
Navštíveno 3838x

Zdravim všechny. Můj problém se týka dost velkého poklesu napětí při hraní(padá to z 13,5V někdy až k 11V) takže auto vevnitř blyká jako diskotéka a diody na zesilovačích taky. Je tam monoblok Rainbow iPaul DM2000(do 2 ohmu) a 2 kanál Rainbow iPaul 2.400. Teď tam je baterka Banner 66Ah, která by měla dávat 520A, ale asi to prostě nestačí nebo od ni asi očekávám moc. Auto je BMW E46 318i. Už jsem trochu hledal a zkusil bych tuhle:
[ Link ] , ale o téhle značce jsem v podstatě nic neslyšel, tak abych se nespálil. Jinak cena tak max. do 4. tis. Předem díky.
Zkus nejdřív skontrolovat káble-jestli je máš dobře uchycený na kastli.
koukni se po EXIDEch.. jsou to moc dobré baterky a cena je taky fajn
co takhle jednu přidat ? holywoodku 20AH ..
Jestli mohu říct svůj názor, tak proč přidávat baterku když nemá zas tak skvělou a časem by ji stejně měnil.. Dle mého další baterka má význam až u adekvátní instalace....
Tahle baterka tam byla ještě před tím, než jsem dodělal instalaci, na běžný provoz stačila v pohodě. Čekal jsem, že by se mohly objevit problémy s napájením, ale že to bude až takhle moc, to mě překvapilo. Už jsem ji i překostřil silnějším průřezem, ale bez efektu. Druhá baterie je v tomhle případě mimo. Daleko radši bych nějakou namísto té Bannerky.
Bannerka špatná neni, jde i o to jakého je stáří a jak je na tom s udržením své kapacity a napětí. Jinak já měnil za Exide Premium a drží fakt skvěle... Jen jde o to, jak dobře ti bude dobíjet i altík. A co se týče Moderní AGM technologie, tak mám takový pocit, že by na to měla být trošku jiná nabíječka s jinými proudy, ale ruku do ohně za to nedám, je to info jedna pani povídala a proto jsem ji raději nekoupil.
můžu doporučit Hollywood SPV-60.
Ta SPV-60 se dá dobíjet klasickou nabíječkou (ale lepší je lab.zdroj) a nemusíš u ní hlídat napětí tuto baterku můžeš vybít do sraček a zase nabít a nic se jí nestane narozdíl od gelových.
...jsem také pro + 1 další baterii. Odyssey.
problem nehledej v baterce(pokud tedy neni pred umrenim)ale nejspis v kabelech,me na daleko slabsi baterii kdysi hralo cca 1kw rms vykonu a ani pri nejvyssi hlasitosti absolutne nic neproblikavalo.baterka tusim byla jen 55Ahp a kabely 35qmm.
Seat Power: Právě, že baterie neni ani rok stara. Kabely jsou 35qmm od baterky do distribucniho bloku a z nej 21qmm do zesiků. Baterku jsem prekostril stejnym kabelem 35qmm. V kufru je kostra ocistena az na plech. Vsechny ocka utazeny. Jeste mi zbyva premerit dobijeni alternatoru, vyzkouset jinou baterku a pak uz asi jenom koupit novou. Jiny reseni uz mi asi nezbyde. Ale kazdopadne diky vsem.