Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > radio alpine a baterie

 o Navštíveno 2967x o
o 10.12.2010, 11:14 | ronny
zdravicko panove mam v aute alpinu 9880 a chci se zeptat jestli je normlani ze bere pri vypnutem stavu asi 100miliA? mel sem driv panasonica a ten bral asi 10miliA a to je 10x min.a to je kurna rozdil.jeste chci podotknout ze mam pouze 44ah baterku takze se mi asi po 4 dnech kor ted v zime kdyz nejedu totalne vybije.diky

je mi jasne ze asi budete radit at koupim silnejsi baterii ale hlavne me zajima ten rozdil a jestli to delaji i treba clarionyj,jvc,kenwoody a tak


o 10.12.2010, 11:15 | madmaik
jj alpina je tim znama,me brala taky tak nejak.
o 10.12.2010, 11:16 | Midnite
jj jako madmaik
a rada je? dej to na vypínač
o 10.12.2010, 11:31 | ronny
no to sem si taky rikal ale kdyz to na nej dam tak mi to bude porad mazat stanice a veskere ulozeni a to me na tom stve !! a ty jine znacky to nedelaji?
o 10.12.2010, 11:43 | Frenkie
jako nade mnou, alpinka zere cca 120mA naprazdno
jelikoz radio ma minus, plus spinane a plus stale (pamet radia, odber minimalni) tak akorat udelat spinac na spinane plus.
ono dneska vetsina aut uz ma ze se ti radio zapne po nastartovani a tudiz vyrobce (alpine) neresi spotrebu naprazdno
o 10.12.2010, 17:39 | Ravo | Upraveno: 2010-12-10 18:39:12
Docela divný, kdysi jsem řešil taky problémy s baterkou a podezdříval jsem rádio, problém byl nakonec jinde (mám ///A 9882Ri - v podstatě to samý jako 9880 akorát v jiných barvách). Tak jsem si to změřil a rádio mi v klidovým režimu (bez panelu) bralo nějákých 15-20mA. Zapojeno klasicky jak má být, spínaný plus na X-kontakt (koncern)
o 10.12.2010, 18:10 | ivls
měl jsem clarion DRZ9255 a zapojeno "na tvrdo" a stejný problém, pak jsem udělal manualní vypínač na spínané plus a bylo v pohodě
o 10.12.2010, 18:22 | ronny
ravo: no me to bralo 100 myslim bez panelu a po pripojini panelu jeste vic.a kdes mel ten problem?
o 10.12.2010, 18:26 | ivls
[ Link ]

něco přímo od dodavatele - dole
o 11.12.2010, 17:23 | 137
...a tu je priamo link na povodny zdroj...

[ Link ]
o 12.12.2010, 16:01 | ronny
ivls : dival jsem se na to a je to uplne stejne zapojene jako na tom odkazu cos mi poslal.akorad tam mam jeste oranzovy kabel na pozici 6 a to je napajeni toho panelu ne

137 : diky je to to stejne co mi poslal ivls
o 12.12.2010, 20:10 | 137
ronny - treba pozriet aj konektor v aute - fabriky si prehadzuju pin-y...nestaci to len tak nacvaknut a spojit kable...dalej zlty a cerveny nesmu byt v jednom zvazku - nesmie byt zlty z radia volny...atd...je toho viac co treba pozriet...vo VW sa vytahuje jeden pin z ISO...atd...ak si na to netrufas, daj to niekomu pozreit co sa tomu rozumie a ten ti to spravi za "bura"...
o 13.12.2010, 11:16 | ronny
tak sem na to jeste mrknul a zjistil jsem ze v iso konktoru v tom od auta je cerveny kabel napojeny dobre a z neho jde jeste cerveny kabel na pozici zluteho tedy na A4!co s tim teda udelat?mysslis ze to je tim ze to tak moc zere te baterky?
o 13.12.2010, 13:03 | Ravo
to ronny:
já měl nakonec problém se špatným spínačem osvětlení kufru. Někdy (pak už docela často) nevypnul světlo v kufru a těch 2x5W vybilo baterku. Docela mi trvalo než jsem na to došel, musel jsem jít metodou postupného odpojování větví a neustálého měření proudu z baterky.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3115 sekund.