
o 22.11.2010, 12:35 | Rachot
chápeš dobře. takže ta výška trpí protože do ní de aji signál co má jit do středobasu ?? ty hertz vyhýbky co mám na zadku mě ale příjde docela drahý. 3000kč/ks. nebyla by nějaká levnější varianta. ale aby to zase nebylo nějak výrazně na ukor kvality? výšky mám tady tyto [ Link ] , promin za konkurenční stránku.
o 22.11.2010, 15:22 | CarMedia.cz
pořiď si výšky Sinus Live, stojí pár korun a mají u sebe i vyhybky.. Případně mám na krámě i nějaké samostatné vyhybky od těchto výšek, takže bychom se určitě domluvili..
o 23.11.2010, 09:09 | Rachot
a sou lepší výškáče ty vibe co mám ted nebo ty sunis live? jestli bude lepší koupit ty sinus live nebo jen dat vyhybky na ty moje?
o 23.11.2010, 16:46 | CarMedia.cz
Řekl bych, že NEO 25 nebo NEO 28 S jsou lepší..
o 23.11.2010, 20:40 | Rachot
ok, skočím do těch 28 S. a ještě mám jeden dotaz, po zime jak budu delat ten upgrade. udělám chybu když na ten zesilovač co chci koupit s výkonem 600rms v mustku dám napajeci kabeláž 35qmm nebo dokonce 50qmm? vím že stačí 25 ale jestli třeba těch 50 nebude moc? chcu tam dat něco aby tam byla nějaká rezerva popřípadě pro jinej sw do budoucna.
o 24.11.2010, 08:25 | el.barto
kdyz das 50ku,nic tim nezkazis a pro ten zesik jen dobre,alespon bude mit rezervu v na dalsi zesik,navic s tim budes uz napajet 2zesiky
o 24.11.2010, 15:31 | Rachot
jakože bych táhl po autě jen jednu tu 50ku a nakonci bych to nějak rozdvojil a šupl to aji do hertzu na komponenty aji do crunche pro SW? a bude potřeba kapacitor? co sem se tak dival tak sada 50qmm se dá sehnat kolem 2tis.
o 24.11.2010, 21:19 | CarMedia.cz
dá se sehnat levněji. Kapacitor nebudeš potřebovat..
o 25.11.2010, 11:03 | Rachot
levněji? celá sada? aji s pojistkou a signálama? hlavně aby byly aji kvalitní. žádný dietz už nechcu.
o 25.11.2010, 15:38 | CarMedia.cz
Tady je s 2ch signálem: [ Link ]
a tady s 4ch signálem: [ Link ]
o 25.11.2010, 18:48 | el.barto
ju,presne jak pises..ja si kupoval,taky od Revila 50ku Hollywood a je dobra
o 25.11.2010, 21:45 | Rachot
ok tak není co řešit :) díky moc. a od kolika rms je potřeba kapacitor?
o 25.11.2010, 21:49 | CarMedia.cz
pokud máš v pořádku baterii a dobře zvolenou kabeláž, tak si myslím, že je kapacitor zbytečná záležitost. Jinak kapík se určuje podle výkonu zesilovače. Pokud ho chceš, tak se drž pravidla, že na každých 400W RMS je vhodné mít 0.5F.
o 25.11.2010, 22:20 | Rachot
né že bych ho vyloženě chtěl. jen bych nerad něco zanedbal na ukor kvality zvuku. a co si myslíš o těch komponentech? budu totiž po zimě kupovat Golfa s jiným motorem tak nejspíš asi budu předělávat aji ty hertzy z těch dveří. mám je od kamoša kterej tu sadu před nějakým rokem kupoval asi za 35tis. tak myslím že je škoda je tam nechat, a kdybych chtěl koupit nějaký na podobné urovni, asi by to byl ranec, co myslíš?
o 02.12.2010, 08:35 | Rachot
???
o 02.12.2010, 11:35 | CarMedia.cz
Nechci se pouštět do hodnocení Hertz. Mě zvukově moc nesedí, pokud bych si měl kupovat reproduktory ve vyšší cenové relaci, pořídil bych něco naprosto jiného. Každopádně pokud je máš za rozumné peníze, nebo dokonce zůstaly v autě, tak není co řešit.
o 02.12.2010, 22:04 | Rachot
no právě, mám je ted v autě který budu prodavat po zimě. ale asi si je vezmu. s autem mě to stejně nikdo nezaplátí
o 11.12.2010, 12:44 | Rachot
a ještě na tom H420 zesíku co znamená to x-over? je tam x over předek/zadek zvlášť.
o 12.12.2010, 05:30 | el.barto
tak presna to nevim,vetsinou tim mysli kazda firma neco jinyho...
bud to bude proste neco kolem vyhybky,nebo treba je tam nastavena nejaka frekvence a kdyz to zapnes tak na ty frekvenci se to zvedne treba o 12bd......zkus to vyfotit treba to z toho pochopime:-)
o 12.12.2010, 19:50 | rover (WoodTech)
No myslím že to všude znamená to samé a to volba pásmové propusti .
o 12.12.2010, 20:13 | Rachot
spíš by mě zajímalo co to znamená v praxi :)
o 12.12.2010, 20:32 | rover (WoodTech)
o 14.12.2010, 07:45 | Rachot
ROVERE, supr. díky moc :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3404 sekund.