Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > problikavani v interieru

 o Navštíveno 3385x o
o 24.02.2011, 18:28 | Butmen
Zdravim, mam tento basak [ Link ] a tento zesik [ Link ] je tam chyba, do 2 ohmu by mel davat 725 W rms.Kdyz ho osolim tak me celkem problikava podsvetleni.Co by tomu mohlo pomoct? Kapacitor? Baterku mam tuto [ Link ] a druhou kupovat nechcu.Predem diky za rady :-)


o 24.02.2011, 18:32 | Seat Power
jake mas kabely?
o 24.02.2011, 18:34 | Butmen
kabely mam tyto [ Link ] , kupoval jsem to v ahifi v Brne spolu s tim basakem a tady ty by prej mely stacit.
o 24.02.2011, 18:38 | Toxxx
Mas to poriadne ukostrene? Mne to tiez preblikavalo a tak som sa nastval a navaril metricky srob na kastlu auta a ukostril baterku este raz. Je pravda ze mam 50qmm kabel. Na kapacitor kasli. Je zbytocny:)
o 24.02.2011, 18:51 | Butmen
jj mam to dobre ukostreny.No vetsi kabely je asi na teto basak zbytecnost, nebo ne?Ale stejne do budoucna planuju jinej basacek.Tak nevim co s tim no :-)
o 24.02.2011, 18:54 | Toxxx
Ja myslim ze by to mohlo stacit. A co altik?
o 24.02.2011, 19:08 | Seat Power
ty kabely jsou teda peknej humus,ale zase jako pricinu problikavani bych to nevidel,zkontroluj ukostreni propripade jeste prikostri.
o 24.02.2011, 20:34 | audia3t
tak tohle jsem nedavno řešil ve škodě Fabii:o)Zesilovač 500W rms,sw 2x 12", JBL GTO BR2 550W rms a 1200W max.Baterie sice sračka 44Ah 320A,altik 90A, kabely 20mm. Napájení kapacitoru klesalo pod 11V samozdřejmě při natočeném motoru.První zkouška nové překostření zesilovače i kapacitoru, poté přidaný 16mm kabel na +, pak připojení přes startovací kabely druhý vůz a blikání jsem se nezbavil,až přišlo další řešení 2. baterie ta samá jako první přímo dozadu k zesilovači a bylo po problemu.Napětí přestalo padat pod 12V a blikání bylo pryč.
o 24.02.2011, 21:11 | Butmen | Upraveno: 2011-02-24 21:16:05
tak asi budu blikat no :-)
Seat: proc kabely humus? :-)

ale jeste mrknu na to ukostreni.Diky borci:-)
o 25.02.2011, 09:12 | tomas.V
kabely, baterka...vše by mělo být v poho

jak už bylo psáno o pár řádků vejš tak dej kostru pod pořádnej šroub....odbej barvu až na plech!!!! (většinou je dobré místo pod šoubem pásů)
Vyhoď ten sériovej 10qmm kabel co kostří baterku
....a musí bejt po problému :-)))
o 25.02.2011, 09:26 | Butmen
ok zkusim to nejak lip ukostrit.Snad to pomuze:-) Tak dikec :-)
o 28.02.2011, 12:06 | luda551
Proto je lepší rovnou koupit 50ku :D nemusis resit pak kabely pri TUSu.... jinak kostru od baterky dej taky 21mm2 (das autu + pri startech atp...)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3619 sekund.