Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Jaky zvolit 3F kapacitor?

 o Navštíveno 3546x o
o 24.02.2011, 22:43 | audia3t
Jaky pak zvolit kapacitor na 3F? za dobrou cenu? Mam druhou baterii u zesilovaše 3000W rms je to hifo brutus a od baterie pojistka a zesilovač a myslím si že tam musejí byt dost ztraty než to přes tu pojistku protoče nebo se pletu? Ptoto chci řešit kapacitor.


o 24.02.2011, 22:49 | endru.ondra
kapík je na hovno jestli se bojíš o stráty mněj max půl metru od zesilovače nabytou baterku bez pojistky a budeš v pohodě kapík tě jen přidá na odpor
o 24.02.2011, 23:09 | audia3t
uplně bez pojistky se mi to nechat nechce mam ještě jednu na přívodu od první baterie do druhe ale nechce se mi nechat neodjistena cesta z druhe baterie do zesilovače tak přemyšlím jak to vyřeším.
o 24.02.2011, 23:12 | endru.ondra
Tak rozhodně tam nedávaej kapacitor tim by si to zabil uplně
o 24.02.2011, 23:14 | Midnite
endru: tak za takové rady bych ti teda velmi poděkoval... nevíš o čem mluvíš..
o 24.02.2011, 23:22 | endru.ondra
tak když tady píše že mu přez pojistku jde odpor tak kapacitor tam bude mít větší odpor. co jsem tady čet na foru? nebo se pletu?
o 24.02.2011, 23:30 | audia3t
nejde mi tady ted přece o odpor ale o to že přes tu pojistku mi proud do zesilovače poteče pomaleji než jen přímo samotnym kabelem. Jak se tohle řeší?
o 24.02.2011, 23:32 | Pavel 528
no,ze tam pojistku nedas,jinak to resit nejde,pokud to chce zcela bezestratove,pokud je to jen mozne,pojistka tam byt nemuze...
o 24.02.2011, 23:34 | audia3t
a ten kapacitor za pojistkou a před zesilovačem by ten dostačujíci přívod proudu nevyřešil?
o 25.02.2011, 07:48 | Pavel 528
co si budeme povidat.-..zkusit to muzes,ale podle me se realne nic nezmeni....jakoze davat tam kap.,chce to lepsi baterku...potazmo druhou dozadu
o 25.02.2011, 09:16 | jasisoft
boze moj, kapacitor nie je perpetum mobile..... dokaze vyrovnavat napatove a odberove spicky ale 3F nie je ziadny zazrak a uz by si musel ist do 5F, pripadne 15F. samozrejme kapacitor ma nejaky vnutorny odpor a chova sa ako dalsi spotrebic takze by si si akurat tak pohorsil (ked sa kvoli nejakej spicke vybije jeho kapacita, musi sa samozrejme aj nabit). jednoduchsie by si mal dat poistku s vyssim prudom, cize ak mas 150A, ked das 300A bude mat mensi odpor a vacsiu plochu vodivej casti.
o 25.02.2011, 09:36 | tomas.V | Upraveno: 2011-02-25 09:38:23
přesně tak, dej pojistku klidně 300A a stejně kdyby se někde šlusnul 50qmm tak to dle mého názoru nejdřív odnese pojistka.
Kapacitor = vyhozené peníze
Tušim, že Láďa 362(dBdrag)někde psal že to není takovej markantní rozdíl v tom jestli máš pojistky nebo ne......kecal bych kolik psal Ampérů, ale co vim jistě, že to nebylo ani 1dB rozdíl

a stejně jako Pavel 528...je jedno jestli máš 2 nebo 10 baterek, ale záleží co to je? nebo spíš jaký maj hodnoty ESR,zkrat, kapacita...tohle všechno ty potřebuješ :-)
o 25.02.2011, 13:59 | audia3t
jako druhou baterii tam mam odysseyku 3500A skratovy proud. Ten + kabel co mi spojuje první baterii s druhou ten mam odjištěny 200A pojistkou tak ten je proti šlusu kabelu chraněn jen mi jde o ten + kabel co mi jde od druhe baterie rovnou k zesilovači. Je malo pravděpodobne že na tom kousku cca 30 cm by se prošvihl ale jde mi o to kdyby došlo ke zkratu uvnitř zesilovače? Je to přece take možne ne?
o 25.02.2011, 14:01 | tomas.V
pojistku nedávej, tam je zbytečná

to ti to bliká jo?

....nemožný!!!! :-)))
o 25.02.2011, 14:09 | audia3t
ne ne žadné blikaní jen to chci mit prostě bezpečně odjištěně to je vše. Tak myslíš že by v zesilovači ke zkratu dojít nemohlo? Neda se to zase ale uplne vyloučit že ne? Nechci tady ale zase byt za nějakeho pojistkoveho magora:-))
o 25.02.2011, 14:24 | Pavel 528
no to ,ze dojde ke zkratu v zesiku je samozrejmne mozne...naopak receno se to stava casto...
o 25.02.2011, 14:42 | tomas.V
audia: pokud budeš chtít jezdit EMMU tak tam je to jasné a přímo nařízené v pravidlech

osobně bych pojistku nedával. Zesilovač to při zkratu neochrání a pochybuju o tom, že když se něco podobného stane tak bude "hořet" 50Qmm kabel
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3933 sekund.