Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > nova skusenost.

 o Navštíveno 3903x o
o 23.11.2010, 21:08 | rgf
zdarec us dva tydny tu resim bednu a sterbynu na mt15,,mel sem sterbynu do elka dneska sem predelal a mysto elka nechal jen klasiku sterbynu dlouhou 34cm 6cm sirokou us to hraje lepe ale porad nic moc zadny tlaky ,,,,,ale testoval sem a nechapu kdys otevru kufr do koran a sednu do auta neuveritelny tlak jak krava ani dychat nemuzu zavru kufr a tlaky nikdy,,,cim to???ma nekdo vysvetleni dik moc mam to presne takle v peugeotu 406 cupe


o 23.11.2010, 21:09 | rgf

foto k příspěvku  od rgf

o 23.11.2010, 21:47 | mishan
:-D
zkus celou bednu otočit dozadu do kufru, aby se to mělo od čeho odrazit. Bude to rozhodně lepší, píšu z vlastní zkušenosti
o 23.11.2010, 21:53 | Aegis
s/z :-D
o 24.11.2010, 09:12 | rgf
chlapi nikdo neporadi?myslite ze vazne otocit??se my moc nechce,myslite ze mozna bych mel bednu kolem dokola utesnit ???aby nesel vzduch do kufru?jinak si to neumym vysvetlyt
o 24.11.2010, 09:25 | rgf
nikdo nemel nic podobneho,,,,
o 24.11.2010, 10:19 | rgf
:(
o 24.11.2010, 16:06 | mishan
:)))) kdybys nebydlel přes celou republiku, klidně bych ti na to mrknul a určo bysme problém vyřešili, ale takto bohužel :-)
o 24.11.2010, 18:30 | rgf
¨tak vyreseno,,,stacilo to kolem boxu cely u tesnit montazni penou a je to hned tlaky jak svin asi my utikal vzduch do zadu
o 24.11.2010, 18:53 | tomas.V
a co teď woofer konečně chodí jak má?...pokud štěrbinu víc zakrátíš třeba na 20cm tak půjdeš s frekvencí trochu nahoru...ideálně aby to nejvíc tlačilo okolo 40-50Hz
o 24.11.2010, 18:55 | tomas.V
jenže stejně máš slaboučkej zesilovač a ho*no napájení...nevíš co je tlak, to je když MT trochu nakrmíš :-))))
o 24.11.2010, 20:55 | rgf
jasny dik ale to vse prijde pocitam tak 3-4 baterky do kufru a od el,barto zesik 2k rms....tet nevim znacku on to napis as tu budu,ale neco emfajzr nebo tak...a stou frekvenci chci byt hodne dole aby to melo hluboke basi to udelam ze necham delsi sterbynu??
o 24.11.2010, 21:07 | tomas.V
je pěkný, že dáš 3-4 baterky ale zesikem kterej má ve 2ohmech 2kW jdeš z bláta do louže. Bárt měl sice zapojeno do 0,7, ale na frekvenci (dbdrag. Hudba oproti dBDrag...kur*a jak to napsat aby si to pochopil :-) No na dBdragu ti bude impedance po postupném zesilování narůstat ...i třeba na 8ohmů při určité frekvenci a při hudbě se impedance dost mění a silně pochybuju, že to ustojí ten 2ch Emphaser kterej je stabilní do 2ohmů v můstku. Proč nekoupíš nějakej pořádnej monoblok se 3kW v 1...a víc???
Trochu sleduj bazar
o 25.11.2010, 09:48 | rgf
oky beru za slovo,,,,koupym nakej mono,,mrknu na bazar nebo nekdo nabydne neco,,,akorad me zajima cena co to bude stat ,,,a jakou teda potrebuji impedancií??
o 25.11.2010, 20:24 | tomas.V
impedance 1ohm a v 1ohmu aspoň 3kW (to beru minimálně)
pak si připrav 1-2 baterky..a nacpi je do kufru co nejblíže zesiku
pak budeš spokojenej
o 25.11.2010, 21:45 | marlag
sorry za OT, coupe jde z domu?
[ Link ]
o 26.11.2010, 09:25 | rgf
ne nejde,,,,,,,chtel sem ale us ne...
o 26.11.2010, 09:28 | rgf
oky jen jeste otazka,ty baterky musim nak propojit ne?z dobyjenim nebo jak se to dela
o 26.11.2010, 18:56 | tomas.V
jaký, že máš ty baterky? Proč nepoužiješ google - propojení 2 baterek paralelně? ...na to, že máš v autě Audisona, MT....bys aspoň ty základy mohl vědět, neusále se ptáš jak ....a tohle jsou defakto dost probíraná témata tady na foru.

ale jo tak tady ti napíšu malej návod:
varianta č. 1
Pokud chceš 2 baterie a jednu používat na běžnej provoz auta a druhou na hudbu tak mezi první a druhou baterku musíš vřadit relátko (projdi si hifi e-shopy a tam si ho najdi)Zesilovač ti bude odebírat pouze z druhé baterky a pokud jí vybiješ tak bezproblémů nastartuješ.

varianta č. 2:
Máš 2 baterie, jedna je v motorovém prostoru a druhá někde u zesilovače. Na baterku v motoráku přivedeš + i - kabely o průřezu 20-50qmm a zapojíš na terminály + od zadní baterky na + terminál baterky v motorovém prostoru. S mínusem uděláš to samé. Je výhodou, že se ti zvětší kapacita a dejme tomu ze dvou baterek 70Ah budeš mít defakto jednu 140Ah

varianta č. 3: (tu mám já)
Od alternátoru vedu 50qmm kabel do distribučáku (můžeš připojit rovnou na svorky/terminály baterky) V motorovém prostoru nemám baterku, ale mám 2 místo rezervy. Tak ještě jednou...od alternátoru vedu50qmm kabel do distribučáku a 2 baterie jsou paralelně + na + a - na - propojené na distribučáku
Výhodou je, že máš obě baterky blízko zesilovače a nejen, že ušetříš na kabelech....
o 26.11.2010, 19:30 | Phoenix2609
Mám k dispozicii monoblok MNC S3000D (3kW/1 ohm , 4kW/0.5 ohm) ,.. keby bol záujem ozvi sa mi : ) ,..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3582 sekund.