Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Rada: Výměna repro Megane III

o Navštíveno 9778x o
o 18.03.2011, 12:28 | soray
Ahojte, potreboval bych poradit, jsem v tomto naprostej laik, tak se za pripadny blby dotazy omlouvam. Planuju vymenu repro v Megane III hatch. Zda se mi, ze stavajici repro jsou "poddimenzovane" vuci radiu - jiz pri stredne vysoky hlasitosti to v nich dost "chrci".
Radio je priplatkovy original Arkamys 4x30W s BT a handsfree, to chci urcite zachovat z mnoha důvodů. Ve voze je nyní 8x repro (2x vysky v palubce vedle A sloupku, 2x stredobas predni dvere, 2+2 vysky+stredobas zadni dvere). Prilozim par fotek. Nevim, zda vymenit jen stredobasy a vyskace ponechat puvodni nebo zda koupit komponentni repro a pouzit z nich i vyskace (pokud mozno do puvodniho otvoru). Cenovy limit tak do cca 5000,- . Budu velmi rad za kazdou radu, co vybrat za repro. Diky.

o 18.03.2011, 12:28 | soray
Zadni dvere

foto k příspěvku  od soray

o 18.03.2011, 12:29 | soray
Predni dvere bez tapecu

o 18.03.2011, 12:29 | soray
Vyskac + dira pro nej v palubce vedle A sloupku

o 19.03.2011, 06:58 | Pietro
..repro na kompletni vymenu do 5000,-sezenes,ale zakladnim kamenem urazu je to rejdio :o( bohuzel..
o 20.03.2011, 03:25 | endru.ondra
Do 5k že nesežene žádný repro na kompletní výměnu ? dyt bude měnit jen přední kompa který koupí v pohodě.