Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > A.pomoc

 o Navštíveno 3725x o
o 28.03.2011, 22:03 | Sangala01
Zdar lidi potrebuju poradit.Budu davat 2 zesiky a chci se zeptat ci mam tahat aj minus nebo staci pozadne ukostrit. napajeci kabel bude 50. zesiky: 2kanal:Ground zero nuclear 2600. a monoblok:Sinus live SL-A3000 predem dekuji.


o 28.03.2011, 22:32 | rover (WoodTech)
Stačí kostra v kufru .
o 28.03.2011, 22:52 | Jajinek
já to měl taky jen ukostřený v kufru a dělalo to bordel. Radši natáhni oboje a máš klid ;-)
o 28.03.2011, 22:56 | CarMedia.cz
Stačí kostra v kufru za předpokladu, že budeš mít kloudně ukostřenou baterku apod. Kdyby jsi chtěl pořádně ukostřit zesiky v kufru, tak máme suprové kostřící bloky s větší kostřící plochou od Streetwires jak pro 1x 53qmm kabel [ Link ] , tak i pro 2x 53qmm kabel [ Link ]
o 28.03.2011, 22:57 | luda551 | Upraveno: 2011-03-28 22:57:40
Ja mel zas GZNA1.2500D + Hifo Andromeda 4kanal kostra v kufru 50qmm a pohoda hlavne pořadne ocistit a je klid, nezapomen ukostřit baterku taky 50kou.
edit: Jirka byl rychlejši.....
o 29.03.2011, 10:22 | *konny* | Upraveno: 2011-03-29 10:23:42
Já bych byl s jednoznačným stanoviskem ano či ne - táhnout i mínus do kufru - dost opatrnej ;-)
Kdyby byla karoserie auta vyrobená z mědi - to by byla jiná. Myslím si, že žádný výrobce auta nepočítá s tím, že karoserií jeho vozidla poteče proud řádově stovky ampér, kdyby ano tak by se nesnažil vyrábět karosérii ze stále slabších plechů!!! Díly karoserie jsou spolu spojeny pouze bodovým odporovým svařováním = další nedokonalý elektrický spoj, který není primárně určený k vedení elektrického proudu. Ať si to každý zapojí jak chce, já tahám pro napájení zesilovačů oba kabely - jak plus tak i mínus.
o 29.03.2011, 11:08 | jasisoft
jop, suhlasim s konnym... podla kvality plechov niektore auta skratka blikaju a niektore nie. OctaI blikala podla basov, natiahol som + aj - od baterky az do kufra a blikanie prestalo. a moja primera takisto....
o 29.03.2011, 18:01 | hifim@ni@k
Také mám plus i minus. Takže opět remíza :-)
Ale bude také trochu záležet od ceny instalace. U velmi drahých komponentů nebude dalších 1000Kč za minus hrát roli a jistota je jistota...
Nicméně myslím v Car Hifi bylo, že takový prasklý bodový svár může při tažení minusu karoserií dělat paseku.
o 29.03.2011, 19:43 | Sangala01
jojo lidi tak vam moc pekne dekuji za radu tak skusim nejdriv pozadne ukostrit a kdys to bude delat bordel tak se bude tahat aj minus este jednou dekuji inak auto mam fiat coupe 20vt (pekna raketa)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3745 sekund.