
Navštíveno 3586x

Prosím o radu,už se vám někdy stalo ,že jste reklamovali něco v e-shopu a oni po měsíci a půl s váma vůbec nekomunikovali?
jedná se o obchod shop07 Poslal jsem jim ovály Hertz DCX690 na reklamaci před měsícem a půl,a poslal jsem jim snad 6 emailů ,poslal i moje telefonní číslo ale stále se mnou nikdo nekomunikuje. Jsem už vytočenej.

21.02.2011, 18:26 |
clown tak k nim dojed .. :o)
shop neznam, nevim, zda patri nekomu z mistnich, myslim, ze ne ..
na druhou stranu, je otazka, co tem ovalum bylo.
Ve ksefte jsem uz 21 let, takze o tom co dokazi nasi vychcanci zkouset vyreklamovat bych mohl napsat roman
ale vis jak .., kazdej dnes muze prodavat ze sklepa za super cenu, ale kamennej kseft si dnes dovoli drzet jen ty co neco umi a maj nejaky svedomi
jinak .. co doporucenej dopis, ze to v pripane neuspechu predavas COI ???
no já si závadu nevymyslel. od začátku mi tam drhla cívka,někdy jo ,pak zase ne,:o( a pak se uvolnili nožičky na kterých je střeďák a výškáč. u obou reproduktorů. Dokonce se mi odlepil výškáč a hopsal na drátkách po membráně oválu. ten jsem si teda zlehka přilepil sám.myslím ,že to jsou závady na reklamaci. od začátku jsou s nima problémy.
nepochopil jsem poslední větu : jinak .. co doporucenej dopis, ze to v pripane neuspechu predavas COI ???
to máte z toho že si hledáte to nejlevnější na netu a pak se divíte, není nad to kupovat, tam kde je to ověřený
Co takhle tam zavolat, ale jak koukám tak na stránkách po telefonu bída, tak máš nějaký doklad o koupi, tak tam něco bude ne

21.02.2011, 18:56 |
clown Zdenku .. nebude :o)))
no tam telefon ani nemá. ani adresu nic. jen email. no a doklad o koupi jsem poslal na reklamaci s oválama.
:o) sorry, ale to je neuvěřitelný.
Ani IČO nemáš? By se dal dohledat přes živnostenský rejstřík možná. Ovšem pokud nemáš ani kopii dokladu, tak škoda mluvit...

21.02.2011, 19:16 |
zipo
no tady má zase jinej email. díky za informace kluci!!

21.02.2011, 19:53 |
CRK Řešil jsem hodněkrát. Poslat mail s číslem účtu a jestli do tejdne nebudou peníze na účtu, protože překročil lhůtu délky reklamace, tak oslovíš úřady. To, že si poslal ten doklad je pěkná blbost, ale koupě zboží se dá doložit i jinak. Potvrzení v mailu, platba na účet apod. Nebo jestli víš, kdy ti balíček přišel, vyžádat si potvrzrní na poště, že ti doručovali objednávku.. Možností je spousta.
mám email kde mi napsal adresu kam to mám poslat a mám i podací lístek.
já pořád doufám že je to jen nedorozumění nějaký divný .
jak takový můžou vůbec podnikat, bože můj
Uprimne za takovy chovani bych jim poslal doporuceny dopis na adresu, co si najdes v zivnostenskem rejstriku s tim, ze nevyresili reklamaci v zakonne lhute a pozadujes vraceni penez. Jim tam zustanou lezet neprodejny repraky a aspon je trosku vychovas.
Otazkou je ale druha vec - jak pises, ze jsi neco zalepil sam. Tohle by mohl byt duvod pro zamitnuti reklamace - mechanicky zasah v zarucni dobe.
To je ale samozrejme neomlouva. Kdyby to tak melo byt, musi Te o teto skutecnosti informovat.
no ten výškáč není ani vidět že jsem ho kapkou lepidlo přilepil zpátky. podle mě to že se ty nožičky vyklají a drhne cívka je na reklamaci. včera jsem psal na další email co mají a ten člověk nadále nekomunikuje. Zejtra mu už zavolám. Už jsem opravdu vytočenej. Mě by ani reklamace 2 měsíce nevadila,kdyby mi alespoň odepsali že se to řeší,nebo že to opravují. Ale tohle,to je vysloveně na pěst .
nezlob se na mně...ale nakupovat někde,kde nemají ani obchodní podmínky a zákonem stanovené informace pro kupující je tvoje hloupost.
Kontakt stačí Googlovat:
[ Link ] Z nabídky je vidět že aktivně nabízí Hifo,autotek atd,tak zkus požádat dovozce těchto značek o kontakt.
Bohužel,nabízet,prodávat a podvádět v této zemi bez následků může asi každý kdo má do prde-e díru.